środa, 2 października 2013

Wykończone we wrześniu

Hej ;)

Ostatnio mam tak mało czasu, że ciężko mi znaleźć dłuższą chwilę na bloga, ale mam nadzieję, że ten okres szybko minie. ;) Poza tym pogoda wcale nie zachęca do działania., ale mimo to z drugiej strony lubię ten okres, zapalone świece, ciepły koc i gorąca czekolada w kubku. ;)
W dodatku mój komputer zakończył swój żywot, a obiecywałam sobie, że zgram sobie wszystko na laptopa i obiecanki zostały, mam nadzieję, że jednak uda mi się wszystko odzyskać, szczególnie zdjęcia, bo ich mi najbardziej żal. :( W dodatku przeziębienie rozłożyło mnie na dobre. :(
Przechodząc do tematu właściwego dzisiaj moje mizerne denko.



DermoPharma głęboko oczyszczające plastry na czoło i brodę
Wkrótce będzie szczegółowa recenzja, jak zużyję drugie opakowanie. ;)


Yves Rocher żel pod prysznic Retropical
Po tym żelu chyba spodziewałam się za dużo, bo okazał się totalnym zwyklaczkiem, szału nie zrobił, a zapach również średni, na plus to, że nie wysusza skóry, ale jest za to średnio wydajny.
Nie kupię ponownie


Love2Mix Organiczny Szampon 2 w 1 do włosów i ciała, Bambus i Sewilska Mandarynka 
Ogólnie nie przepadam za produktami 2w1 i tego też używałam jako jeden, a konkretnie jako szamponu do włosów, ale szału nie zrobił. Mył dobrze i ładnie pachniał, ale chyba tylko to, nie oznacza jednak, że produkt jest to kitu, wiem jakie cuda robią rosyjskie kosmetyki, a ten jest po prostu średni.
Nie wiem czy kupię ponownie



Naturalny ziołowy tonik przeciw wypadaniu
O tym rosyjskim cudeńku już też pisałam, teraz kiedy przyszła jesień i standardowo zmagam się z wzmożonym wypadaniem włosów, on jest w stanie utrzymać wypadanie w normie. 
Kupię ponownie
 

Reipinol'a maseczka różana z kwasem hialuronowym hydratyzująca
Wstyd się przyznać, ale to pierwsza moja maseczka tego typu, do tej pory używałam innych, ale teraz równie chętnie sięgnę po maseczki tego typu. Starczyła mi na dwie aplikacje, na trzecią pewnie też by jeszcze się nadawała, ale wolałam nie ryzykować. Maseczka jest dość dużym ułatwieniem, bo nie musimy bawić się w jej zmywanie, po prostu wmasowujemy nadmiar w skórę. Po aplikacji czuć lekkie ściągnięcie, ale jest chwilowe oraz gładkość i nawilżenie skóry. Różany zapach niezbyt mi pasuje, dlatego zaopatrzę się w inny zapach.
Kupię ponownie


Woda perfumowana Halle Berry
Dostałam od męża i trafił idealnie z zapachem, który jest jak najbardziej "mój". ;)
Następne opakowanie będzie na pewno. ;)
Kupię ponownie


Yves Rocher żel pod prysznic Ziarna kawy
O tym żelu pisałam już chyba ze dwa razy, cały czas mam w zapasach przynajmniej jedną buteleczkę. Chyba czas przerzucić się na inne zapachy, bo jeszcze mi się znudzi. ;)
Kupię ponownie



Original Source płyn do kąpieli czekolada i mięta
W sumie to nie wiem co mnie podkusiło do kupienia tego płynu. Płyn do kąpieli ma w moim mniemaniu pachnieć i nie wysuszać skóry, a ten pachnie kompletnie nie w moim guście.
Nie kupię ponownie


Yves Rocher peeling morelowy do twarzy
Peeling mam już długi czas, ale mimo, że jest dobry jakoś nie mogłam go wykończyć. Peeling jest dość mocny więc teoretycznie nie powinien się sprawdzić przy delikatnych cerach, ale mi krzywdy nie robi, z tym, że staram się bardzo delikatnie masować skórę. Dodatkowo przyjemny morelowy zapach.
Kupię ponownie


PS. Bardzo źle wyglądają zdjęcia? Wolałabym nie zakładać G+ może jest inne wyjście, żeby wyłączyć automatyczną korektę?

24 komentarze :

  1. Też mam ten tonik przeciw wypadaniu włosów,mam nadzieje,że uchroni mnie przed jesienną katastrofą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zaczęłam kurację tym tonikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie tak samo, żel ma ładnie pachnieć i nie wysuszać skóry, miło jeszcze, jak będzie się dobrze pienił :-) ja uwielbiam żele z Luksji i z Fa :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wodę Halle Berry bym poznała

    OdpowiedzUsuń
  5. Płyny do kąpieli z Original Source uwielbiam, jednak moim faworytem jest wersja truskawkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę chyba przyjrzeć się temu tonikowi:) mam miniaturkę tego pierwszego żelu z YR, ale jakoś nie mogę się zabrać do zużywania.


    PS. zdjęcia wyglądają OK, chociaż nie aż tak bardzo dobrze, jak inne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie zdjęcia jak najbardziej na plus :) Niestety z denka nic nie miałam, ale aż takie małe nie jest, za to bardzo konkretne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Radą na te zdjęcia jest zapisywanie ich w formacie .png wtedy ich nie zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi włosy wypadają jak szalone, znaczę każdy teren na którym się znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też uwielbiam ten kawowy żel pod prysznic, jest obłędy, lubie ten peeleng moreloowy, miałam też miniaturke tego żelu retropical i mi się spodobał to pierwszy żel pod prysznic który nawilżał moją skóre

    OdpowiedzUsuń
  11. Reipinol'a maseczka różana z kwasem hialuronowym ta maseczka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się w swoim Love2Mix zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiam się nad peelingiem do twarzy z Yves Rocher już dłuższy czas. Natomiast żel pod prysznic Retropical również mam, w wersji mini i jestem z niego zadowolona szczególnie ze względu na zapach;) mnie odpowiada, ale nie nastawiałam się na niego tak bardzo jak Ty;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tego wszystkiego używałam jedynie Żelu pod prysznic YR Ziarna kawy i także jestem z niego zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam Halle i dopiero teraz zaczynam go używać, bo dla mnie jakiś nie do końca był. Może na jesień będzie git :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja uwielbiam szampon Love 2 mix ładnie myje bez SLS i nie kołtuni tak włosów ;p Poza tym zmywa oleje i pudry ;) Jak narazie jest moim hitem.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam nic z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia jak najbardziej ok. Żel pod prysznic ziarna kawy będzie moim najbliższym musthave!

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę kupić ten tonik przeciw wypadaniu :)
    żel ziarna kawy też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Halle lubię:)
    ps. paczka doszła, dziękuję;*

    OdpowiedzUsuń
  21. O tak jesień, nic tylko kocyk, herbatka poziomkowa i.. sterta nauki ;(
    Proszę jeszcze o małą podpowiedź, pomoc - wejdź na filologicznego bloga i się wypowiedz :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.