piątek, 2 listopada 2012

Wyniki rozdania!

Hej!
Szybciej niż mi się wydawało, udało mi się ogarnąć rozdanie i dzisiaj przychodzę do Was z wynikami. Na początku chciałam serdecznie podziękować wszystkim za udział oraz szczere odpowiedzi na pytanie konkursowe. W tej kwestii duża większość z Was radziła zmianę nagłówka i tła, moje próby nie powiodły się, bo cały czas byłam niezadowolona więc poprosiłam pewną sympatyczną osobę o pomoc i już niedługo będziecie mogły podziwiać nowy wygląd bloga. ;)
Przechodząc do sprawy właściwej, krótko i na temat:

Pierwszy zestaw rozdaniowy wygrywa numerek 74, a pod nim kryje się:


Natalia R.




Drugi zestaw leci do osoby pod numerkiem 17:


czyli...

Camille


Serdecznie Wam gratuluje!!!

Czekam na meile od Was. ;)

Jeżeli w ciągu 3 dni nie otrzymam meila, losuję kolejne osoby.


Dla reszty osób, którym nie udało się wygrać tym razem, mam następny konkurs, a szczegóły już niedługo. ;)

Pozdrawiam ;)





19 komentarzy :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.