środa, 30 kwietnia 2014

Relacja ze Spotkania Blogerek w Białymstoku. ;)

Planować rzecz ludzka, co jednak jak nasze plany co końca nie wypalą? No cóż trzba się wziąć w garść i albo nie planować albo się podporządkować. U mnie wyszło jak wyszło i musiałam się podporządkować, miał być dzień z blogerkami, a wyszedł dzień z blogerkami + małym brzdącem, którego musiałam pociągnąć za sobą. Mam nadzieję, że nie sprawiła większych problemów dla dziewczyn, ale ja czuję  niedosyt, bo nie nagadałam się z dziewczynami czego bardzo żałuję, ale mam nadzieję, że szybko się zobaczymy i nadrobię straty. ;)
Przechodząc do rzeczy jak większość z Was pewnie wie w sobotę odbyło się kolejne już Spotkanie Blogerek Podlaskich i nie tylko, bo były z nami również Ala z Wrocławia i Ola z Warszawy. ;) Cieszę się, że dziewczyny pokonały taki kawał drogi, żeby się z nami zobaczyć. Jednak jak się chce to się da. ;))


Przy pierwszym spotkaniu wspierałyśmy akcję Stowarzyszenia Kibiców Jagiellonii Białystok "Dzieci Białegostoku" - "Wózki na nakrętki", tym razem padło na białostockie Hospicjum dla Dzieci. Wraz z Olą ogłosiłyśmy akcję wpisowego na spotkanie, którym były rzeczy dla hospicjum. Dziewczyny spisały się na medal! Oczy mi się śmiały jak widziałam zapełniający się kosz torebek i torebeczek. Dziewczyny dziękujemy Wam bardzo za Wasze zaangażowanie w akcję i poważne podejście do sprawy! ;

Udało nam się zebrać:
12 książek od wydawnictwa FLOSART, 16 książek ( od nas ), 16 bloków, 4 kremy od BETASKIN, 15 zeszytów, 4 notesy, 7 papierów kolorowych, 5 bibułek kolorowych, 1 miś, 6 zestawów naklejek, temperówka, 1 farby plakatowe, 1 małe puzzle, 1 zestaw pędzelków, 1 farby akwarelowe, 1 farby w tubkach, 2 kleje, 1 zestaw kolorowej kredy , 3 zestawy ołówków, 2 zestawy długopisów, 16 zestawów mazaków, 11 opakowań plasteliny, 18 opakowań kredek świecowych, 14 zestawów kredek ołówkowych, 8 kolorowanek od wydawnictwa PROMIC, 60 kolorowanek ( od nas ).


Dziękujemy również firmie BETA SKIN, która podarowała Hospicjum 4 pełnowymiarowe opakowania kremów Beta-Skin Natural Active Cream. BETA-SKIN (http://betaskin.pl/). 

Zobaczcie ile radości będą miały dzieciaki z Hospicjum! ;)



A teraz przechodząc do dalszej części, spotkałyśmy się już po raz kolejny w restauracji La Bella, przy listopadowym spotkaniu byłyśmy zadowolone więc nie zmieniałyśmy już miejsca spotkania. Jednak tym razem nie wszystko dopisało (obsługa mogła się bardziej postarać, a chociaż wysilić na uśmiech), no ale cóż nie można mieć wszystkiego, jedzenie jak zawsze było smaczne, dużo i tanio. ;) Niżej możecie zobaczyć również towarzysza mojej córki, który tym razem towarzyszył dziewczynom przy sałatkach. ;)


Jeszcze wszystkie uczestniczki nie przybyły na spotkanie, a już przybyła Pani Ania wraz z mężem, którzy prowadzą sklep Ana Collection. Pani Ania zaprezentowała nam kosmetyki marokańskie, które ma w asortymencie sklepu, a zwieńczeniem tego był rytuał Hammam, na którego prezentację zgodziła się Karolina



Zasłuchane dziewczyny ;)



No to zaczynamy, nakładamy na twarz czarne mydła peelingującego Savon Noir:



Mina i kciuk Karoliny mówią, że jest zadowolona. ;)



Macamy, czy zabieg faktycznie przyniósł efekty. ;)



Pani Ania przygotowała nam bardzo miłą niespodziankę w postaci upominków, w których znalazł się również zestaw do zabiegu Hammam w domu, ja już jestem po jednym zabiegu i powiem Wam, że sam zabieg jest bardzo fajny, ale glinka jest dla mnie średnio do zniesienia. Jednak plus tego jest taki, że czarne mydło peelingujące musi być moje, tak gładkiej twarzy jak po tym mydle chyba jeszcze nie miałam, a w połączeniu z olejkiem arganowym - BAJKA! ;)






Blogerki oglądają, wąchają i macają ;)




Kolejną niespodziankę załatwiła Ola, po prezentacji Pani Ani przyjechał kurier z tortem od Torty Online (http://www.tortyonline.pl/), swoją drogą bardzo fajna sprawa, bo zamawiamy tort na stronie i dowożą nam go pod sam nosek, gdzie sobie życzymy. ;)


Macania i radości ciąg dalszy ;))





Na zakończenie chciałam podziękować wszystkim firmom, które swoimi upominkami umiliły nam nasze spotkanie, dziękuję ;)


Allepaznokcie
https://www.facebook.com/AllePaznokcie

MK Natural Cosmetics
https://www.facebook.com/MKNaturalCosmetics

Armed i Beta-skin



Love Me Green



Pollena:
https://www.facebook.com/pages/Pollena-Ostrzesz%C3%B3w/180749391970552

Virtual
https://www.facebook.com/pages/Virtual-kosmetyki-do-makija%C5%BCu/197588836963669?fref=ts

Apis Natural Cosmetic
https://www.facebook.com/pages/APIS-Natural-Cosmetics/260402573997434

Coloris
https://www.facebook.com/LauraContiPoland

Gentle Day
https://www.facebook.com/pages/Gentle-Day-dla-kobiet/1410873719163377

Paskal
https://www.facebook.com/paskalnonwoven

Ana Collection

https://www.facebook.com/pages/Ana-Collection/250177584999792

Verona




Ufff ... dotarłam do końca, mam nadzieję, że Wy też. ;) 
Jeżeli chodzi o spotkanie to mam niedosyt, nie nagadałam się z dziewczynami, a z niektórymi nie zamieniłam nawet słowa (wybaczcie córka zajmowała większość mojej uwagi), następnym razem na pewno będę sama i mam nadzieję, że nagadam się ze wszystkimi. ;))
Mam nadzieję, że jesteście zadowolone ze spotkania i że Wam się podobało, co złego to nie my. ;) ;P

Kochane, do następnego! Jak najszybciej! ;))

19 komentarzy :

  1. Buziaki uśmiechnięte- widać że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już część z tych fotek :* bardzo fajne spotkanie i na pewno udane ....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzdąc był świetny. Na pewno wyrośnie z niego malarz! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej jakie świetne prezenty :) Strasznie zazdroszczę wam takich blogerskich spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać było super ! Tam na talerzu przez chwilę myślałam, że to prawdziwy robak .. ; D

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Było super, dziękuję :)
    A Lena i tak miała niesamowitą cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. żałuję,że nie mogłam być wtedy na spotkaniu :( Ciacho wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super spotkanie, ja ide na moje pierwsze 24 maja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, że mogłam się z Wami spotkać :) Spotkanie minęło w miłej i wesołej atmosferze - bardzo mi się podobało! Już nie wspomnę o wspaniałej inicjatywie - cieszę się, że udało się zebrać tak dużo rzeczy dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to byłam tak zdziwiona że bąbelek był tak grzeczny !! Ja pilnuję 1,5 rocznej dziewczynki to ona by minuty nie usiedziała !! By rozniosła tą knajpę w marny pył ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również czuję lekki niedosyt, bo nie mogłam pogadać ze wszystkimi, ale mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy :) Lenka się super spisała, była bardzo grzeczna i cierpliwa !

    OdpowiedzUsuń
  12. Lencia to była równie pod wrązeniem jak my same ;) Było fantastycznie, jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spotkania blogerek to świetne sprawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Było świetnie! :) Miło posiedzieć w takim babskim gronie i to jeszcze mającym takie same pasje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Było fantastycznie! Mam nadzieję, że to niejedno takie spotkanie się jeszcze odbędzie. Jesteście fenomenalne i w dodatku macie takie same pasje jak ja. Cieszę się, że Was poznałam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę tego spotkania ;) Sama chętnie bym się na takie wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach jak ja uwielbiam takie spotkania w gronie fajnych babeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne spotkanie, widzę że atomsfera była sympatyczna

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.