poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Gazetka Drogeria Natura

Hej! 
Znalazłam w internecie nową gazetkę Drogerii Natura i spieszę się nią z Wami podzielić.
Gazetka jest ważna od 23.08 do 5.09.2012




Zapraszam do oglądania ;)


Mnie osobiście zainteresowała chyba nowa, bo wcześniej jej nie widziałam, seria kosmetyków Enjoy o zapachu mandarynki i bazylii, już sobie wyobrażam jak musi pięknie pachnieć. 
Żele Johnson's w bardzo dobrej cenie. 
Pudry Sensique, które bardzo lubię.
Planuje też kupić na wypróbowanie szampon Timotei róża jerychońska. 


A Wam coś wpadło w oko? ;)

Pozdrawiam 

11 komentarzy :

  1. A co by mi w oko nie wpadło :D
    Ale najbardziej to chyba lakiery Kobo, chociaż znając życie zostanie ich większość wykupiona i nic dla mnie nie zostanie. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Puder Sensique też mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też;) i ten Garnier Fruit;) i w ogóle kosmetyki;)

      Usuń
  3. gazetka jest od 23 dopiero, a mi wpadł lakier my secret za 3 zł z groszami, może znajdę żółty w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda ze u mnie w miescie nie ma natury :(

    OdpowiedzUsuń
  5. no nieee...kolejne pokusy :) a obiecałam sobie post :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W kauflandzie szampony timotei po 9,99zl sa za 400ml a tu w promocji 250ml za 7.99 wiec zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) kaufland mam akurat blisko

      Usuń
  7. Też będę polować na te żele Johnson's :) i jeszcze perfumy Benetton.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.