poniedziałek, 18 czerwca 2012

Wymiana

Mam na wymianę 3 kosmetyki, które u mnie się nie sprawdziły, a może przydadzą się którejś z Was. ;)

1. Olejek kaktusowy Vatika, zużycie widać na zdjęciu. 



2. Schauma, Krem i olejek, odżywka w sprayu, psiknięta kilka razy. (moje włosy są za cienkie do takich odżywek)



3. Avon, olejek do ciała z drobinkami, zużycie widać na zdjęciu - wole masła i balsamy



Najchętniej wymienię się na coś do włosów, ale jak mi coś wpadnie w oko to na inne kosmetyki też. ;)

1 komentarz :

  1. miałam z tych rzeczy jedynie olejek ale zdecydowanie nie przypadł mi do gustu tak jak wersja migdałowa i oliwkowa. nie nawilżał, tylko przyspieszał przetłuszczanie.

    dodaje do obserowanych :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.