poniedziałek, 16 grudnia 2013

Balmi kokosowy balsam do ust. Hit czy kit?

Smakowe kostki zna już chyba większość z Was. Sama byłam ich bardzo ciekawa i miałam ochotę wypróbować je wszystkie. ;) 
Czy moja ochota ostygła czy nadal mam ochotę na wszystkie? ;)




Opis producenta: Praliny kokosowe, kremowe i delikatne. Zamykasz oczy i czujesz ten wyjątkowy smak – musisz uważać, żeby go nie zjeść. Trudno się powstrzymać.





Pojemność: 7g
Cena: 29, 50 zł (teraz w promocji za 19,95 zł
Dostępność: KLIK


Kostki Balmi już od jakiegoś czasu krążyły w postach blogerek, przyznam, że i ja strasznie się napaliłam szczególnie na kokosową kostkę. Przetestowanie wybranego balsamu Balmi umożliwiła mi firma Unique Cosmetics, wybór oczywiście padł na kokos. ;)
Podoba mi się sam pomysł zapakowania balsamu w ciekawe opakowanie z wyb, dodatkowo osłonięte jest folią, co bardzo cenię w kosmetykach każdego rodzaju. 
Co tak naprawdę skrywa ładne pudełeczko? Otóż niewątpliwym plusem jest zapach balsamu, czuć w nim kokos bez specyficznego chemicznego posmaku i zapachu. 
Jeżeli chodzi o działanie to balsam nie wykazuje żadnych właściwości nawilżających czy regenerujących, działa tylko natłuszczająco, a wiadomo po jakimś czasie usta wracają do poprzedniego stanu.
Co do samego opakowania to mimo, że jest ładne, ale mało praktyczne, otwiera się noszone w torebce, a z czasem zakrętka się wyrabia i jest problem z zamknięciem. 

Balsam do dłuższym czasie używania: 



Podsumowując, liczyłam na coś naprawdę fajniego, ale w moim odczuciu Balmi okazało się klapą, ładne opakowanie i zapach to za mało. 


Znacie Balmi? 
Macie podobne odczucia czy wręcz przeciwne?

31 komentarzy :

  1. Czyli płacimy głównie za wygląd, bo właściwości natłuszczające osiągnę smarując usta wazeliną za 2,50 :/ Szkoda bo myślałam że może ty być coś naprawdę fajnego..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jeszcze dystrybucja, jakieś podatki itd:P I wychodzi niezła sumka za byle co:(

      Usuń
  2. Jak dla mnie cena to śmiech na sali :/ nie dałabym tyle, a jeżeli już to liczyłabym na super powalający efekt...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda fajnie, że szkoda, że jego przechodzi wszelkie możliwości :/

    OdpowiedzUsuń
  4. od poczatku czulam, ze bedzie to bubelek :P

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie strasznie kusi, może właśnie ze względu na ciekawe opakowanie.. ale na razie się powstrzymuję i nie zamawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda fajnie .... ale to akurat zbyt mało by mnie skusić do zakupu

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie jakoś szczególnie nie kusiły... jak widać może to i dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna bajera z tą kostką, ale jak tylko natłuszcza, to lipa :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Za taką cenę zdecydowanie oczekiwałabym czegoś lepszego.
    Szata graficzna i zapach- ok, ale działanie... mogłoby być lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wychodzi na to, że ma tylko wyglądać i nic poza tym. Szkoda tylko, że za taką cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wątpie, ze za taka cene bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie kusi mnie takie marne działanie za taką cenę....no i opakowanie fajne, ale późniejsze otwieranie się....szkoda

    OdpowiedzUsuń
  13. szczerze to widzę po raz pierwszy! Ale powyżej 20 złotych bym w życiu nie dała za balsam do ust....

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że się rozczarowałaś. Mnie te balsamy do ust nie kusiły, niestety moje usta wymagają dość intensywnej pielęgnacji i już mam swoich ulubieńców, których się trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem szczerze, że moje zdanie jest zupełnie przeciwne. Używam różnych balsamów, także tych które mają być tylko i wyłącznie pielęgnujące i wszystkie się przy nim chowają... Dla mnie jest super! Z resztą dzisiaj o nim pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Za takie pieniądze to rzeczywiście trochę porażka...spodziewałabym się czegoś dużo lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kokosa w kosmetyków nie lubię, jednak to balmi mnie i tak kusi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie, wygląda fajnie, ale tak coś czułam, że jest to zwyklak :) Polecam balsam do ust z Nuxe, Reve de Miel, to jest dopiero cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I like the valuable information you provide in your articles. I'll bookmark your blog and check again here regularly. I am quite sure I'll learn many new stuff right here! Good luck for the next!
    dress up online games

    OdpowiedzUsuń
  20. Za taki malutki balsamik nigdy w zyciu nie dalabym tyle kasy ;/ zwlaszcza ze Twoja opinia nie zacheca ;/ no cóz ;c

    OdpowiedzUsuń
  21. pisałam o nim ostatnio na blogu, też używam wersji kokosowej i mam takie samo zdanie jak Ty :/ Balmi było fajne jak było niedostępne w PL, a teraz okazuje się, że wcale nie jest takie wspaniałe, a wręcz okazuje się być bubelkiem

    OdpowiedzUsuń
  22. W sumie za te pieniądze to widzę że nic ciekawego. Myślałam że jakieś odżywienie, regeneracja a tu kicha..

    OdpowiedzUsuń
  23. Kokos nie dla mnie :) Może jakaś czekoladka albo owoce. Ale skoro piszesz, że nie warto i ogólnie klapa to się powstrzymam. Dla samego opakowania nie chce mi się tracić pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja czytałam wiele pochlebnych wręcz wielbiących recenzji - a tutaj u Ciebie klapa - ale od samego początku uważałam że szkoda wydawać tyle kasy na balsam do ust skoro mogę mieć ok 3 bardzo porządnych za tą cenę - jak nie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Marzy mi się taka kostka! Ale cena...

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, bo też miałam ochotę wypróbować ten kokos, ale chyba się jednak nie skuszę..

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.