piątek, 29 czerwca 2012

Gazetka Rossmann + małe zakupy

Hej ;)
Zapraszam Was na rossmannowskie promocje od dzisiaj 29.06 do 11.07. 2012
Cieszę się, że wróciła stara gazetka, bo mimo fajnych promocji dość uciążliwe było latanie co chwila do Rossmanna, nie mówiąc już o z daleka świecących pustkami półkach. 

Zapraszam do oglądania:


+ moje małe wczorajsze zakupy


1. Joanna Naturia odżywka bez spłukiwania z miodem i cytryną
2.  Joanna Naturia odżywka z pokrzywą i zieloną herbatą do włosów przetłuszczających się i normalnych

Pozdrawiam ;)

6 komentarzy :

  1. Oj to skaczę pooglądać, ja się na poprzednią gazetkę wypięłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, ciekawe która Joanna lepiej się u Ciebie sprawdzi :) ja mam niebieską i zieloną, ta pierwsza zdecydowanie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pięknie, muszę się jeszcze w niebieską zaopatrzyć ;D

      Usuń
  3. Też się cieszę, że wróciła normalna gazetka. Tamta była już męcząca...

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.