wtorek, 21 maja 2013

Wyniki rozdań ;))

Miałam opublikować jutro, ale nie będę Was trzymała w napięciu więc są. ;)
Tym razem się postarałam i szybko ogarnęłam wszystkie zgłoszenia, parę odpadło ze względu na nieczytanie zasad rozdania, wydawało mi się, że nie były skomplikowane. 
Nie ma co się rozwodzić, bo i tak nikt tego nie czyta więc przechodzę do właściwej kwestii - ogłoszenia wyników. Wiecie co lubię losowania, bo wtedy nie na mnie spada wybór zwycięzcy, miałabym wyrzuty, że może nagrodziłam nie tą osobę co trzeba, a inna czuje się pokrzywdzona, bo wiadomo chciałoby się nagrodzić wszystkich chociaż małym upominkiem. ;)

Na początku dziękuję za wszystkie zgłoszenia, a przede wszystkim dziękuję tym co są ze mną nawet po zakończeniu rozdania ;*



Zacznę od lakierowego rozdania czyli Mini Wibo Boxa. 

Właścicielką lakierów staje się:


Zestaw 1 z rocznicowego rozdania zgarnia:


Zestaw 2 wędruje do:


Serdecznie Wam gratuluję!!! ;)

Macie 3 dni na zgłoszenie się ze swoimi danymi adresowymi na meila:
unicorn8177@gmail.com
Po tym czasie losuje kolejne osoby.


Za parę dni planuje kolejną nagrodę do zgarnięcia, jest to dość popularny produkt w blogosferze, nawet przedstawiałam go niedawno, domyślacie się co to będzie? ;)

Pozdrawiam
Blanka ;*


35 komentarzy :

  1. tak mało brakowało T.T

    ale gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nic, czekam na kolejne rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzałam kilka Twoich ostatnich postów i nie mam pojęcia co to może być ;P
    gratuluje dziewczynom, mi jak zwykle się nie udało :/ :P

    OdpowiedzUsuń
  4. O jacie, jestem przeszczęśliwa:) Akurat weszłam na ścieżkę natury i samokręcenia - cudownie... Idę pisać maila. Pięknie dziękuję za zabawę i oczywiście wspaniałą nagrodę:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! ;) szkoda ze znowu mi sie nie udało :(
    zapraszam na nowy post http://copacabanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc, to ja nawet się cieszę, że to nie ja. Chyba bym się bardziej denerwowała kiedy dojdzie i w jakim stanie, niż miała radości z wygranej XD

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja, gratulacje dziewczyny :) świetne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się cieszę! Dziękuję ogromnie za zabawę i tak miłą informację.
    Gratuluję pozostałym i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję!
    Szkoda, że i tym razem mi się nie powiodło....

    OdpowiedzUsuń
  10. pozdrawiam i zapraszam

    http://czerwonafilizanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gartuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.