Perełka z Avonu - baza pod cienie

Jakiś czas temu z katalogu zobaczyłam nowość - bazę pod cienie. Widziałam już sporo nowości i na wiele z nich dałam się nabrać. W zasadzie na palcach ręki mogę zliczyć odpowiadające mi produkty Avonu. Zazwyczaj zamiast bazy używałam podkładu i pudru, miałam kilka baz w życiu, ale jakoś średnio mi one odpowiadały. Z serii SuperShock mam żelowe kredki, które są świetne. Pomyślałam, że może spróbuje, najwyżej rzucę w kąt, ale, że nie zamierzam jej porzucić to jeszcze kupię następną. Na zdjęciach nie bardzo mogłam uchwycić to co chciałam, ale musicie mi uwierzyć na słowo, że efekt podbicia koloru jest naprawdę rewelacyjny.



Sama baza ma neutralny kolor: 

Poczwórne cienie z Avonu:

Cienie Sleek:

Cienie Vollare:

Opis producenta:
Przedłuża trwałość cieni i zapobiega zbieraniu się ich w załamaniach powieki. Nadaje powiekom gładki, matowy wygląd, odpowiedni do każdego rodzaju skóry.

Pojemność: 3g

Cena: 12,99 zł

Skład:
Butyrosperum parkii (shea) butter, Methylparaben, Polyethylene, Camellia Oleifera Leaf Extract, Ethylparaben, Trimethylsiloxysilicate, Triethoxycaprylylsilane, Saccharomyces Lysate Extract, C9-15 Fluoroalcohol Phosphate, Biosaccharide, Gum-1, Sodium Hyaluronate, PEG-12 Dimeticone, CI 77981, CI 
77491, CI 77492, CI 77499.

Moja opinia: 
Na moich powiekach cienie czy bazy bardzo lubią się zbierać w załamaniach czy rolować, dlatego obawiałam się bazy z Avonu. Baza ma kolor cielisty, zakrywa wszystkie żyłki na powiekach. Dobrze rozprowadza się na skórze, mała ilość wystarczy na pokrycie całej powieki. Konsystencja jest w formie lekkiego musu, zapewne za sprawą obecności  masła shea i wosku pszczelego, a braku talku w składzie. Cienie trzymają się na oku cały dzień i nie ścierają się. Na zdjęciu możecie zobaczyć jak baza podbija i wyciąga kolor nawet tych cieni, które skazałam na szufladę. Jestem bardzo zadowolona z avonowskiej bazy, mam nadzieję, że Avon weźmie się w garść i będzie więcej takich perełek. ;)

22 komentarze:

  1. a ja wczoraj znowu skusilam sie na baze Art Deco, jak dla mnie jest najlepsza i niezastapiona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie podbija kolor ;)

    ja podobnie jak Southgirl używam bazy z Artdeco

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że jak dorwę wreszcie katalog z Avonu, to sobie zamówię tą bazę, bo słyszałam już sporo pozytywnych opinii na jej temat, a Twoja mnie tylko w tej decyzji utwierdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja :) Dzięki!
    zapraszam na konkurs http://fashhiion.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-greenhouse.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się muszę nad jakąś zastanowić bo moja z virtuala niestety ledwo zipie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo dobrych opinii na jej temat, trzeba zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczekaj do 5 katalogu będzie za 9,90 :). Ja czekam, bo na pewno warto.

      Usuń
  7. Nie opłaca sie. 13 zł za 3g? Baza Hean kosztuje tyle samo i jest jej 14g.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się, zdecydowanie perełka!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żyłki na powiekach to niestety mój problem:( Ja muszę użyć korektora, bo baza nic nie zakrywa, ehh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbowanie tej bazy. W moim przypadku pokryła wszystko to co chciałam zakryć. Na blogach wszędzie można przeczytać pochlebne opinie

      Usuń
  10. na początku stycznia jako pierwsza napisałam o niej swoje trzy grosze. moja opinia jest podobna. także jestem z niej bardzo bardzo zadowolona. Tylko |Ty umieściłaś zdjęcia, których ja nie mogłam. http://modaurodapiekno.blogspot.com/2013/01/baza-pod-cienie-do-powiek-avon.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie podbija kolor cieni;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wypada, nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Chyba muszę ją sobie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam jeszcze tej bazy. Widać, że dobrze podbija kolor

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowite podbice koloru!!! coś czuję ze zdradzę bazę z essence, zwłaszcza ze mam pod nosem konsultantkę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam avonowe kosmetyki:)))

    zapraszam na moje mini rozdanie :)
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/01/mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. no ładnie podbija, kurcze nie spodziewąłabym się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Baze pod cienie Avon mam od 14 dni.Jak dla mnie nic nadzwyczajnego.Po godzinie baza zbija sie w załamaniu powiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy na inną skórę, jak dla mnie właśnie ta baza nie roluje się i nie zbiera w załamaniach. ;)

      Usuń
  19. Szukam właśnie bazy, która podbije cienie. Koniecznie muszę wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger