wtorek, 6 listopada 2012

Nowy wygląd bloga ;)

Hej!
Jak już pewnie zauważyłyście mój blog zyskał nowy wygląd. Męczyłam się sama z szablonem, aż trafiłam na bloga Kasi: Tworzysz coś, wymień się!, która stworzyła mi nowy szablon, który bardzo przypadł mi do gustu. Nie bardzo wiedziałam jak się określić co do wyglądu bloga, ale starałam się naprowadzić Kasię i oto co powstało. ;) 
Bardzo dziękuje Kasi za piękny szablon oraz nagłówek oraz za cierpliwość. ;)

Autorka bloga tworzy naprawdę fajne blogi, jeżeli jesteście zainteresowanie zmianami na swoim blogu to zapraszam na jej bloga, niedługo ponownie otwiera kolejkę.
Dziękuje Ci serdecznie jeszcze raz! ;)

A jak Wam się podoba nowy wygląd bloga?


Pozdrawiam ;)

11 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. nagłówek * i kolory szablonu , coś mi nie uzupełniło komentarza ; )
      + Zapraszam do nas : )

      Usuń
  2. Podoba mi się nowy wygląd Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nowy wygląd jest bardzo ładny :) brawa dla Kasi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo łądny, delikatne kolorki :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba się, lubię te kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny szablon :-) Jak każdy w Jej wykonaniu :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.