poniedziałek, 17 czerwca 2013

Gazetki: Biedronka, Rossmann i Natura

Hej ;)
Postanowiłam jakiś czas temu, że nie będę zamieszczała gazetek, ale wiele osób szuka ich u mnie na blogu. Tym razem i Biedronka wypuściła gazetkę kosmetyczną jednak mam wrażenie, że ciągle są te same produkty. Wstawiam, bo być może ktoś znajdzie coś dla siebie. ;)




Ważna od 20.06. do 3.07.2013 r. 

---------------------------------------




Ważna od 20.06. do 3.07.2013 r. 
 ----------------------------------------





Ważna od 14.06. do 27.06.2013 r. 

Plus w Drogerii Rossmann trwa promocja - 40% na męskie zapachy. ;)


Coś Wam wpadło w oko? ;)

10 komentarzy :

  1. zawsze przeglądam gaztki w sieci przed ruszeniem w miasto :)
    teraz juz nie bede musiala ich szukac tylko zajrzę do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno skoczę do Biedronki, chociażby po tinty z Bell. :) Bardzo je lubię, a chcę dokupić jeden kolor, póki co mam kolor nr.3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie dlatego warto zamieszczać gazetki, zawsze czytelniczka zwróci uwagę na to czego ja nie zauważyłam. ;)
      Na tinty już od jakiegoś czasu mam chrapkę. ;)

      Usuń
    2. To warto po nie zajrzeć - zazwyczaj kosztują koło 11 zł, a tutaj po 7 zł. Zastanawiam się teraz tylko nad kolorem, nr.2 wygląda interesująco :)

      Usuń
  3. tinty w biedrze sa tanie :P kolezanka kupowała za ponad dyszke ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. żele z source w biedro kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. biedronka naprawde genialną gazetkę ma, tyle rzeczy bym kupiła :P
    a nie lubie nowej strony formy gazetki w Naturze :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę oglądać takich gazetek bo zaraz wszystko chcę:)) Biedronka ma ostatnio super oferty:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.