sobota, 29 grudnia 2012

- 20% na cały asortyment Rossmanna

Hej!
Dziś przychodzę do Was z dobrą wiadomością, o której sama się dzisiaj dowiedziałam. 
Rossmann znowu zrobił niespodziankę w postaci zniżki - 20% na wszystkie produkty. W dodatku promocja łączy się z innymi promocjami. 
Haczyk jest taki, że należy posiadać kartę Rossnę, duża część osób ją posiada, ale szybko można ją mieć, wystarczy wziąć kartę (znajdują się one przy kasie i przy produktach dla dzieci) i aktywować przez internet. Dodatkowo z kartą mamy 3,4,5 .. 10% zniżki na produkty dziecięce. 
Promocja obowiązuje do końca roku. 



Skorzystacie z promocji? ;)



12 komentarzy :

  1. Kusisz, kusisz.. Na pewno skorzystam tylko muszę tę kartę wyrobić..

    OdpowiedzUsuń
  2. ja juz do konca roku nic nie kupuje z kosmetykow, teraz czas na denkowanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez denkowanie!!!! :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

      Usuń
  3. Nie wiem, czy skorzystam, ale informacja może być przydatna. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki za info !! jutro lece po karte :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa promocja, ale ja skorzystałam z promocji -30% na kolorówkę w superpharm ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super promocja. Szkoda , że już do końca roku nie zdążę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta karta jest dla osób posiadających dziecko ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy ktoś to sprawdza? ;) Wiele osób ma tą kartę nie posiadając dziecka ;)

      Usuń
  8. i znow nie moge skorzystac z fajnej promocji ;(

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.