niedziela, 24 czerwca 2012

Gliss Kur Ultimate Repair, ekspresowa odżywka regeneracyjna

Hej ;)
Dzisiaj recenzja ekspresowej odżywki gliss kur. Nie zawsze rano mam czas, żeby nakładać odżywki do spłukiwania, dlatego ratuje się odżywkami bez spłukiwania w sprayu.
Na pewno nie jest ona tak skuteczna jak inne odżywki, maski itp, ale jednorazowo jest całkiem przyjemna. 
Żadnych efektów w regeneracji włosów nie zauważyłam, ale nie oszukujmy się, to raczej nie możliwe.
Wszystkie efekty takie jak zmiękczenie włosów czy nabłyszczenie znikały wraz z kolejny myciem a czasem i szybciej. 
Niewątpliwą jej zaletą jest bezproblemowe rozczesanie włosów. 
Nie zależnie od tego czy było to tylko kilka psików czy dużo więcej, nigdy nie było efektu obciążenia czy przetłuszczenia włosów i za to duży plus. 
Odżywka jest baaardzo wydajna, kupiłam ją zimą, a dopiero wykończyłam. przy dość regularnym stosowaniu.
Zapach odżywki jest bardzo fajny, z czymś mi się kojarzy, ale do tej pory nie wymyśliłam jeszcze  z czym ;)
Po odstawieniu odżywki mogłam zauważyć, że z włosami nie zrobiła na dłuższą metę nic, więc w mojej opinii jest to ot taki sobie spray ułatwiający rozczesywanie włosów i lekko nabłyszczający, ale na pewno nie odżywka regeneracyjna. 
Ze względu na zapach i pomoc w rozczesywaniu byłabym skłonna kupić ją drugi raz, ale może znajdę coś fajniejszego. 

wizaz.pl
Od producenta:
Produkt przeznaczony do włosów bardzo zniszczonych i suchych. Ekspresowa odżywka regeneracyjna ULTIMATE REPAIR zawiera potrójny kompleks płynnej keratyny, ułatwia rozczesywanie i regeneruje nawet mocne uszkodzenia zarówno na powierzchni włosów, jak i w ich wnętrzu. Aż do 95% mniej złamanych włosów.

Cena: ok 18 zł

Pojemność: 200 ml

Skład:
Aqua, Cyclomethicone, Phenyl Trimethicone, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Dimethiconol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Lactic Acid, Polyquaternium-16, Parfum, Cetrimonium Chloride, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Sodium Sulfate, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, CI 19140, CI 17200

Plusy:
+ ułatwia rozczesywanie
+ nie obciąża włosów
+ nie przetłuszcza
+ ładnie nabłyszcza
+ wygładza
+ wydajna
+ wygodne opakowanie
+ zmiękcza włosy
+ zapach

Minusy:
- wszystko pięknie, gdyby efekty nie były tylko "na chwilę"

Moja ocena:
3/5

7 komentarzy :

  1. W czasach włosowej ignorancji używałam odżywek w spreju z Glisskura tonami. Przerobiłam chyba wszystkie rodzaje razy 3, ale miałam tak poniszczone włosy, że oprócz odżywki do spłukiwania i czegoś na końce musiałam je katować jeszcze takimi wyalazkami, żeby nie przypominały sianka. Miałam do wyboru to albo piankę, wolałam już to. I fakt, na dłuższą metę niczego nie robiły, doraźny efekt. Dla mnie to nie powinno stać przy odżywkach, a przy piankach i lakierach jako jakiś zmiękczacz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;)
      Ja dopóki jeszcze nie mam zdrowych włosów muszę się ratować takimi wynalazkami, później przyjdzie czas na odstawienie tego typu rzeczy.

      Usuń
  2. no właśnie te odżywki mają to do siebie, że nie dają efektów na stałe...a miałam już kilka odżywek tej firmy właśnie w sprayu

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywkę miałam :) Prześlicznie pachnie ale jeśli chodzi o efekty to gdy przestałam ją używać nic nie było widać eh:\

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie tak jak piszesz - efekt na chwilę hehe. Też ją mam. myślę jak ją zużyć i myślę , że bd dobra jako spray przed wyjsciem na słońce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Moje na swoim miejscu ;)
      Chyba, że pytasz o inne ;)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.