środa, 15 stycznia 2014

Firmoo po raz drugi

Wiem, wiem wiem. Przesyt postami od Firmoo sięgnął zenitu, jednak ja lubię ich okulary. ;) To już moje drugie okulary od Frimoo (http://www.firmoo.com/), zarówno ta para jak i poprzednia są to okulary korekcyjne. Posiadam nieznaczną wadę wzroku, ale utrudniającą pewne czynności, nie ma to jak czytanie książki z odległości 1 metra.. :D








Moje okulary możecie znaleźć pod tym linkiem: http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-1017.html




Do okularów standardowo dołączone są etui (twarde i miękkie) a wraz z nimi śrubki i śrubokręt.


Poprzednie okulary posiadam gdzieś od roku i jak do tej pory nic złego się z nimi nie działo, poza lekko porysowanymi szkłami, ale to już moja wina, bo czasem położę je tam gdzie stoję i nie mam nawyku odkładania do etui, ale ogólnie nie mam im nic do zarzucenia. 
Nie ma się co oszukiwać okulary różnią się jakością jeżeli porównamy je do wykonania u optyka w salonie, ale nie spodziewam się cudów na kiju, ponieważ okulary idą z Chin i tam też były robione.
Przy pierwszym założeniu czuć ten dyskomfort, gdyż okulary muszą się 'roznosić', po paru dniach nie czuć już ucisku za uszami. Największym defektem dla mnie jest brak tzw, 'nosków', zamiast tego jest plastik, który lekko odparza nam nos. Samo wykonanie nie jest najgorsze poza tym, że okulary trzeszczą przy nakładaniu. 
Podsumowując, za taką cenę jestem zadowolona z okularów, ponieważ na kupione w salonie musiałam wydać kilka razy tyle.
.


Pierwsza para okularów za darmo: http://www.firmoo.com/free-glasses.html

Firmoo wychodzi też z propozycją dla blogerów, którzy nie dostali propozycji współpracy i teraz można się do nich zgłosić, ale nie wiem dokładnie na czym to polega, podobno trzeba opisać swojego bloga.
Szczegóły w linku: FIRMOO BUSINESS COOPERATION.


Jesteście zadowolone z okularów Firmoo?

16 komentarzy :

  1. ja mam dwie pary i jestem bardzo zadowolona:)
    Wczoraj chwaliłam się swoimi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne okularki ;) też mam 2 pary od nich .

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie w nich wyglądasz;)
    Uwielbiam ich okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka Ty śliczna jesteś! Ja swoje odbiorę chyba dziś, a w przyszłym tygodniu przychodzą do mojego narzeczonego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobne do moich, ale kupiłam u innej firmy. Mają ciekawy asortyment i promocję, ale nie zamawiałam jeszcze nic poza granicami kraju.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz bardziej ciekawią mnie okulary z Frimoo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorąco polecam także firmę SunLOOX. Profesjonalna obsługa, wysokiej jakości okulary. Ja miałam przyjemność korzystać z ich usług w Gdyni w Rivierze.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This post is really helpful for some1 who has been having difficulties with this situation. I have looked at a number of resources but to no avail. I will continue reading and learning here in the hope of ultimately getting past this.
    jeux jeux
    jeux de jewel
    jeux de king

    OdpowiedzUsuń
  9. To chyba ja jestem taki debil i nie wiem jak zamówić z tej strony okulary ;x

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.