Podkłady kryjące Annabelle Minerals

W ramach współpracy z firmą Annabelle Minerals otrzymałam do przetestowania 15 próbek podkładów kryjących. Na początku trochę żałowałam, że nie są to pełnowymiarowe produkty, bo jak tu przetestować próbki? Po kilku użyciach widzę, że są bardzo wydajne więc nie jest źle, szkoda tylko, że firma nie pomyślała o dołączeniu pędzla do podkładów mineralnych, bo nie każdy taki posiada, ja muszę sobie radzić zwykłym pędzlem. Przechodząc do rzeczy mam już wybrane odcienie, które najlepiej stapiają się z moją skórą. Zauważyłam też, że podkłady lepiej kryją na mokro, a krycie mają naprawdę dobre. Dzisiaj mam dla Was swatche wszystkich podkładów, firma niedawno wprowadziła też jasne odcienie więc jest w czym wybierać.


Podkłady posiadają 3 tonacje: GOLDEN, BEIGE I NATURAL
oraz
5 odcieni: FAIR, FAIREST, LIGHT, MEDIUM, DARK



Tonacja złota:



Tonacja beżowa:







Mi najbardziej podpasowały odcienie beżowe, inne będę próbowała wykorzystać jako korektory i bronzery.


Który Wam się najbardziej podoba?
Macie swojego faworyta?


13 komentarzy:

  1. Mi się najbardziej podobają te NATURAL :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie zdecydowanie Golden :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również wybrałabym natural :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej czy mozesz mi powidziec ktory jest jaśniejszy natural light czy beige light? mam jasniejsza twarz od reszty oczywiście i nie wiem czy nie będa za ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi najbardziej podpasowalby chyba natural light, :P

    OdpowiedzUsuń
  6. mogłabyś mi powidzieć czy między natural fair a natural light jest duża różnica. Myślałam nad natural fair ale teraz obawiam się czy niejest jakoś mega jasny.
    Tyle odcieni że już niewiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Natural fair jest najjaśniejszy. Myślę, że lepszym wyborem będzie natural light o ile nie masz porcelanowej cery. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Porcelanowej niemam choć zawsze podkłady drogeryjne były za ciemne. A ten natural light w żólty nie wpada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W żółty nie wpada. Ja też mam jasną cerę i mi odcienie light pasują, fair i fairest są za jasne.

      Usuń
  9. Dzięki za ten post, pomógł mi w wyborze odcienia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger