sobota, 10 listopada 2012

Inspiracje włosowe

Z okazji leniwej soboty luźniejszy post na temat inspiracji włosowych. Chyba każda z nas marzy o pięknych włosach, moja droga pod tym względem jest jeszcze daleka, ale może kiedyś. Uwielbiam za to oglądać zdjęcia lśniących i zadbanych włosów, jak i przepięknych fryzur, których pewnie nigdy nie uda mi się wyczarować na moich włosach.

haircolorsideas.com 

crimenesdelamoda.com



Piękny kolor!
weheartit.com



Cóż za blask ;))

Ah, ta długość... ;))


Któreś szczególnie wpadły Wam w oko? ;)

19 komentarzy :

  1. Mnie się podoba ten kok z dobierancem (zdj 7)

    OdpowiedzUsuń
  2. długie *.* do tego ten kolor - marzenia ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają włosy z tytułem Cóż za blask.... :) marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. marza mi sie takie jak na drugim zdjeciu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster Blog!
    www.mazidelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie mi sie podobaja <3
    Mam nadzieje, ze za jakis rok-dwa bede miala choc w polowie tak piekne!

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza inspiracja - piękne fale i ombre... :) bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przymierzam się do zrobienia niebieskich końcówek, o których marzę od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Próbowałam, próbowałam i chyba nie potrafię wybrać :) Wszystkie inspiracje są cudowne, każda pokazuje coś innego :)
    Ja póki co marzę o włosach do pośladków, zobaczymy, zobaczymy... :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. 4. warkocz jest przepiękny!
    Po kilku farbowaniach jestem na etapie przywracania swoich włosów do porządku, już ponad rok nie farbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie nuumer 3 ! Talia tej pani powala :)
    Ps. Jeśli masz ochotę, zapraszam na moje rozdanie, do zdobycia kosmetyki Balea.

    OdpowiedzUsuń
  12. mi ten koczek z francuzem od dołu -świetne !
    Mam długie włosy, do połowy pleców, może ciut więcej - dlatego wybieram fryzurki upięte - żeby mi włosy się nie plątały.

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku ale cudne :) rozmarzylam sie bo kiedy ja takie bede miala :( :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.