wtorek, 2 kwietnia 2013

Biedronkowa gazetka kosmetyczna od 4.04.

Co jakiś czas Biedronka wypuszcza urodowe gazetki, czekam na nie z niecierpliwością, bo zawsze uda mi się coś fajnego dorwać. ;)

Gazetka "Wiosenna Przebudzenie"

GAZETKA


Oferta ważna od 4.04. do 17.04. 2013

Ja na pewno skuszę się na trójpak płatków kosmetycznych, które dość szybko mi schodzą.
Nie miałam jeszcze peelingów z BeBeauty, masła są całkiem fajne więc skuszę się i na peeling.
Żele pod prysznic Fruit Kiss łudząco przypominają żele Nivea, nawet zapachy podobne o ile nie takie same. W każdym razie wezmę na wypróbowanie.
Nowe zapachy soli do kąpieli są już dostępne od jakiegoś czasu, ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować wiec jest okazja.
Dla mam obowiązkowo zapas pampersów. ;) Moją córkę o dziwo tylko pampersy Dada nie uczulają.
Farby Garniera również kuszą ceną.
Ciekawi mnie też zestaw pędzelków, bo akurat brakuje mi do cieni, jednak trochę obawiam się o ich jakość.
Wezmę też Skrzyp z masażerem, po zimie włosy lecą mi jak szalone więc przyda się pomoc wspomagająca.

Wiem, że jedwab Biosilk jest w okazyjnej cenie, ale uczulam na to, że ma on w składzie alkohol denat. Na początku może się wydawać, że włosy wyglądają cudownie, jednak na dłuższą metę może popalić Wam włosy, tak jak to się stało u mnie.


Skusicie się na coś? ;)

7 komentarzy :

  1. Chciałam wypróbować jakiś jedwab i się skuszę na ten Biosilk najwyżej raz na jakiś czas będę go używać ;). Żele pod prysznic z Fruit Kiss również mi się skojarzyły z żelami Nivea :). Peelingi z BeBeauty też mnie kuszą ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedwabiu nie polecam - bardzo wysusza włosy :/
    polecam natomiast maskary z eveline, są świetne :D jest to moja idealna maskara :)
    Mam chrapkę jeszcze na sole - wiele o nich dobrego słyszałam, dlatego muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu muszę odwiedzić Biedronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nieee, a już się cieszyłam, ze w Biedronce nie ma nic fajnego :D Listę zakupów mam straaaaaasznie długą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam na neutrogene, krem do rąk ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na pewno kupię peeling i te żele, no i pewnie jeszcze coś tam do koszyka wpadnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jutro na pewno uskutecznię polowanie - suplement z masażerem i zapas farb, a i niewykluczone, że coś innego również mnie złamie:D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.