Nowy rok - stare denko czyli grudniowe zużycia

Witam w Nowym Roku! ;*
Przyszedł styczeń więc czas na grudniowe denko. W tym miesiącu jest tego całkiem sporo. Jestem zadowolona, bo zwiększa się ilość miejsca na półkach i lukę będę mogła uzupełnić w nowe nabytki. ;)



Bielenda, dwufazowy płyn do demakijażu wzmacniający rzęsy
Nie przypasował mi ze względu na tłustość, którą po sobie zostawia. Całkiem dobrze zmywa makijaż, jednak ja już mam swojego ulubieńca, o którym już niedługo.
Nie kupię ponownie


Oriflame, nature secrets, krem do ciała z odżywczą pszenicą i kokosem
Recenzja tu: klik
Kiedyś może kupię ponownie


Spa Salt fruity, owocowa sól do kąpieli 
Kupiona w Tesco za grosze, bardzo ładnie pachnie, połowę zużyłam zgodnie z przeznaczeniem, a z połowy zrobiłam woreczki zapachowe do szafy. ;)
Na pewno kupię ponownie


Yves Rovcher, lawendowy peeling do stóp
Recenzja tu: klik
Kupię ponownie


Barwa, Siarkowa Moc, matujący krem do twarzy
Recenzja tu: klik
Nie kupię ponownie


Hydrolat nagietkowy
Recenzja tu: klik
Hydrolaty dostały swoje stałe miejsce w mojej pielęgnacji, dlatego na pewno kupię ponownie.


Joanna Naturia, olejek do kąpieli i pod prysznic 
Poza zapachem szału nie robi, bo zapach jest piękny, takiej kawy z mlekiem. Jak dla mnie za rzadki, a co za tym idzie mało wydajny. 
Nie kupię ponownie 


Farmona, czekoladowy żel do mycia ciała
Recenzja tu: klik
Pewnie kupię ponownie



Babydream fur Mama, płyn do kąpieli dla kobiet w ciąży
Recenzja tuklik
To kolejny stały produkt w mojej pielęgnacji włosów, zawsze mam butelkę lub dwie zapasu. 
Kupię ponownie



Jak tam Wasze denko?

Jak się bawiłyście na Sylwestrze? ;)

12 komentarzy:

  1. Podpisalas olejek do kapieli Joanny jako Farmone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam tego żelu Joanny, a skusił mnie sam zapach! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten rosmannowy płyn do kąpieli! Super kosmetyk. Mam małą prośbę, możesz zrobić tak, żeby lnki otwierały się w nowej karcie? Bo przez prawy przycisk nie mogę, a nie chcę się co chwilę cofać do tego co czytałam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje denko już opisane kilka dni temu. Powiem Ci, że z bawełny podobała mi się maseczka do włosów. Przypomina mi różaną z Ziai. Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  5. spore denko - też lubię jak mi się zwalnia miejsce na nowe nabytki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne denko, u mnie dużo skromniej.

    OdpowiedzUsuń
  7. też muszę zrobić denko- można pożyczyć tytuł posta? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o sporo tego :)ja też muszę się wreszcie zabrac za moje denkooo :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje denka ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger