wtorek, 6 maja 2014

Kosmetyczna gazetka Biedronki "Odkryj w sobie gwiazdę"

Po promocjach w Rossmannie, Naturze i Hebe przyszedł czas na biedronkową gazetkę kosmetyczną. Mnie co prawda nic szczególnie nie kusi i moim zdaniem bywały lepsze gazetki, ale może ktoś będzie zainteresowany. ;)










Zdjęcia zapożyczone od: http://kosmetyczne-widzimisie.blogspot.com/


Ja zwróciłam uwagę na serum do rzęs L'biotica, za 8 zł można się skusić. Ciekawi mnie też urządzenie do pielęgnacji twarzy, za 20 zł można wypróbować. 

Kosmetyki Celii również zawędrowały do Biedronki wiele z was na pewno się ucieszy, ja na razie kolorówki mam aż nadto.

Zapachami kuszą też masła i peelingi Bielendy, jednak nie wiem czy cenowo się opłaca, bo zwróćcie uwagę na to, że to tylko 100 g więc mało. 

Zainteresowały mnie też pędzle ekologiczne, ciekawa jestem jakby się sprawdziły i chyba poczekam na opinie i dopiero wtedy się skuszę. 


A Wy wybieracie się na zakupy? ;)

40 komentarzy :

  1. ja chyba pobiegnę po to serum do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się chyba skuszę na te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie wyglądają pędzle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - wyglądają w gazetce... A jak sprawdzą sie w rzeczywistości? Może ktoś kupi i oceni? :) Potrzebuję pędzli a w ciemno trochę boję się kupować :P Serum do rzęs i jakiegoś Biovaxa na pewno kupię :)

      Usuń
  4. Te masełka z Bielendy mnie kuszą, więc jeśli wpadnę do Biedronki to raczej wezmę któreś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zainteresowały mydełka glicerynowa i serum z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę mieć te peelingi, tzn arbuzowy, uwielbiam ten aromat :D reszta mnie nie zaciekawił niestety, a może i stety dla moje portfela

    OdpowiedzUsuń
  7. trzeba będzie się wybrać na zakupy:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic co bym potrzebowała :) Ale jeśli u mnie w biedronce będą saszetki z maską biovax to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Peelingi z Bielendy, Under20, jest trochę pokus ; )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niewiele mnie zainteresowało :) Może zapoluję na kwas hialuronowy z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam, jak dla mnie szału nie ma.
    ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. oj słabo , tym razem nic dla mnie nie będzie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę na peelingi Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę.
    Produkty do stóp, undertwenty i peelingi/masełka Bielendy - no może, może :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a mnie lakiery zainteresowały, ciekawa jestem kolorów :) no i rzeczywiście można skusić się na to serum do rzęs ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. ja już dziś widziałam w swojej Biedronce Celie i te lakiery, nawet kupiłam żółty ;) choć wszystkie kusiły xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej zaintrygował mnie te peelingi z Bielendy. Jednak 100 gram za ok. 6 zł? To raczej nie jest cena promocyjna ;) Chociaż wersja arbuzowa i tak mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie skuszę się na nic ;D postanowiłam zrobić maj bez kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jest kilka produktów, które mogłabym przygarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Skuszę się na peeling(i) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te peelingi i masełka Bielenda to coś co chętnie bym wypróbowała. Niestety na razie trzeba pozbyć się zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szału nie ma, ale może skuszę się na krem BB z Under 20 i maski Biowaxu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. w mojej biedronce jeszcze ani razu nie widziałam maseczek do włosów biovax,a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmmm korci mnie ten krem BB z Under 20, ale nie wiem czy się na niego skuszę ;) Prędzej chyba kupie serum do rzęsek i lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Celia ma ciekawe kosmetyki, może jak bym znalazła fajne kolory cieni , to bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  26. akurat skończyły mi się maski biovaxa i jak na zawołanie są :D! porządnie się w nie obkupię :) i serum do rzęs też może być ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak spotkam to capnę serum do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jak dla mnie, osoby mieszkającej poza granicami Polski, to skusiłam bym się na kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie zaciekawił ten tusz z wkładem,ale po promocji w Rossmannie mam ich spory zapas:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. ee w sumie cudów nie ma, ja skusiłabym się może na te maseczki jedynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzeczywiście nic ciekawego, chociaż to urządzenie do pielęgnacji twarzy wydaje się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba nic nie kupię ;-) no chyba, że jakąś saszetkę Biovaxa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pędzelki i peeling arbuzowy będą moje! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja polecę po szczoteczkę do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Skuszę się tylko na saszetki biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tyle dobroci, a fundusze takie małe :D.

    OdpowiedzUsuń
  37. Na serum to może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda, że ostatnio jestem spłukana :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.