Pedikiur doskonały?

Przeglądając katalog przypadkiem natknęłam się na tego oto gagatka. Kiedyś bardzo lubiłam serię do stóp z Avonu, jednak mam wrażenie, że produkty zmieniły się na gorsze. 

 Avon, pedikiur doskonały







Opis producenta:
Pedikiur w jednym kroku-zadbaj o piękno swoich stóp. `Pedikiur doskonały`, dzięki zawartości pumeksu, pestek żurawiny i orzechów włoskich, nadaje skórze miękkość i gładkość.

Pojemność: 75 ml

Cena: ok. 6 zł

Moja opinia:
Szukając alternatywy dla peelingu z Yves Rocher skusiłam się na avonowski peeling, a w zasadzie jak to określa producent produkt 3w1, który zmiękcza, nawilża i odświeża. Tak naprawdę nie liczyłam na wiele, ale nie jestem bardzo zawiedziona, bo w jakimś stopniu peeling działa. Radzi sobie ze ścieraniem naskórka, ale nie nawilża i nie odświeża. W zasadzie to mam lekko mieszane uczucia co do tego produktu, bo tak naprawdę producent nie określił jasno co to jest. Konsystencja jest dość dziwna jak na peeling, bo spływa nam ze stóp. Widzimy też sporo drobinek pumeksu i pestek żurawiny. Ogólnie nie jest to zły produkt za taką cenę, ale chyba wolę wydać więcej na peeling z Yves Rocher i być w pełni zadowolona.

Macie swoje ulubione peelingi do stóp?

8 komentarzy:

  1. niektóre kosmetyki z Avon do stóp są bardzo dobre, miałam wśród nich wiele ulubieńców, ale jak widać średniaki też się zdarzają...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwna konsystencja... Nie wiem co o tym wszystkim myśleć. Czyli jest to taki nijaki produkt. Niby nic złego nie robi, ale dobrego też. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie był zwykłym przeciętniakiem i nie powróciłam do niego :-)



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  4. z avon foot works uzywalam kąpiel do stóp,ale juz nie wiem jaka to byla,pamietam ze ladnie pachniala czekoladą :) polecam avonowski krem do stop i łokci z kwasami AHA, w promocji płacę okolo 10zł a to najlepszy krem do stóp jaki miałam,ma bogatą konsystencję dlatego lepszy jest na noc,ale swietnie zmiekcza i nawilza stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jak robię sobie pedicuire (dobrze napisałam? ;p ) to używam peelingu zwykłego, do twarzy ;p To samo :) Peeling to peeling, ma dobrze ścierać naskórek i już. Od nawilżenia i zmiękczenia skóry jest krem/balsam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry peeling Avon ma ten zwykły złuszczający peeling do stop.
    Zauważyłam, ze te wszystko_w_jednym to nie za wiele robią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak potwierdzam złuszczający jest lepszy, sezonowe odpadają

      Usuń
  7. Ja do stóp używam tego różowego z synergen jest świetnym mocnym zdzierakim.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger