wtorek, 7 maja 2013

Kto chce lakiery? ;)

Hej ;)

Jak wiecie dostałam paczuszkę z masą lakierów od Wibo i Lovely i postanowiłam  podzielić się z wami częścią z nich. ;) Wybrałam tylko lakiery, ponieważ błyszczyki i tusze były przeze mnie otwierane, lakiery są nowe i nieotwierane. 

Zestaw zawiera:
Lovely Gloss Like Gel nr 402
Lovely Gloss Like Gel nr 404
Wibo Gel Like nr 3 Zielona Fantazja
Lovely Gloss Like Gel nr 101
Lovely Classic Nail Polish nr 369


By stać się właścicielką owej piątki, wystarczy obserwować bloga i wyrazić chęć otrzymania Mini Wibo Boxa. 
Dodatkowo można poinformować o rozdaniu co skutkuje dodatkowym punktem. 

Rozdanie trwa od dzisiaj do 19.05.2013 r. 

No to by było na tyle.

Są chętne? ;)

Pozdrawiam
Blanka ;*

146 komentarzy :

  1. chetna jestem jak zawsze do lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak najbardziej chętna.
    obserwuję jako Ewelina Wróbel
    udostępniłam: https://www.facebook.com/ewelina.wrobel.9/posts/595515260488821
    meil: ewelina.wrobel.zp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolorki to z chęcią spróbuję swojego szczęścia :D

    Obserwuję jako: kamyk
    Mail: kamyk.bloguje@o2.pl

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem chętna :D
    obserwuję jako Shiawasena
    dodałam banner http://mournfulsound.blogspot.com/
    mój e-mail anusiakowa@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chce! :)
    obserwuje jako zaczarowanaa
    mail zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    i zaraz dodam baner www.me-and-my-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przygarnę one są takie samotne :-)
    obserwuje jako: muminek526
    dodany bannerek: www.lakierkowo.blogspot.com
    powodzenia dla uczestnicznek :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem jak najbardziej chętna :D
    obserwuję jako: Aleksandra Wróbel
    udostępniłam: https://www.facebook.com/aleksandra.wrobel.940/posts/544727148899411
    mój e-mail: wrobel.aleksandra1990@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się i ja :)
    obserwuję jako: immenseness90
    dodałam bannerek: http://immenseness.blogspot.com/
    email: immenseness90@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem chetna!
    Obserwuje jako - southgirl
    Udostepnilam - banner, www.bycpiekna24.blogspot.com
    Mail - mojakosmetyczka1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. już je widzę na swoich pazurach :)

    obserwuję jako: zaplatane siostry
    e-mail: zaplatane.siostry@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. chetnie przyjme
    obserwuje paradoxa raz
    email iwonab53@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję jako: kajko
    karolina492@onet.eu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja także jestem chętna :)
    obserwuję jako: bursztynowa
    email: sonya.t89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Spróbuję szczęścia:)
    obserwuję: Katarzyna kobieceszufladki
    email: kobieceszufladki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyrażam chęć przygarnięcia tych maleństw :)
    obserwuje jako ewlyn

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział :)
    obserwuję jako Milena M
    mail millena90m@gmail.com
    dodałam banerek na http://kosmetyczneporadym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem chętna ;)
    obserwuję jako : nieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział:)
    Obserwuję jako Vanite :)
    mail: martyna47@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. oj po lakiery to ja się zgłaszam :D
    obserwuje jako: moooni-que
    mail: mon92@vp.pl

    i dodaje banerek na http://moooni-que.blogspot.com
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :) Obserwuję jako Agg
    Mój email to kosmetykiagg@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się;)
    Obserwuję jako Kosmetyczna Maniaczkaa
    Banner dodany: http://kosmetyczna-maniaczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :)

    Obserwuję jako: anioleek89
    mail: anioleek89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zglaszam się;))

    blogjoanna@onet.pl
    obserwuje jako joanna

    OdpowiedzUsuń
  24. oczywiscie ja tez;)
    czarnulkaa
    klaudia.sobolewska277@wp.pl

    i zapraszam do siebie na rozdania;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością się zgłoszę :)
    Obserwuję jako Chelsea-Lena
    chelsea@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też się zgłaszam:))
    Obserwuje jako: Julia Małgorzata Sternik
    e-mail: emwww@wp.pl
    dodałam baner na blogu: maugorzatka.blogspot.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. nataliakrokus@o2.pl
    Hikki

    OdpowiedzUsuń
  29. Są! są!! :)
    odbudowuję właśnie kolekcję, którą musiałam wyrzucić, a tu [od lewej patrząc]: pierwszy - idealnie pasowałby mi do torebki,
    drugi - kolor nieba latem jest obowiązkowy dla mnie!
    trzeci - wow! Cholery Młodsze padłyby widząc matkę z tym kolorkiem na szponach ;)
    czwarty - bo róż, który ostatnio kupiłam, jest jednak za ciemny
    piąty - czyż ta czerwień potrzebuje komentarza? ;)

    a więc zgłaszam się z chęcią ich przygarnięcia pod troskliwe cholerowe skrzydełka, a informacja na blogu pojawi się bardzo niebawem, bo akurat majstruję notkę z rozdaniami :) [jedną dla wszystkich, by łatwiej było czytającym je odszukiwać :) ]

    pozdrawiam serdecznie :) Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałam baner u siebie na listwie, w rozdaniach

      pozdrawiam :) Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

      Usuń
  30. może tym razem się uda :P
    e-mail : pati18773@interia.pl
    obserwuję jako: Patrycja Stolarczyk

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja chcę ;)
    Obserwuje jako : ktosnaciebiepatrzy

    OdpowiedzUsuń
  32. a to i ja spróbuję bo kolorki są śliczne :)

    e-mail : natti2@o2.pl
    obserwuję jako Natalia100

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja chce ! ;D
    Obserwuję jako : Alaa

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też jestem zainteresowana! Obserwuję i mam Cię w blogrollu. Mój mail w razie wygranej: wielki.kufer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się, cudne kolorki!
    wikaaaa0@o2.pl :)
    Obserwuję jako Wiktoria.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolory przepiękne więc jestem jak najbardziej chętna!
    Obserwuje jako : izal fi
    Mail : izazal93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Chcę, chcę , chcę :D:D
    obserwuję jako : makapaka
    :)

    OdpowiedzUsuń
  38. JA chcę! bardzo, zwłaszcza ten niebieściutki :)

    obserwuję jako usmiechnieteoczy
    mail: zorzeta1@2.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się :)

    Obserwuje jako Karolina_21
    mail : karolinapolkoszek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. chcę!
    obserwuję jako : Patrycja L.
    mail. zuzapearl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: Ewka501
    E-mail: ewka501@op.pl
    Baner: http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. A też sie zgłoszę :)
    Obserwują jako ja, czyli Kuna Domowa
    a mail to: kuna-domowa(małpa)o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Chętnie przygarnę :)
    kingamuszka@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Z chęcią przygarnę ;)
    obserwuję jako: Moniaa
    mail: monikaodpowie@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się
    Obserwuje jako - KosmetyczkaAni
    Udostepnilam - banner, tak http://kosmetyczkaani.blogspot.com/
    Mail - kosmetyczkaani@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuje jako Amelia Kacprzak
    mail: patti13@onet.eu

    :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie się zgłoszę!
    Obserwuję jako EwelinaHell
    udostępniłam :) https://www.facebook.com/ewehell
    ewe_hell_m@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyrażam chęć otrzymania Mini Wibo Boxa.

    obserwuję jako czerwonafilizanka

    banerek umieszczam na swoim blogu

    pozdrawiam i zapraszam

    http://czerwonafilizanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako: kafetka
    Mail: anastazja1923@wp.pl
    śliczne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  50. tak chcę:) ładne kolorki
    obserwuje: an.morpho
    e-mail: an.morpho@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Oczywiście, że są chętne ;)
    Obserwuję jako: frania.f
    Banner na: The-Vanity-Life.blogspot.com
    e-mail: frania.f.blox@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. no jak można nie być chętną :D
    obserwuję jako: lewandowska
    e-mail: lewandowska@10g.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuje jako : Martyna Wolna
    Email:martyna.wolna@wp.pl

    jestem chętna;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Lubię lakiery z tej firmy, więc zgłoszę się i ja :)

    Obserwuję jako: michasia mini
    e-mail: michasiamini444@gmail.com
    Poinformuję o tym na blogu (banner): www.zaslepionawlosomaniactwem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuje jako: KamiluŚkaa
    mail: kamiluskaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne kolorki i chcę je wszystkie

    Obserwuję jako: CatherineK
    mail: thestarlightparade@gmail.com
    Baner: http://thestarlightparade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. może tym razem się uda ;)
    justynaszymanska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. mimo, że zielony u mnie jest na zbyciu, to dla innych czterech spróbuję:)
    clau.gorska@gmail.com
    i na bloggu baner na pasku bocznym:)

    OdpowiedzUsuń
  60. ja chce, ja chce!
    obserwuje jako: kamilakrajka
    mail: k.am.il.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Camille
    mail: camillebeauty123@gmail.com
    baner, pasek boczny: camille-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. i ja, i ja też :D obserwuję : alicjamagdalena, alkatraz007@o2.pl
    baner na: http://transfuzjawyobrazen.blogspot.com/ Pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się:D
    obserwuję jako JakisKtos
    mój e-mail: edyta.16@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. chęęętna!:D
    obserwuję jako: regardless
    mój email: sylwia1906@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. jezu jakie cudne kolory, akurat żadnego z nich nie mam a obie serie kocham :D ale byłaby radość!
    kokietkastylizacje@gmail.com :D:D:D:D:D:D /K.

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczne kolorki <3 Pragnę je :)
    Obserwuję jako Kyariss
    mail: kyariss.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. To i ja staję w kolejce po Mini Wibo Boxa :)
    Obserwuję: Zuzia :3
    Informacja w formie bannerka po lewej stronie: http://konkursowezycie.blogspot.com/
    Mój mail: zuzag99@wp.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja chcę ;)
    Obserwuje jako: Chiyo.
    Mail: chiyoisme@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Jestem chętna
    Obserwuje jako:My preciouss
    mail:bulinska@wp.pl

    wrzucam też banerek na moją stronę http://siubzdziu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Ależ śliczności! :) Pycha, pycha, pyyyycha!
    Obserwuję jako Zaneta.
    Mój e-mail: milc.zaneta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako: JoanneDevian
    Udostępniłam: www.joanne-devian.blogspot.com (pasek boczny)
    Email: asik27@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  72. Kurcze jakie jedwbiste sa te lakiery...
    Zgłasza się po ich od biór ale pewno znów nie wygram ;(
    obserwuje jako zla wampirzyca
    Udostępniłam na http://zlawampirzyca.blogspot.com/
    moj e-mail agnesoslizlo@gmail.com
    Pozdrawiam gorąco Aga

    OdpowiedzUsuń
  73. A może chociaż raz się poszczęści:)

    obserwuję jako : panterkowa_177

    banerek na : mamusiabloguje.blogspot.com

    e-mail: panterkowa177@wp.pl

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Jestem chętna :))
    obserwuję jako: paulina94x
    banner: www.ssniffum.blogspot.com
    e-mail: paulina94x@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Wyrażam chęć:)
    Obserwuje jako: Martyna Staniewicz
    E-mail: martyna552@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Jolanta K.
    email: jolciaa13035@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się !!!
    Obserwuję jako: paulaaa
    Bannerek na: http://bandf-city.blogspot.com/
    Mail: paulincia189@gmail.com
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ojojojoj! Chcę :)
    Obserwuję jako Humorki Kalorki
    Baner na moim blogu: http://humorki-kalorki.blogspot.com/
    email: karoola95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Chciałabym, ale chcieć nie znaczy móc :)
    meil: asia.kornak@gmail.com
    obserwuję jako whatka :)
    banner: http://encepencce.blogspot.com/

    :)

    OdpowiedzUsuń
  80. e-mail:moni0212@op.pl
    obserwuję: moni0212
    bardzo chciałabym je mieć. Pierwszy raz zapuściłam porządne pazurki, to byłaby dobra okazja , aby je wyeksponować.

    OdpowiedzUsuń
  81. Jestem chętna oczywiscie
    obserwuję jako Mary Wedz
    mój e-mail marei17@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  82. Ostatnio moja kolekcja lakierów bardzo mocno się skurczyła i chętnie przygarnęłabym takie cudeńka :)
    obserwuję jako: cohrri
    banner: http://forenovel.blogspot.com/
    email: sonia1996@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Wyrażam chęć otrzymania Mini Wibo Boxa;)
    Obserwuję jako: Neonowa
    inf o rozdaniu: baner http://keepitinmyblackbox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. wyrażam chęć, tak, wyrażam ! :P
    obserwuję jako Ninomiya Kazunari
    informacja o rozdaniu: https://www.facebook.com/bobianna.brzeczy/posts/156456141191151

    OdpowiedzUsuń
  85. Wyrażam chęć, a jakże! :D
    Obserwuję jako : Kropka
    Baner w zakładce konkursy : http://aleksandra-kropka.blogspot.com/
    Kontakt : Boniecka31@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Wyrażam chęć:)
    Obserwuję jako: Kasia Pawlik
    akasicaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Tak, wyrażam chęć ; ))
    Obserwuję jako : Ur_Inspiration
    email: magdzia343@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Jestem chętna :)
    Obserwuję jako: kotka1412
    email: juki5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. chetnie:)
    obserwuje jako: madzia71a
    madzia71a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Jestem oczywiście na tak ;)
    Obserwuję i czekam z niecerpliwością na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Jestem chętna ;)
    obserwuję jako: Alicja
    udostępniłam info na końcu posta: http://kotek-pstrotek.blogspot.com/2013/05/radosc-czytania-z-nook-simple-touch.html

    OdpowiedzUsuń
  92. wyrażam chęć :D
    obserwuję jako: Paulga

    OdpowiedzUsuń
  93. obserwuję jako pasja szarości :)
    Chcę brać udział :)
    mój e-mail- betheperfectxd@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Chętnie je przygarnę:)
    obserwuję jako Sonia
    fashiomunication@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Są cudowne :) Jestem jak najbardziej chętna :)
    Obserwuje jako Shajcendy,
    poleciłam Ciebie, i Twoje rozdanie tu :http://shajcendy.blogspot.com/2013/05/nowosci-na-blogu.html
    + dodatkowo , jeśli się liczy, lubię Cię na Fejsie, jako Ania K.

    OdpowiedzUsuń
  96. Jestem bardzo chętna :
    Obserwuje jako: barbulec23235
    Polubiłam Cię na fb jako: Anna Danowska
    udostępniłam wpis na fb: https://www.facebook.com/anna.danowska.50?ref=tn_tnmn
    mój mail: anusia23235@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Jak najbardziej chętna ;)
    Obserwuję jako Missia93
    Polubiłam na FB jako Monika K
    Dodałam banerek - miska93.blogspot.com
    e mail missssia3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  98. obserwuję jako agnieszkazg
    zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Cudne kolorki!;) z chęcią je przygarnę;)
    obserwuję jak AliceInBeautyLand
    Dodałam banner na blogu www.alicjamatys.blogspot.com
    e-mail: alicja_matysiak91@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. To i ja spróbuje szczęścia. :)
    Obserwuje, a mój email to: camero24412@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  101. zgłaszam chęć otrzymania lakierów :)
    obserwuję jako Copacabanaa
    copacabanaa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Magdalena Słysz
    m.s.nwe16@gmail.com
    umieściłam baner na swoim blogu :)
    www.i-am-journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Lakiery? Ja bardzo chętnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  104. Jestem chętna!
    obserwuję jako: Madzia Cz
    czmadzia7@gmail.com
    notka: http://madziaaa3.blogspot.com/2013/05/rozdanie-lakierowe.html

    OdpowiedzUsuń
  105. Chętna :)
    kontakt@amethystblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Z chęcią przygarnę lakiery:)
    Obserwuje jako Serenitka B
    Banner na blogu: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Chętnie spróbuję swojego szczęścia :)
    milla875@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Ja też oczywiście jestem chętna :)
    Banerek u siebie wywiesiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  109. ja chcę :D
    https://www.facebook.com/sabina.nowak.5/posts/375302855914205
    sabina006@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. obserwuje science maybe
    baner:http://sciencemaybe.blogspot.com/
    mail idealniedoskonalosci@wp.pl


    :)

    OdpowiedzUsuń
  111. tez jestem chętna ;)
    obserwuję jako niemy_film
    banerek wrzuciłam na mojego bloga niemyfilm.blogspot.com
    niemyfilm@poczta.onet.pl
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  112. Bardzo chętnie wezmę udział w tym konkursie!!!

    Obserwuję jako: Magdalena-Topolska
    e-mail: magdalena-topolska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. już wcześniej obserwowałam i biorę udział :)
    wiktoria.przecinek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. biorę udział
    udostępniłam na fb https://www.facebook.com/bernadeta.bomba
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. biore udział :)
    sylviaaa100@interia.pl
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylwia.bomba.7

    OdpowiedzUsuń
  116. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  117. biore udział :)
    kamilka1745@interia.pl
    obserwuję jako kamilka1616
    udostępniłam https://www.facebook.com/kamilaanna.sikorska?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  118. Jako Izabella Panorama obserwuję, bad.gateway@poczta.fm, tutaj udostępnione: https://www.facebook.com/izabella.gie/posts/113849595487668 :)

    OdpowiedzUsuń
  119. z chęcią przygarnę
    Karolina G.
    yagoda_she@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Biorę udział
    obserwuję jako Karolina Furgacz
    udostępniłąm

    OdpowiedzUsuń
  121. Biorę udział :)
    obserwuje jako Luiza Olszewska

    OdpowiedzUsuń
  122. ja bym baardzo chciała! :)
    obserwuję jako bobik
    wstawiłam bannerek :)

    OdpowiedzUsuń
  123. wyrażam chęć, obserwuję jako byjean :)
    na blogu banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Chętnie spróbuje swojego szczęścia :)
    Obserwuje jako Cherry
    Na blogu znajdziesz baner z konkursem.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  125. Wyrażam wielką chęć :)
    Obserwuję jako: RedRouge
    E-mail: nailartredrouge@gmail.com
    Dodałam również baner u siebie: http://www.redrouge-nailart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. Wyrażam chęć ;)
    Obserwuje jako Hajnówka
    mail: thehajnowka@interia.eu
    baner: http://thehajnowka.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  127. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: BeautynLiving
    E mail: beautynliving@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Zgłaszam się :)
    obserwuję jako Katarzyna

    email: gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Obserwję jako: Joanna Lis/Coco Chanel
    Email: joannalis93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Obserwuję jako: Ewka
    email: ewaskrzypa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  131. Chętna!
    e-mail: nowe-logo-85@o2.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  132. oo ja chcę! :)
    obserwuję jako: Naughty Girl
    banner: naughtygirl0106.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  133. Biorę udział :)
    Obserwuję jako Anika Kwiatkowska
    e-mail: aniczkaanisia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  134. A to ja też!
    Obserwuje jako Katarzyna Zielant
    banner jest: http://pazurkimlodosci.blogspot.com/
    e-mail: pitrasia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Zgłaszam się!
    obserwuję jako: Olga
    email: olga.grzona@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  136. Chętnie przygarnę lakierki :)
    Obserwuję jako deedee_1
    email:marti8991@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. obserwuję jako madzia
    zgłaszam się
    madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  138. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: wiolkaa93
    dodałam banerek: http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    email: mojczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  139. obserwuję: kumpel joe
    email joekumpel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  140. jeśli jeszcze można, to ja również się zgłaszam ;)
    obserwuję jaki Noellena a baner jest w pasku bocznym mojego bloga ( blog-by-noellena.blogspot.com )

    OdpowiedzUsuń
  141. Obserwuję jako: Julita
    Bannerek: http://naturalny-paznokiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  142. obserwuję jako: Zu
    mail: podczele3@wp.pl
    banner: http://zumaluje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  143. Obserwuje jako: Natalia Ładosz
    mail: natalialadosz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  144. obserwuję jako Magdalena Szychowska
    mail: magdalena.szychowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.