środa, 27 lutego 2013

Gazetki SuperPharm, Natura i Rossmann

Trochę mnie nie było, ale pojechałam odpocząć. ;)  Nabrałam sił i przychodzę kusić nowymi promocjami. ;))


SuperPharm



Gazetka ważna od 28.02. do 13.03.2013

***************************



Drogeria Natura



Gazetka ważna od 28.02. do 13.03.2013

**************************



Rossmann


lepsza wersja będzie jutro tu: KLIK

Gazetka ważna od 28.02. do 14.03.2013

W SuperPharmie na pewno skuszę się na sok z aloesu, jest idealny do mgiełek do włosów i płukanek. Natura jakoś niczym mnie nie zachwyciła, a w Rossmannie nareszcie promocja na Babydream i na pewno zrobię zapas płynu Luksja.

A Wy na co się skusicie?

4 komentarze :

  1. mnie interesuje także sok aloesowy.
    w naturze zerknę na błyszczyki apocalipse z rimmela, ale znając moje szczęście te kolory, które mi się podobają, będą wyprzedane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sok aloesowy za 9 zł <3 ja kupiłam ten sam za 11,9 :) dobra promocja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hoho, aż boję się otwierać. Jeszcze wypłaty nie dostałam a wish lista wygląda tak, że chyba w marcu przestanę jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  4. w Naturze zaczaję się na nowy tusz Maybelline, a w Rossmannie na płyny Luksja. :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.