poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Alverde olejek arganowy do włosów

Hej ;)

Olejek dobił dna więc przyszła pora na recenzję. 

... ale zanim recenzja to najpierw parę słów o samym sklepie i o właścicielce. Warto o tym wspomnieć, bo właścicielką sklepu jest blogerka Kamila z bloga Capelllibelli i prowadzi niedawno powstały sklep Emina.


Zapewniam Was, że jakiekolwiek relacje z Kamilą nie mają wpływu na recenzję współpraca to współpraca, zresztą nie widzę sensu w pisaniu pozytywnych opinii kosmetyków ze współpracy, przecież wszelkie recenzje mają być pomocne dla innych, a nie wychwalające wszystko jak leci, ale dzisiaj nie o tym. ;)

W sklepie znajdzie kosmetyki niemieckie takie jak Balea i Alverde, ale też BingoSpa. Mam nadzieję, że z czasem Kamila rozwinie skrzydła i wprowadzi więcej marek. Na razie trzymam kciuki za rozwój. ;)



Alverde, olejek arganowy do włosów


Olejek do włosów Alverde dzięki specjalnej kompozycji witamin i naturalnych olejków dogłębnie odżywia włosy. W składzie zawiera on między innymi certyfikowane organiczne oleje - arganowy i z orzechów włoskich, które doskonale nawilżają włosy (szczególnie polecany do włosów suchych i łamliwych). Bio - ekstrakty z łopianu oraz migdałów sprawiają, że włosy stają się miękkie i błyszczące. Przesuszona skóra głowy doznaje ukojenia i odświeżenia.


Pojemność: 50 ml
Cena: 19,50 zł
Dostępność: emina.pl


Skład: Glycine Soja Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Argania Spinosa Oil, Juglans Regia Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Arctium Lappa Extract, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Limonene, Citral Linalool, Geraniol, Citronellol.

Butelka z olejkiem jest z plastiku (producent pomyślał o bliskim spotkaniu z kafelkami ;)) z wygodną pompką, dozującą odpowiednią ilość olejku. Na początek olejek przeznaczyłam do olejowania włosów, za pierwszym razem nałożyłam za dużo oleju (ahh ta zachłanność) i włosy były oklapnięte i bez życia, mimo dokładnego umycia. Później wypróbowałam sposób producenta o nakładaniu bardzo małej ilości dla lepszego efektu i faktycznie efekt był lepszy, ale szału nie było. Owszem włosy były zmiękczone i błyszczące, ale nie był to efekt jakiego oczekiwałam, a przetestowałam już wiele olei, nie wiem być może taka mieszanka olei nie jest dla moich włosów odpowiednia. 
Do zabezpieczania końcówek włosów kompletnie się nie nadaje, nawet bardzo mała ilość obciąża włosy i zbija je w nieestetyczne strąki, chociaż w sumie może to i dobrze, bo ja jestem za silikonami na końcówkach. Wartą uwagi kwestią jest zapach olejku, cytryny, limonki i inne cytrusowe rzeczy widnieją na samym końcu składu, olejek zwie się arganowy, a pachnie zupełnie cytrusowo. Jak dla mnie bomba, zapach jest bardzo przyjemny i orzeźwiający.
A jak jest z działaniem na skórę? Otóż właśnie jest lepsze niż na włosach. Któregoś razu wtarłam olejek w stopy  i założyłam na noc skarpetki, rano stopy były bardzo miękkie i wygładzone, ekspresowa regeneracja skóry. ;) Na całe ciało trochę mi go było szkoda, ale wtarłam go też w skórki przy paznokciach i w same paznokcie, poprawę widać gołym okiem, ale muszę się zmobilizować, żeby być systematyczną. 
Co do wydajności to uważam, że to kwestia indywidualna, bo wiadomo każdy używa innej ilości i do czego innego.
Podsumowując olejek na włosach sprawdził się, ale nie na medal, są lepsze oleje. Za to jego działanie na skórę jest cudowne. 

Macie swoje ulubione oleje?


22 komentarze :

  1. chętnie bym wypróbowała ale cena troche razi.
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy styczności z tym olejkiem

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nie obciąża w ogóle włosów :D
    Sprawdza się świetnie pod każdą postacią.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go i czeka na swoją kolej ;D najpierw zdenkuję Alterrę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, chętnie bym wytestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. będę go miała już niedługo, ciekawa jestem jak u mnie się sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń
  7. chodzi mi po głowie ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wypróbowałabym do dłoni :) Chodzi on za mną od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niedawno zaczęłam swoją przygodę z olejowaniem włosów i moje włosy pokochały oleje. W końcu widać, że są zadowolone. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba zbyt długi skład jak na moje włosy, wolę czyste oleje.

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy olejek :D.
    lecę poprzeglądać co tam w sklepie za cudeńka są :D

    OdpowiedzUsuń
  12. tego oleju jeszcze nie miałam :) teraz testuje Vatike kokosową :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze takiego gagatka nie miałam. Miałam szampon i odżywkę z olejkiem arganowym i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam olejek arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W skórki przy paznokciach? O takim zastosowaniu nie pomyślałam, a ciągle je skubię i cały czas szukam czegoś co je zregeneruje! Ale mi pomysł podsunęłaś ;) Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat ten olejek nie przypadł mi do gustu, a szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie miałam okazji wyprubowac tego olejku

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdybym miała możliwość to bym zakupiła :) Z czystej ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  19. kuszą mnie te olejki.. ale mam jeszcze 2 inne z alterry..

    OdpowiedzUsuń
  20. hmm w takim razie na razie się na niego nie zdecyduję, widzę, że jednak średniak :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.