Mega Krzem rozpoczynam kurację

Zaczynam kurację Mega krzemem. Po ciąży strasznie wypadają mi włosy, normalnie przy zwykłym czesaniu wyjmuje je garściami, dlatego postanowiłam ratować moje włosy zanim wszystkie nie wypadną. Słyszałam dużo pozytywnych opinii o mega krzemie więc i ja podjęłam wyzwanie. Kupiłam 1 opakowanie 60 tabletek, drugie dostałam gratis.


Od producenta: 

Dzięki zastosowaniu ekstraktów roślinnych o najwyższej zawartości naturalnego krzemu, już jedna kapsułka dziennie suplementu diety MEGA KRZEM z metioniną pomaga budować i pielęgnować zdrowe i lśniące włosy oraz mocne paznokcie.

Jego skład jest bogaty w łatwo przyswajalną krzemionkę, potrzebny do budowy włosa aminokwas metioninę, witaminy i mikroelementy w tym niezbędną dla prawidłowej pigmentacji włosów miedź.

MEGA KRZEM z metioniną zaleca się:
- przy nadmiernym wypadaniu, łamliwości włosów
- przy nadmiernej łamliwości i kruchości paznokci
- w celu regeneracji, wzmocnienia i pielęgnacji włosów i paznokci



Za 2 miesiące zdam relację jak oceniam stan moich włosów po kuracji. ;)

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. powodzenia :) Oby podziałało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój nr 1 na wzmocnienie włosów to preparat siarkowy Sufrin, po nim to dopiero włosy szalenie szybko rosną!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger