poniedziałek, 1 października 2012

Wrześniowe denko

Posty denkowe są może i mało ciekawe, ale są dla mnie bardzo dobrą motywacją do zużywania kosmetyków. Kiedyś bardzo ciężko mi szło zużywanie kosmetyków, bo zanim zużyłam jeden kupiłam już kilka innych. Teraz sukcesywnie zużywam kosmetyki i jest ich całkiem sporo.
Przechodząc do rzeczy, moje wrześniowe denko:


Babydream fur Mama olejek do pielęgnacji ciała - rewelacyjny do włosów i do ciała po kąpieli 
Recenzja: wkrótce
Kupię ponownie


Luksja, płyn do kąpieli Chocolate&Orange 
Recenzja: klik
Kupię ponownie


Original source, płyn do kąpieli mango&macadamia
Recenzja: nie ma
Kupię ponownie


Avon naturals, szampon pielęgnacyjno-naprawczy do włosów normalnych i zniszczonych, rumianek i aloes - kupiłam go pod wpływem słowa naturals, ale bardzo się pomyliłam, bo jakiekolwiek ekstrakty są na szarym końcu. Z naturalnym szamponem nie ma on nic wspólnego. Dodatkowo kupiłam wielką 750 ml (!) butlę w promocji. Nawet mój mąż nie chciał go używać i z trudem zużyłam go do golenia nóg. Nigdy więcej!
Recenzja: szkoda recenzji, parę powyższych słów wystraczy
Na pewno nie kupię ponownie


 Safira, płyn do kąpieli do dzieci - bardzo fajnie pachnący płyn
Recenzja: wkrótce
Myślę, że jeżeli będę miała okazję to kupię ponownie


Farmona, Jantar, odżywka do włosów i skóry głowy- już chyba wszystkim znana wcierka, jak dla mnie idealna
Recenzja: klik
Kupię ponownie


Babydream fur Mama, balsam dla kobiet w ciąży - mój niezbędnik do mycia włosów
Recenzja: klik
Kupię ponownie



BingoSpa, energizujące algi pod prysznic z zieloną herbatą
Recencja: klik
Pewnie kupię ponownie


Marion, 7 Efektów, 60 sekundowa maseczka z olejkiem arganowym

Recenzja: wkrótce
Kupię ponownie


Marion, oczyszczająca maseczka peel off z ekstraktem z ananasa i brzoskwini

Recenzja: wkrótce
Kupię ponownie



 Nivea, delikatny żel do mycia ciała i włosów
Recenzja: wkrótce
Kupię ponownie


Jak tam Wasze denka?

Pozdrawiam ;)

14 komentarzy :

  1. ja tam uwielbiam czytac posty denkowe ;D
    gratuluje denka ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie są bardzo ciekawe:)
    Bardzo lubię czytać tego typu posty:)
    Mam tą maseczkę z ekstraktem z ananasa i brzoskwini również szykuję o niej recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez lubię posty dekowe :)
    A z szamponu rumiankowego avonu byłam zadowolona. Co włos to inne upodobania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł z tymi denkami-:)DDDDDsuper

    OdpowiedzUsuń
  5. Jantar muszę kiedyś zdobyć:) U mnie wkrótce denko także, a tymczasem tag, jeśli masz ochotę wziąć udział, zapraszam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. spore denko :) i jak widzę do większości produktów wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych kosmetyków chętnie spróbowałabym płynu Luksja i Jantaru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeżeli mogę Ci coś polecić, to zamiast tego ostatniego żelu nivea do mycia ciała i włosów wypróbuj żel babydream (500 ml kosztuje w promocji 7.99 albo 8.99) ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne denko :)
    Do odżywki Jantar mam zamiar wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że większość produktów Ci się sprawdziło i do nich powrócisz, niestety w moim denku jest zupełnie inaczej :(

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że masz samych kandydatów do ponownych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mój ulubiony płyn do kąpieli z Luksji:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo kosmetyków zużyłaś :) zapraszam do mnie na denko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi mnie bardzo marionowa maseczka :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.