Złoto + brąz

Hej!

Na początku chciałam złożyć Wam kobietki Wszystkiego Dobrego z okazji Dnia Kobiet. ;*

Będę monotematyczna i dziś kolejny makijaż, obiecuje, że następny post będzie z recenzją. ;)
Przedstawiam makijaż złoto i brąz w moim wykonaniu:









Użyte kosmetyki:
Twarz:
Annabelle Minerals kryjący podkład natural light
Annabelle Minerals korektor light
Annabelle Minerals róż Sunrise

Oczy:
Mariza, paletka brązowych cieni do oczu
Oriflame, very me, czarny eyeliner
Avon, baza pod cienie

Brwi:
Avon kredka do brwi, jasny brąz

Usta: 
Avon, szminka nawilżająca Frozen Bery


Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Blanka ;*

11 komentarzy:

  1. Delikatnie i bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładną robisz kreskę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    Jeśli interesują Cię naturalne metody dbania o zdrowie i urodę serdecznie zapraszam do zapoznania się z tym pomysłem:
    http://ziola-suplementy.blogspot.com/2013/03/o-pudekach-z-naturalnymi-niespodziankami.html

    OdpowiedzUsuń
  4. fenomenalny masz kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż! Strasznie mi się kreska podoba, ja to nigdy nie potrafię takiej malutkiej,ładnej zrobić :/ zawsze mam x2 większą ;D obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż, taki delikatny jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger