środa, 5 września 2012

Nowa gazetka Drogerii Natura

Zapraszam do obejrzenia nowych promocji w gazetce z Natury. ;)

Gazetka ważna od 6.09. do 19.09.2012









Jest świetna promocja na lakiery Maybelline - 4,99 zł
Są też w promocji żele OS - 6,99 zł - swoją drogą nie wiedziałam, że są też w Naturze, albo dopiero weszły albo ich po prostu nie zauważyłam.
Jedwabie z Mariona za 3,99 zł i kuracja z olejkiem arganowym za 7,99 zł.
Jest też ciekawa promocja na podkład Astor - 23,99 zł, ale tylko w dniach 13-14 września. 

A Was co zainteresowało?

Pozdrawiam ;)










13 komentarzy :

  1. Jedwabie i kuracje oczywiscie :)
    Przez te wszystkie blogi zaczynam szalec, chyba zostalam wlosomaniaczka - kosmetoholiczka :)
    Chcialabym wkoncu wyprobowac te zele OS. Czekam na przylot do Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super promocje :) muszę się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ju ja widziałam i tak jak mówiłam skusilabym się na orginal source ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam mam kilka rzeczy które bym chciała kupić, jednak nie mam nigdzie w pobliżu Natury :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :/ Mieszkam w opolskim i jak na złość w Opolu nie ma a do innych miast mi nie pod drodze :/
      Ostatnio Essence pojawiły się w Rossie ale mam chrapkę na Catrice i Kobo- szczególnie lakiery- podczas ferii zimowych kupiłam 3 i jestem z nich strasznie zadowolona :)

      Usuń
  5. bardzo ciekawa promocja:)
    kilka rzeczy mam wypatrzonych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja biorę Podgrzewacze zapachowe, Spray do ciała Fruttini (miał ktos?:)) i cukrowy peeling do stóp:)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedynie żele OS :) Mają bardzo mocne zapachy i wydaje mi się, że na dłuższy czas będą zamulające :P Co nie zmienia fatku, że kupię sobie jeszcze kilka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Żele pod prysznic i kuracja :d.

    OdpowiedzUsuń
  9. też te lakiery mnie kuszą i pędzę po nie jutro :) na pewno skuszę się na ozdoby do włosów - kocham kokardki, kwiatki i inne ozdóbki :) szukam też jakiejś dobrej odżywki do paznokci która będzie służyła jako baza pod lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że u mnie tej drogerii nie ma:<

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za gazetka, kilka fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.