środa, 11 września 2013

Lakierowy Box szuka właściciela. :)

Hej ;)

Kochani jestem świadoma, że niedawno skończyło się rozdanie, a drugie jeszcze trwa, ale zostałam zasypana lakierami od Wibo, a że nie jestem lakieromaniaczką to zostawię sobie kilka, a reszta powędruje w ręce, które lepiej je wykorzystają. Poza tym szkoda, żeby leżały i się kurzyły. ;)
Zatem 12 lakierów plus dwa pyłki do manicure velvetowego czekają na nową właścicielkę. ;) 

Box zawiera:

1. Lakier so matte nr 3
2. Lakier so matte nr 10
3. Lakier so matte nr 8
4. Lakier so matte nr 9
5. Zestaw do manicure velvetowego Lady in red
6. Zestaw do manicure velvetowego Sexy wamp
7. Lakier extreme Nails nr 176
8. Lakier z zaawansowaną multiwitaminową formułą wspomagającą wzrost paznokci nr 34
9. Lakier express growth nr 349
10. Lakier express growth nr 304
11. Lakier express growth nr 165
12. Lovely Classic nr 365


Regulamin 

1. Organizatorem rozdania jest blog http://swiat-blanki.blogspot.com/
2. Rozdanie trwa od 11.09.2013 do 6.10.2013 do godziny 23.59. 
3. Warunkiem uczestnictwa jest publiczne obserwowanie bloga http://swiat-blanki.blogspot.com/ .
4. Aby wziąć udział w konkursie należy poprawnie uzupełnić formularz.
5. W rozdaniu mogą wziąć udział tylko osoby pełnoletnie (albo za zgodą rodziców).
6. Nagrodą w rozdaniu jest zestaw lakierów Wibo.
7. Wyniki zostaną ogłoszone na łamach bloga w ciągu 5 dni.
8. Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski.
9. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).




Obowiązkowa jest obserwacja bloga, podanie swojego meila i akceptacja regulaminu, reszta dowolnie. ;)


Powodzenia ;)


81 komentarzy :

  1. oooj, przygarnęłabym :-) zgłaszam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak nie wygram ;p, wiec nie biorę udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślałam dopóki nie wygrałam pod rząd dwóch rozdań i jednego konkursu. ;)

      Usuń
  3. też nie wygram, ale biorę udział, a co mi tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nagrody, zgłosiłam się :) Strasznie ciekawi mnie ta posypka na paznokcie :>

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też na pewno nie wygram, nie mam szczęścia, ale próbuje nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym tylko nie miała tak dużej ilości lakierów..

    OdpowiedzUsuń
  7. lakierów nigdy dość, więc się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetne rozdanie, na pewno się złoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłosiłam się chociaż marne szanse są na wygranie :/

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłoszenie poszło :) powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aśmy się lakierowymi notkami dzisiaj zgrały :D ja się nie zgłaszam bo moje pudło i tak peka w szwach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysłane ;) Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  13. Omnomnom *.* już się zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie pięęękne lakiery! Wezmę udział.. mimo że jakoś ani razu nie miałam szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłosiłam się, choć pełnoletnia nie jestem, ale rodzice się zgadzają ;) Nigdy nic nie wygrałam, ale liczę na choć mały los szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o boże, aż mi się oczy świecą : D oczywiście, że się zgłosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłosiłam się :) a co mi tam ;d
    Powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne nagrody, zglaszam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zawsze warto spróbować szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. lakierów i cieni nigdy za dużo! wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejny świetny konkurs, życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super konkurs! Załatwione! :)

    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  23. i ja postanowiłam spróbować szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  24. no to biorę udział :)

    pozdrawiam!

    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. tyle radoości dla oczu, wysłane! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Z lewej strony jest wysuwany pasek, jeżeli u Ciebie się on wyświetla to tutaj: https://www.facebook.com/SwiatBlanki

      ;)

      Usuń
  27. Strasznie ciekawią mnie te pyłki i matowe lakiery. Może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nagroda kusząca, zgłosiłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. oj ostatnio to jestem maniaczką lakierów (szczególnie matowych) i z wielką chęcią wysyłam zgłoszenie :)

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  30. kocham lakiery, musiałam spróbować szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja pewnie nie wygram ale te lakiery są cudne: szczególnie ten fiolet i pomarańczka.
    Zgłoszenie wysłałam jednak.

    OdpowiedzUsuń
  32. szanse pewnie żadne ale spróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłoszenie wysłałam, rodzice się zgodzili. :)
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny konkurs i w ogóle cały blog! :-) Zapraszamy do dodania bloga w naszym serwisie i przy okazji do dodania informacji o konkursie (http://www.katalog-blogow.pl/candy-rozdania-i-konkursy/) Wszystkim uczestnikom życzymy powodzenia! :-) Pozdrawiamy serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  35. a nóż kiedyś się uda :) lakierów do paznokci nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam lakiery i kocham robić wzorki na paznokciach więc z wielką ochotą przygarnę choć jeden z tych lakierów :) Cieszę się, że trafiłam na ten blog i od teraz będę tu regularnie zaglądać... a jeśli wygram to na FB świata Blani będę wstawiała zdjęcia z tym co wyczaruję na paznokciach ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie mam szczęścia w takich rozdaniach ale jestem naiwna i ciągle próbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Aż mi się oczy zaświeciły... :) Zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam swoją ogromną chęć zostania przyszłą właścicielką lakierowego box'u :)
    "Wibo" to moja ulubiona marka lakierów :D
    Zawsze muszę mocno trzymać rece przy sobie by nie wykupić całej kolekcji :]
    Na szczęście mój chłopak jest wyrozumiały i udostępnił mi półeczkę w lodówce gdzie przechowuje swoje kolorowe cuda :D
    Aaa dobra lece bo mam chwilę więc czas upiększyć swoje dłonie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od trzymania ich w lodówce szybciej się rozwarstwiają, niestety.

      Usuń
  40. Zgloszenie wysłane ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Również biorę udział :)

    tuska2103

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłosiłam sie,,, ale czy mi sie uda?

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłoszenie wysłane :) Może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  44. akurat moje mi wyschły, przydaloby się :0 hee powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  45. Mój pierwszy raz - kto wie, może ten szczęśliwy..? ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Pewnie się nie uda ale... nie dowiem się póki nie spróbuję!:) Zgłoszenie poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  47. a ja mam nadzieję, że mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się:)

    i zapraszam www.kosmo-medyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. ja też się zgłosiłam, może w końcu uda mi się coś wygrać :D

    martabeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.