COLOUR ALIKE sinner lady + wyniki

Jakiś czas temu skorzystałam z rabatu na lakiery w sklepie Colorowo i postanowiłam zaopatrzyć się w kilka sztuk, wiedziałam, że na pewno do koszyka trafi Sinner Lady widziałam go na kilku blogach i prezentował się przepięknie. Jednak jak już go dostałam i pomalowałam paznokcie, mam mieszane uczucia do co niego. Nie wiem czy to kwestia zdjęć u innych blogerek czy naprawdę lakiery lepiej wyglądają na innych paznokciach, ale tak już jest. A zatem przedstawiam Wam Sinner Lady od Colour Alike:



W cieniu:



W słońcu:







Cena: 11,99 zł
Pojemność: 8 ml

Lakier kryje po dwóch warstwach, przy pierwszej są jeszcze lekkie prześwity. W cieniu to zwykłe sreberko, prawdziwa eksplozja kolorów zaczyna się na słońcu, nie do końca udało mi się to uchwycić, ale lakier przepięknie się mieni przeróżnymi kolorami. 

Czas wysychania jest raczej standardowy,  ja przeważnie posiłkuje się wysuszaczem, jednak wydaje mi się, że schnie minimalnie szybciej niż zwykłe lakiery.

Pędzelek jest dość wąski co mi odpowiada, bo mam dość wąską płytkę paznokcia i strasznie irytują mnie lakiery z szerokimi pędzelkami. 

Mimo, że lakier jest tak fajny to jednak nie leży mi ten srebrny kolor, myślałam, że jakoś się przełamię, ale chyba nie ma siły, która by mnie przekonała do srebrnych lakierów, nawet jeżeli są one holograficzne. 

A co Wy o nim sądzicie, podoba się Wam?









************************

A teraz długo wyczekiwane wyniki rozdania ;)

W rozdaniu wzięło udział ponad 300 osób! Co mnie bardzo cieszy i motywuje do kolejnych rozdań kolorówkowych. ;) Nie przedłużając, wybrana paletka leci do:

Sara Sapniewska! ;)

Gratuluję i proszę o Twoje dane adresowe na meila: unicorn8177@gmail.com, jeżeli nie otrzymam danych w ciągu 3 dni, losuję kolejną osobę.

A Was kochani zapraszam na kolejne rozdanie trwające na facebooku: TUTAJ

44 komentarze:

  1. Ten lakier jest po prostu genialny! Prawdziwe cudo!
    Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W słońcu wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  3. brawo ! :) u mnie też rozdanie!!

    lakier śliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie lubię lakierów brokatowych, ale wygląda ładnie ;)

    http://the-fit-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie jest brokatowy, jest holograficzny. ;)

      Usuń
  5. Ladny jest, jednak ja wole mojego Gosha bo mocniej hologramuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam gdzieś porównanie i Gosh faktycznie wypada przy nim lepiej. ;)

      Usuń
  6. Przepiękny! mam idealny kolor z allepaznokcie.pl
    MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten lakier. Ja raczej drobinkowych nie lubię, ale ten mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super!
    gratulacje dla zwyciezcy !;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałby mi sie lakier o takim wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ohohoho jaki cudny *______* chcę <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też nie podchodzi ta srebrna poświata, gdyby miał kolor jak w buteleczce byłby super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz na moich paznokciach gości coś podobnego ;)
    Gratulacje dla Sary! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lakier pięknie się prezentuje, ale faktycznie chyba jest najlepszy na wieczór

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o zwyciężczynię to jeszcze nie.

      Usuń
  15. Piękny! Uwielbiam taki lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie się prezentuje :)
    Gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor, ale nie pasował by mi do noszenia na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi też jakoś nie leży na co dzień.

      Usuń
  18. Świetny! Uwielbiam jak się błyszczy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się strasznie podoba ten lakier i żałuję, że go nie kupiłam robiąc u nich zakupy :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie wygląda,ale jakoś ja nie jestem przekonana do takich lakierów na moich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja naoglądam się u innych, a potem na moich paznokciach mi się już nie podoba. ;)

      Usuń
  21. Ja się lepiej czuję w złotawych odcieniach lakierów, ale ten jest na prawdę śliczny :)
    Gratuluję także zwyciężczyni!! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest piękny i pasujący chyba do wszystkego, bardzo mi się podoba :)
    Masz bardzo ładny kształt płytki paznokcia.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż nadal walczę o ładny kształt. ;)

      Usuń
  23. super, jest. już nie raz się nim zachwycałam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny jest :)) Zwłaszcza w słońcu się pięknie mieni.
    Gratuluje wygranej :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdeczne gratulacje! :))
    A kolorek świetny na wszelakiego rodzaju okazje!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie się mieni w słoneczku :)
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje.
    Dziekuję za zabawe:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje i dziękuję za zabawę :* A lakierek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podoba taki odważny efekt choć osobiście go nie wzięłam, bo wolę holo top. Mogę nadawać każdemu lakierowi delikatny holo efekt. Gratuluję wygranej ;]

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny kolor, jest bardzo oryginalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. mi się podoba, w słońcu wygląda naprawdę rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger