wtorek, 26 listopada 2013

ROZDANIE: Zestaw 11 syberyjskich hitów! ;)

Hej ;)

Wiem, że wiele z Was ma już swoje rosyjskie hity, ale część nie miała jeszcze możliwości ich wypróbować, dlatego mam dla Was mega zestaw moich 11 rosyjskich hitów. Mnie by taki zestaw na pewno uszczęśliwił, ale wygrać go będzie miała możliwość jedna z Was. ;)

Razem ze sklepem Skarby Syberii organizuję konkurs, w którym do wygrania jest 11 rosyjskich wspaniałości! ;)



W skład zestawu wchodzi:

1. Organic Shop delikatny scrub-gommage do twarzy "Poranna kawa"
2. Planeta Organica ajurwedyjska złota maska "Gęstość i wzrost włosów"
3. Recepty babuszki Agafii odżywczy olejek do włosów 
4. Planeta Organica szampon Aleppo - Odżywczy - do wszystkich rodzajów włosów
5. Glinka Czarna z Morza Martwego
6.  Recepty babuszki Agafii drożdżowa maska do włosów 
7. Love2Mix regenerująca maska do włosów zniszczonych z efektem laminowania
8. Planeta Organica balsam do włosów Aleppo - odżywczy do wszystkich rodzajów włosów
9. aktywne serum na porost włosów
10. krem do rąk na bazie organicznego masła shea
11. Planeta Organica peeling do ciała na bazie organicznego kakao


Regulamin:
1. Organizatorem rozdania jest autorka bloga http://swiat-blanki.blogspot.com/
2. Sponsorem nagrody jest sklep Skarby Syberii
3. Rozdanie trwa od 26.11.2013 do 17.12.2013 godz. 23:59
4. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 5 dni od zakończenia rozdania.
5. Wysyłka nagrody tylko na terenie Polski, paczkę dostarczy sklep Skarby Syberii.
6.    Do rozdania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami)


Zasady (obowiązkowe):
1.Publicznie obserwować blog Świat Blanki
2. Polubić Skarby Syberii na facebooku: KLIK

Dodatkowo:
3. Polubić fanpage Świat Blanki: KLIK - 2 losy
4. Udostępnić informację o rozdaniu (post/baner na blogu, facebook) - 3 losy





Mam nadzieję, że nagrody przypadły Wam do gustu.
Kochani naprawdę jest o co walczyć, bo kosmetyki są świetne, a zestaw jest wart niecałe 200 zł.

Weźmiecie udział? ;)

Życzę powodzenia! ;)

91 komentarzy :

  1. Pierwszy raz o nich słyszę :P :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety znów brak facebooka zabrał mi możliwość wzięcia udziału...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załóż więc konto fikcyjne i przeglądaj/lajkuj strony z takiego konta.

      Usuń
  3. Wzięłam udział :) Nagrody niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  4. w regulaminie jest napisane, że od 27.11 ale zgłaszam się już dziś! można? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czujne oko kochana.;)
      Post pisałam po północy i źle spojrzałam na datę. ;) Już poprawione. ;)

      Usuń
  5. Te rosyjskie kosmetyki są super :) chcę je wszystkie.!

    OdpowiedzUsuń
  6. super! Już zgłoszenie wysłałam. Byłby piękny prezent gwiazdkowy dla mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzięłam udział może się uda:) Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, chętnie bym wypróbowała! Mam nadzieję, że chociaż raz się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysłane, może tym razem szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wysłane, ciekawe jak to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sklep Skarby Syberii ma naprawdę fajny asortyment ;D
    A konkur świetny, już zazdroszcze dziewczynie która go wygra xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne nagrody, ja już się zgłosiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne nagrody, zgłosiłam się

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście- marzę o takich kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. To i ja będę liczyć na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne nagrody, uwielbiam naturalne kosmetyki i oczywiście wzięłam udział :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie mozna przeczytac regulamin tego konkursu? Prosze o linka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin jest w poście. ;) Nawet wytłuszczony. ;)

      Usuń
  18. Udostępniłam post o konkursie na mojej osi czasu, jednak nie wiem jak mam linka podać do tego konkretnego posta u mnie na tablicy? Bardzo proszę o wskazówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknij w datę opublikowania tego udostępnionego posta i potem jak strona przejdzie do tego konkretnego wpisu skopiuj link :)

      Usuń
    2. Dokładnie ;)
      Houston dziękuję. ;)

      Usuń
  19. Świetne nagrody. Zgłoszenie wysłane.

    OdpowiedzUsuń
  20. Grzechem by było nie wysłać swojego zgłoszenia, więc wysłałam i swoje! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. hmmm a co trzeba wypełnic w ostatnim pustym miejscu formularza? bo właśnie puściłam puste a w sumie to nie wiem czy maila nie powinnam tam wpisać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymagane są tylko pola z gwiazdkami. Faktycznie pojawiło się jakieś dodatkowe pole, ale to trzeba ominąć. ;)

      Usuń
    2. dzięki, bo już się bałam że przez przeoczenie nie dam nawet szansy losowi ;)

      Usuń
  22. Sama cuda, uwielbiam takie kosmetyki.. jeszcze nie miałam żadnego rosyjskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam wiele dobrego na temat rosyjskich kosmetyków, jednak sama ich jeszcze nie testowałam zatem wysłałam zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ciekawe te kosmetyki, nie trafiłam jeszcze na nie, a warto byłoby wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. żebym wygrała ja, zebym wygrała ja :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zestaw moich marzeń!
    Biorę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Byłoby wspaniale wygrać tyle rosyjskich kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow :D Tyle skarbów na raz :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekam z niecierpliwością co z tego wyniknie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. również wzięłam udział :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jej ale by moje włosy miały radochę<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, postanowiłam zablokować bloga, dlatego banner z Twoim rozdaniem, przeniosłam na www.kropkowe-kocie.blogspot.com

      Usuń
  32. Zgłoszenie wysłane.
    Nie próbowałam jeszcze kosmetyków rosyjskich, dlatego się zgłaszam, by mieć możliwość ich poznania.

    OdpowiedzUsuń
  33. Też nie znam tych kosmetyków więc zaraz wchodzę na stronkę :)). A tak w ogóle to fajny blog :)). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłoszenie poszło ;) Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. zestaw marzenie, ale nie pamiętam czy już się zgłaszałam ^^'

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne nagrody! Ale nie wiem czy z moim szczęściem się na coś załapię. No, ale co ja tam wiem.. ;3

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie by było coś takiego wygrać!

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie jeszcze nigdy nie miałam okazji próbować rosyjskich kosmetyków :)wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale u mnie od dzisiaj jest fajny Mikołajkowy konkurs z super nagrodą - może masz ochotę zaglądnąć :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale fantastyczne kosmetyki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię na fb jako: Agu Sia (zmienione ze względów osobistych ;))

    OdpowiedzUsuń
  41. Wzięłam udział i nie mogę się doczekać. Rosyjskie kosmetyki są moimi ulubionymi, a większości z nich jeszcze nie testowałam i pewnie nie będę miała okazji.. chyba, że szczęśliwym trafem wygram ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłoszenie wysłane :) Tylko nie jestem pewna czy nick z obserwowanego profilu sie zgadza bo raz mi wyskakuje jeden nick a raz drugi :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłosiłam się, takie nagrody to rzadkość! :D
    udostpniłam na facebook ale nie wiem jak link skopiować. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknij na datę opublikowania, wtedy wyświetli się link do udostępnionego postu. ;)

      Usuń
  44. Cudowny zestaw :) Nigdy nie miałam jeszcze rosyjskich kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie mogę sobie przypomniec, czy się zgłosiłam. :D Obseruwje i lubię na facebooku od dawna, banner zamieściłam, ale czy wypełniałam formularz?:D

    OdpowiedzUsuń
  47. cudowne nagrody :) zgłosiłam się :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Oczywiście, że biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłosiłam się i ja bo nagrody wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.