Farmona, Sweet Secret, kokosowy krem do rąk i paznokci

Hej!
Nareszcie jestem i mam dostęp do internetu. Przeprowadzka była straszna, te pakowanie kartonów i późniejsze ich rozpakowywanie. Mam nadzieję, że teraz na dłuższy czas osiądę w jednym miejscu. Teraz mam czas na przestawienie sobie wszystkiego, bo jednak zmieniałam blok na dom. Powoli się rozpakowałam, podłączyłam internet i wracam do Was. ;) Jednak potwierdza się, że bez internetu jak bez ręki. Czeka mnie dużo do nadrobienia więc zostawiam Was z recenzją i lecę nadrabiać zaległości. ;)


Dzisiaj zaprezentuje Wam kokosowo - bananowy krem do rąk. Kremów do rąk mam niezliczoną ilość i są dosłownie wszędzie, lubię mieć jakiś krem pod ręką, żeby w każdej chwili nakremować łapki. 

Farmona, Sweet Secret, kokosowy krem do rąk i paznokci - słodki kokos i banany






Opis producenta:
Wyjątkowy kosmetyk o przyjemnej, aksamitnej konsystencji i urzekającym, egzotycznym zapachu został stworzony z myślą o tym, by rozpieszczać zmysły i ciało. Powstał na bazie olejku kokosowego i mleczka bananowego, dzięki czemu zapewnia doskonałą pielęgnacje skóry rąk i paznokci. Intensywnie nawilża i głęboko odżywia skórę oraz sprawia, że dłonie na długo zachowują gładkość i delikatność. Dodatkowo wyjątkowo apetyczny, zniewalająco słodki zapach egzotycznych owoców, zapewnia doskonały nastrój i uczucie komfortu.

Pojemność: 100 ml

Cena: ok. 6 zł

Skład: 
Aqua (Water), Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Petrolatum, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Ethylhexyl Stearate, Propylene Glycol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cera Alba (Beeswax), Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Isopropyl Myristate, Musa Sapientum (Banana) Extract, Dimethicone, Cyclomethicone, Glyceryl Stearate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Panthenol, Inulin Lauryl Carbamate, Xanthan Gum, Disodium Edta, Parfum, Alpha- Isomethyl Ionone, Eugenol, Limonene

Moja opinia:
Produkty Farmony mają to do siebie, że zachęcają już opakowaniem, dalej nie jest gorzej, bo po otwarciu tubki unosi się piękny zapach kokosów i bananów, chociaż bardziej przebijają banany. Jeżeli chodzi o właściwości pielęgnacyjne to nie jest najgorzej. Krem dobrze się rozprowadza, nawilża całkiem dobrze, ale nie na długo. Jak dla mnie to nawilżenie schodzi w tym wypadku na dalszy plan, bo krem pachnie tak ładnie, że co raz podnoszę rękę do nosa, żeby powąchać, zapach utrzymuje się dość długo na skórze. Spróbuję na pewno innych wariantów zapachowych tych kremów. 

Krem dostałam do testów od sklepu Dolina Kremowa:



Możecie polecić któryś farmonowski zapach?

12 komentarzy:

  1. nie byłam zadowolona z tego kremu ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kokosowy zapach :) ale połączenie z bananem też brzmi smakowicie :) Powodzenia w rozpakowywaniu się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach może i obiecujący, ale parafina na drugim miejscu w składzie już tak nie :( Czemu moja skóra tak nie lubi parafiny :( Choć może na dłoniach dałoby się to jeszcze przeżyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapachy kosmetyków Farmona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam go, trochę słaby na zimę

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię zapachu kokosa w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szarlotka !!! Uwielbiam zapachy Farmony i wiem, że nigdy się nimi nie zawiodę, jednak po otwarciu szarlotkowego masełka do ciała ugieły się pode mną kolana!

    Zapraszam do mnie, ja dopiero zaczynam
    http://beautyandmac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na konkurs http://klaudi13m.bloog.pl/id,332951994,title,konkurs,index.html

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię zapach kokosa, ale połączenie z bananem jakoś mnie nie przekonuje :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi, I do think this is a great website. I stumbledupon it ;)
    I will return once again since I book marked it.
    Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help other people.
    my website :: quarry

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz to już nie wiem czy kupic czy też nie zapach to jedno ale działac też musi :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger