niedziela, 5 stycznia 2014

Denko grudnia

Mam wrażenie, że wraz z mniejszą ilością czasu zmniejszyły się też moje zużycia. ;)
No dobra, otworzyłam po prostu kilka produktów na raz, a miałam tego nie robić ...
Nie mniej jednak dobre i to co zużyłam. ;)


RevitaBrow Advanced, serum do brwi - napiszę tyle, że szału nie robi w dodatku 270 zł to dla mnie cena zaporowa. Stosowałam regularnie, ale mimo to włoski rosły bardzo wolno, do tego jakoś dziwnie, myślałam, że pojawią się w miejscach gdzie nakładam serum i owszem tam się pojawiały, ale tylko pojedyncze więc wyglądało to co najmniej dziwnie. Zawiodłam się i to bardzo.
Nie kupię ponownie


Bourjois Beauty Full Volume maskara - ogólnie lubię kosmetyki Bourjois, ale ten tusz okazał się niewypałem, w sumie po części mój błąd, bo wzięłam tusz pogrubiający, ale umniejsza to tego, że strasznie skleja rzęsy i po jakimś czasie się osypuje, to wystarczy, żebym go więcej nie kupiła.
Nie kupię ponownie


Sweet Secret pierniczkowy peeling cukrowy do ciała - nie będę się zbytnio rozwodzić, bo będzie o nim oddzielna recenzja, ale tak jak zapach jest cudowny, tak poza zapachem szału nie robi.
Nie kupię ponownie


Avon Ultra Sexy woda perfumowana - ogólnie jestem zwolenniczką mocnych i orientalnych zapachów, ale czasem lubię pachnieć czymś lżejszym czy słodkim, jednak słodycz US nie do końca mi pasowała, była aż za słodka, za bardzo cukierkowa, jednak dla amatorek słodkich zapachów może się spodobać.
Nie kupię ponownie


Decubal nawilżająca pianka do mycia twarzy 
Recenzja: klik
Kupię ponownie


Schauma suchy szampon - jak na razie mój ulubiony suchy szampon, dobrze by było jakbym go jeszcze mogła gdzieś kupić, bo w Naturach znowu go nie ma.
Recenzja: klik
Kupię ponownie


Fitomed szampon do włosów koloryzowanych 
Recenzja: klik
Kupię ponownie


Lirene antycellulitowy żel pod prysznic - cudów nie ma i cudów nie oczekiwałam, żel całkiem ładnie pachnie i dobrze myje, dodatkowo nie zauważyłam wysuszenia skóry, ale bez balsamu się nie obejdzie.
Nie wiem czy kupię ponownie


Joanna, maseczka jajeczna do włosów 
Recenzja: klik
Kupię ponownie (jak wykończę zapasy ;))


Yves Rocher Vanille Noire woda perfumowana - moja nowa miłość, idealnie na zimę, z nieprzytłaczającą, ale konkretną nutą wanilii. Ciepłe, otulające, w sam raz na chłodne i pochmurne dni. 
Na pewno kupię ponownie


Dajcie linki do Waszych denek, chętnie poczytam co się sprawdziło, a co nie. ;)

36 komentarzy :

  1. RevitaBrow Advanced, serum do brwi - no nie wierzę :o a myślałam, że jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie to samo chciałam napisać!

      Usuń
    2. Czasem nie wszystko co drogie jest skuteczne, szkoda tylko wydanych pieniędzy.

      Usuń
  2. Ładne denko, ale nieznane mi kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo mi się podoba YR Vanille Noire, a nad maską jajeczną stałam kiedyś w Rossmanie i zastanawiam się, czy warto ją kupić - teraz wiem, że warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska jest niezła, a VN to jeden z moich ulubionych zapachów, szkoda tylko, że tak szybko go ubywa. ;)

      Usuń
  4. pierniczkowy peeling pewnie pachnie cudownie, szkoda tylko, że nie jest skuteczny :) Zapraszam do mnie http://ogrodbizumad.blogspot.com/2014/01/projekt-denko-grudzien-2013.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo zapach jest bardzo ładny, nawet dla osoby, która tak jak ja nie lubi pierników. ;)

      Usuń
  5. Ja tak uwielbiam zapach pierniczków że mimo wszystko i tak uwielbiam ten produkt:) spore denko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten szampon z Fitomed muszę kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci ze zaciekawilas mnie niektorymi propozycjami :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda ze odzywka do brwi sie nie sprawdzila, ciekawi mnei jak spisuje sie do rzes, hm w koncu tyle kasy a tu nic ;x no coz ;/
    musze poszukac tej maseczki jajecznej ;D gdzie kupilas swoja? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiła mnie maseczka jajeczna do wlosów od Joanny. Żadnego z pokazanych produktów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się za tym suchym szamponem shaumy rozejrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Yves Rocher Vanille Noire woda perfumowana - fajny zapach! Mam żel pod prysznic o tym zapachu, szkoda, że dawno wycofany...

    OdpowiedzUsuń
  12. Spore denko, a suchym szamponie z Shaumy nie słyszałam :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie! Ciekawa jestem, czy jest lepsze od Batiste :P

      Usuń
  13. Ten suchy szampon widziałam nie tak dawno w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nawet aktualnie jest w promocji

      Usuń
  14. Maska jajeczna mnie zaciekawiła. Kusi mnie ten peeling pierniczkowy ale chyba tylko ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maska jajeczna jest na mojej liście zakupowej. Będę musiała się rozejrzeć za szamponami shauma, bo na razie jestem wierna batiste;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się nie mogę przekonać do suchych szamponów, nawet do słynnych Batiste. Zaciekawiła mnie maska jajeczna, ale masek mam niestety pod dostatkiem ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe zużycia mnie korci póki co Fitomed :/

    OdpowiedzUsuń
  18. polubiłam się z szamponem Fitomed

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic nie znam, ale zastanawiam sie nad maska z joanny tą jajeczną ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem ciekawa tej maski jajecznej u siebie, muszę ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie denkowanie produktów zawsze idzie powoli. Nie zmienia to faktu, że do drogerii zaglądam bardzo często i zawsze wychodzę z jakimś łupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie w Naturze też nie ma tego suchego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. z suchych szamponów uwielbiam Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używałam żadnego z w.w kosmetyków. Miałam inną wersję szamponu z Fitomedu, ale się nie polubiliśmy:/ Szkoda, że serum do brwi kiepsko działa,do tego zaporowa cena brr...

    OdpowiedzUsuń
  25. Vanille Noire to jeden z najpiękniejszych zapachów pod słońcem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. DLa mnie suchy szampon Schaumy tez najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam tylko suchy szampon z Schaumy i też polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.