poniedziałek, 5 listopada 2012

Ponowne wyniki rozdania!

Hej! 
Ze względu na to, że tylko jedna z dziewczyn zgłosiła się po swoją nagrodę, to druga pozostaje nadal bez właściciela. 
Wylosowałam osobę, ale po sprawdzeniu poszczególnych losów okazało się, że warunki nie zostały spełnione, a jedynie wpisane do zgłoszenia. Kolejna wylosowana osoba nawet mnie nie zaobserwowała albo po ogłoszeniu wyników 'odobserwowała'. 

Moi drodzy, przecież to ma być tylko zabawa, jaki sens ma oszukiwanie?

Nie chce mi się już dłużej bawić w sprawdzanie dlatego nagroda przypadnie osobie, która pierwsza się wpisze pod postem. ;)

Pozdrawiam ;)

21 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Gratuluję ;)
      Czekam na meila z danymi, e-mail znajdziesz w zakładce kontakt ;)

      Usuń
    2. to moja pierwsza wygrana, dziękuję :)

      Usuń
  2. tez jestem chętna ale chyba się już spóźniłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja usunęłam baner po rozdaniu, bo skoro już zostało rozwiązane uznałam że tak można :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat nie o Ciebie chodziło, ale ja zawsze czekam jeszcze trochę z usuwaniem banerów, bo często osoby się nie zgłaszają ;)

      Usuń
    2. Na przyszłość będę z tym ostrożniejsza :)

      Usuń
  4. Na dniach kolejny konkurs i 3 zestawy do zgarnięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety zawsze się spóźniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ohh tak mało brakowało! Gratuluję nowej zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda :C Gratki :P


    _______________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.