Invex Remedies - naturalne kosmetyki

 Hej!
Przyszedł w końcu czas na testowane przeze mnie i moją mamę produkty Invex Remedies. 
W zestawie znalazły się:


Regenerujacy żel do ciała SILOR+B






Preparatem z serii Organic Silica jest żel do ciała SILOR+B. Dzięki zastosowaniu krzemu organicznego, który posiada właściwości regenerujące , przeciwbólowe oraz odmładzające żel SILOR+B jest niezbędnym środkiem pielęgnacji każdego typu skóry. Doskonale łagodzi wszelkie podrażnienia, działa wspomagająco przy leczeniu alergii, trądziku. Posiada właściwości endodermiczne czyli jest bardzo łatwo absorbowany przez skórę, dzięki temu wnika w głębsze jej partie i regeneruje ją od wewnątrz, likwidując oznaki starzenia.   Nadaje skórze elastyczność, gładkość. Doskonały do masażu klasycznego oraz leczniczego.
Skuteczność została potwierdzona testami in vivo.
Testowany dermatologicznie.
Nie zawiera parabenów.
Pojemność: 200 ml
Cena: 36 zł

Moja opinia:
Nie jestem fanką glutowatych konsystencji, bo z doświadczenia jestem przekonana, że się kleją, a tego uczucia bardzo nie lubię. Ten produkt może i się nie klei, ale mimo wszystko nie odpowiada mi jego konsystencja. Żel nadrabia za to nawilżeniem, bo bardzo fajnie nawilża i wygładza skórę. Do nałożenia potrzebna jest nam naprawdę niewielka ilość, za pierwszym razem nałożyłam go jak normalny balsam i potem sypały się ze mnie białe strzępy czegoś, wyglądało to jakby mi warstwa skóry schodziła, aż się wystraszyłam ;)
Z tego względu, że trzeba go nałożyć malutko, jest bardzo wydajny.
Plus także za dozownik.


Antybakteryjny tonik Ag 123 na trądzik







Antybakteryjny tonik Ag 123 z linii SILVER TOUCH doskonale oczyszcza i chroni skórę, przywracając jej naturalny zdrowy wygląd. Innowacyjność i równocześnie skuteczność tego dermokosmetyku polega na zastosowaniu srebra jonowego. Dzięki czemu tonik doskonale oczyszcza skórę, wspomaga leczenie chorób grzybiczych, bakteryjnych zmian skórnych, chorób łojotokowych. Rewelacyjnie łagodzi i redukuje podrażnienia, przyśpiesza ich gojenie. Szczególnie zalecany dla cery trądzikowej. Nie zawiera alkoholu. 
Skuteczność została potwierdzona testami in vivo.
Testowany dermatologicznie.
Nie zawiera parabenów.
Pojemność: 100 ml
Cena: 35 zł

Moja opinia:
Mimo, że nie mam trądziku to posiadam cerę problemową, na której lubi sobie co nieco wyskoczyć. Tonik z rozpylaczem mnie zaskoczył, bo pierwszy raz się spotkałam z takim opakowaniem toniku. Ogólnie rzecz biorąc toników przestałam używać już jakiś czas temu, ale takiemu tonikowi z naturalnym składem nie łatwo się oprzeć. Tonik nie podrażnia skóry, nie uczula, łagodzi podrażnienia, nie szczypie przy aplikacji na zadrapania i jest bezzapachowy.
Produkt jest bardzo wydajny, używam go od ponad miesiąca i ubytek jest nieduży. 


Mgiełka do twarzy Au100



Mgiełka Au 100 z linii Golden Touch posiada doskonałe właściwości odmładzające jak również odświeżające. Dzięki zawartości monoatomowych cząsteczek złota, które przenikają przez komórki skóry, mgiełka doskonale nawilża, regeneruje skórę, stymuluje syntezę kolagenu przez co przeciwdziała powstawaniu zmarszczek oraz koryguje już istniejące. Innowacyjny produkt firmy INVEX REMEDIES jest łagodny dla skóry, może być stosowany nawet kilka razy w ciągu dnia. Przywraca skórze blask, jędrność oraz gładkość.
Skuteczność została potwierdzona testami in vivo.
Testowany dermatologicznie.
Nie zawiera parabenów.
Pojemność: 100 ml
Cena: 59 zł
Opinia mamy:
Mgiełkę testowała moja mama, która podkładu używa sporadycznie i u niej się bardziej sprawdziła. Mgiełka była wręcz idealna na nie tak dawne upały, fajnie chłodziła skórę i pozostawiała ją gładką. Ja użyłam mgiełki tylko kilka razy więc nie zauważyłam jakiś wielkich efektów, za to moja mama po dłuższym stosowaniu zauważyła znaczną poprawę nawilżenia skóry. Mgiełkę stosowała także zamiast toniku na noc, nie zauważyła ściągnięcia skóry ani podrażnień.



Kosmetyki są bezzapachowe, mają krótkie i konkretne składy, przez co tylko półroczną datę ważności. Myślę, że kosmetyki są warte uwagi, głównie ze względu na ich naturalne składy. Jedyne co może odstraszać to niestety cena.


Kosmetyki można dostać tutaj: Invex Remedies

4 komentarze:

  1. Przydałby mi się taki tonik antybakteryjny... Tylko ta cena... Gdzie można dostać te kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można dostać na stronie Invex Remedies: http://www.invexremedies.pl/pl/k,75,Kosmetyki.html

      Usuń
  2. kusza mnie te kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. produkty są świetne, warto zapoznać się z nowością - krem ze złotem

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger