poniedziałek, 3 grudnia 2012

Dzień Darmowej Dostawy - 3 grudnia 2012

Hej!
Od dniu darmowej dostawy wiadomo już od jakiegoś czasu, czekałam na niego z niecierpliwością, ale ostatecznie się powstrzymałam i zamówiłam tylko kilka rzeczy. Mnie najbardziej kusiły sklepy z kosmetykami i apteki. Plus doszło jeszcze zamówienie z grupona na Yves Rocher... ;) Na jakiś czas chyba basta z zakupami. ;))





Niektóre sklepy nie zrozumiały chyba idei tego dnia, bo albo pozawyżały ceny produktów albo wyznaczyły minimalną granicę zamówienia. Moim zdaniem albo zgłaszając się akceptujemy zasady albo chcemy zarobić na klientach i nie zgłaszamy się. Dla mnie osobiście parę sklepów ośmieszyło się na tyle, że na pewno nie zrobię tam więcej zakupów.

Skusicie się na coś w tym dniu? ;) 

5 komentarzy :

  1. skusiłam się w dwóch sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W jakim sklepie internetowym można kupić Bielende?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie Bellissima i Cosme na pewno ;)

      Usuń
  3. ja napewno za rok na cos sie skusze ;) w tym roku niestety za pozno sie dowiedzialam o tym cudownym dniu :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.