sobota, 7 czerwca 2014

Konkurs! ;) Do wygrania vouchery! ;)

Kochani mam dla Was bardzo fajny konkurs, zadanie nie jest trudne, a nagrody są świetne, tym bardziej, że wybieracie je sami. ;) 

Zadaniem konkursowym będzie odpowiedź na pytanie "Z czym Ci się kojarzą Skarby Syberii?" - interpretacja całkowicie dowolna. ;) Rozdania są fajne, ale trzeba też czasem się wysilić, żeby coś wygrać, bo warto. 
A dlaczego warto? Dlatego, że nagrodami są vouchery na zakupy w sklepie Skarby Syberii, to jest najlepsza opcja, bo każdy wybiera sobie produkty według własnych upodobań, poza tym jest w czym wybierać, bo asortyment sklepu jest spory. ;) Zwycięzców konkursu wybierze przestawiciel sklepu. ;)

A zatem przejdźmy do konkretów, co jest do wygrania? ;)

1 miejsce - voucher na 100 zł
2 miejsce -  voucher na 50 zł
3 miejsce - voucher na 50 zł

Warto prawda? ;)




Regulamin:
1. Organizatorem rozdania jest autorka bloga http://swiat-blanki.blogspot.com/
2. Sponsorem nagrody jest sklep Skarby Syberii.
3. Rozdanie trwa od 07.06.2014 do 21.06.2014 godz. 23:59
4. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 5 dni od zakończenia rozdania.
5. Wysyłka nagrody tylko na terenie Polski.
6. Do rozdania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami)


*********************************************

Zasady (obowiązkowe):
1.Polubić na FB Skarby Syberii: KLIK
2. Odpowiedzieć na pytanie z czym Ci się kojarzą Skarby Syberii?

Dodatkowo:
1. Obserwować publicznie blog http://swiat-blanki.blogspot.com/ 
2. Udostępnić informację o rozdaniu (post/baner na blogu, facebook) 



Wzór zgłoszenia:
1. Lubię Skarby Syberii jako (imię i pierwsza litera nazwiska):
2. Obserwuję jako: tak/nie
3. Udostępniłam informację: tak/nie + link
4. Odpowiedź na pytanie:



Zapraszam do wzięcia udziału i życzę powodzenia. ;)

P.S. W konkursie mogą brać udział również anonimowi użytkownicy bez konta na blogspocie. ;)

76 komentarzy :

  1. 1. Lubię Skarby Syberii jako : Kanwuje
    2. Obserwuję jako: tak futrzak1694
    3. Udostępniłam informację: nie
    4. Odpowiedź na pytanie: mi kojarzą się z produktami występującymi tylko w tamtym zakątku świata, produktami raczej naturalnymi, o właściwościach silnie nawilżających, rewitalizujących i rozgrzewających ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥ Lubię Skarby Syberii jako: Anna Kar
    ♥ Obserwuję bloga jako: Engelous
    ♥ Udostępniłam informację o rozdaniu na Facebooku: https://www.facebook.com/anna.karrr.5/posts/10201791518062285
    ♥ Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się z naturą, z olejkami, z pięknymi zapachami. Kojarzą mi się z relaksem, ze SPA w którym słychać relaksacyjną muzykę, czuć zapach kadzidełek, w dookoła roztacza się blask tysiąca świec :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Lubię Skarby Syberii jako : Evelina K
    2. Obserwuję jako: tak Evelina K
    3. Udostępniłam informację: tak http://takecareofourbeauty.blogspot.com/2014/06/nowosci-z-biedronki.html
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się z naturalnymi produktami ze wschodu, kosmetykami oraz cudownymi zapachami, którymi można się rozkoszować.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Lubię Skarby Syberii jako: Marlena C.
    2. Obserwuję jako: oOmarlen
    3. Udostępniłam informację: https://www.facebook.com/marlena.cygan.35/posts/764263226937544
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się z luksusem, na który każda z nas może sobie pozwolić. Trochę orientu i naturalne kosmetyki tworzą idealne połączenie dla naszego samopoczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Lubię Skarby Syberii jako Kasia W.
    2. Obserwuję jako: tak Katarzyna Wierzba
    3. Udostępniłam informację: tak https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/758759637509326
    4. Odpowiedź na pytanie:Skarby Syberii kojarzą mi się z naturalnymi i słodkimi kosmetykami z tego regionu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Lubię Skarby Syberii jako : Paula Sz
    2. Obserwuję jako: Paula Sz
    3. Udostępniłam informację: https://www.facebook.com/paula.szutenbach/posts/706341526080965
    4. Odpowiedź na pytanie: Przyznam szczerze, że jeszcze do niedawna zapytana z czym kojarzą mi się Skarby Syberii? Po dłuższym zastanowieniu nie odpowiedziałabym nic specjalnego… Jedynie słowo „skarb” chyba jak każdemu nasuwa na myśl coś cennego, wyjątkowego, coś co najchętniej ukrywalibyśmy przed resztą świata byleby tego nie stracić:)
    W tej chwili słysząc o Skarbach Syberii myślę o moich oryginalnie pachnących, mięciutkich, nawilżonych i dobrze odżywionych włosach :) Kojarzą mi się z godzinami spędzonymi przed monitorem na przeglądaniu tych wszystkich świetnych jak dla mnie pod względem jakościowym jak i cenowym kosmetyków.
    Póki co skupiłam się tylko na włosach ale chętnie wypróbuję kosmetyki z pozostałych kategorii na potwierdzenie tego jest chociażby mój udział w tym konkursie :)
    Skarby Syberii kojarzą mi się również z przemiłą obsługą, szybką wysyłka i profesjonalnym opakowaniem przesyłki, co wbrew pozorom nie jest takie oczywiste ;) Na dzień dzisiejszy o tym SKARBIE trąbie na prawo i lewo wśród swoich znajomych by i oni mogli w przyszłości mieć równie miłe skojarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Lubię Skarby Syberii jako Michalina S.
    2. Obserwuję jako: tak: Michasia S.
    3. Udostępniłam informację: tak www.zaslepionawlosomaniactwem.blogspot.com
    4. Odpowiedź na pytanie: Czas na wierszyk poetycko- humorzasty :P

    Skarby Syberii, Skarby Syberii, z czym je skojarzyć mam?
    Z dalekim wschodem i zimnym miejscem, gdzie człowiek nie trafi sam?
    Z tundrą i tajgą, gdzie oko nie sięga,
    z ogromnym chłodem, który każdego lęka?
    A może z naturą tak niedostępną,
    której skarby przybliża mi tylko jedno?
    A o czym mowa? O Skarbach Syberii! Bo to ze sklepem kojarzę tą nazwę,
    Z ich produktami prosto z Syberii, o których myślę w mym łóżku nim zasnę.
    Bo kuszą cenami i swym działaniem,
    me myśli, duszę i serce...
    Lecz muszę uczyć się powstrzymywać,
    by mój portfel nie był w poniewierce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Lubię Skarby Syberii jako Klaudia T.
      2. Obserwuję jako: tak Klaudia She-wolf
      3. Udostępniłam informację: tak na iamashewolf.blogspot.com
      4, Z czym kojarzą mi się Skarby Syberii? Nam, wilkom, Syberia kojarzy się z domem... przepiękna tundra i tajga, gdzie całymi dniami możemy biegać po ich bezkresnych równinach... Nasza kraina przepełniona jest wspaniałymi, leczniczymi roślinami, które swoim działaniem potrafią odmłodzić, dodać energii i przepełnić nas szcześciem... Syberia to kraina marzeń, gdzie człowiek nie zniszczył jeszcze tak wiele, gdzie można się zapomnieć, zamarzyć, odpocząć... to tam dla nas wstaje Słońce i tam możemy wyć do Księżyca, nikt nam nie zakłóca spokoju, nikt nam tego nie odbierze... a co jest Skarbem Syberii? To właśnie my, wilki, oraz inne dzikie zwierzęta żyjące w tych rejonach. To także wielkie, gęste lasy, roślinność, która żyje tu tysiące lat... to rwące rzeki, bystre potoki... to my jesteśmy Skarbami Syberii :)

      Usuń
  8. 1. Lubię Skarby Syberii jako Marta Cholewa
    2. Obserwuję jako: tak, Marta Cholewa
    3. Udostępniłam informację: nie
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się ze wspaniałymi rosyjskimi kosmetykami, z domowymi recepturami, z bogatymi składami, których większość stanowią naturalne składniki. Skarby Syberii to najlepszy prezent, który otrzymaliśmy i ciągle otrzymujemy od Matki Natury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Lubię Skarby Syberii jako Martyna N
    2. Obserwuję jako: tak Miyo Hideyoshi
    3. Udostępniłam informację: tak + http://lovesomespace.blogspot.com
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii, kojarzą między innymi z tradycją. Coś chłodnego, zimnego, ale zarazem pięknego, dostojnego.

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Lubię Skarby Syberii jako (imię i pierwsza litera nazwiska): Goodtotry
    2. Obserwuję jako: tak goodtotry.ann
    3. Udostępniłam informację: nie
    4. Odpowiedź na pytanie:
    Uwaga!
    Miła, atrakcyjna, inteligentna, młoda kobieta poszukuje partnera. Mile widziane przymioty owego wybranka to opiekuńczość, umiejętność troszczenia się zdrowie i potrzeby partnerki, nienaganny wygląd zewnętrzny, chęć dawania tego, co najlepsze, naturalność, zapewnienie bezpieczeństwa, komfortu i satysfakcji. Dzięki niemu chcę czuć się piękna i szczęśliwa! Proszę tylko o poważne odpowiedzi i rozsądne oferty.

    Nie wiem czy są tacy mężczyźni, ale sądzę, że cechy, które wymieniłam dają kobiecie skarby syberii. To moje skojarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Lubię Skarby Syberii jako Kalinda A
    2. Obserwuję jako: tak Kalinda Avokado
    3. Udostępniłam informację:nie
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się przede wszystkim z samą Syberią - pięknym, ale trudnym do zamieszkania terytorium. Dużo lasów, tundra, pogoda nie zawsze sprzyjająca, bo Syberia to również obszar pustyni arktycznej. Wszystko to sprawiało, że ludzie tam musieli przede wszystkim opierać się na naturze. Trudne warunki na pewno nie ułatwiały dbania o cerę i włosy. Tak więc Skarby Syberii kojarzą mi się z kosmetykami bardzo skutecznymi, ale przy tym zawierającymi głównie naturalne składniki.

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Lubię Skarby Syberii jako: Świat Lyll
    2. Obserwuję jako: tak/ Kamila Lyll
    3. Udostępniłam informację: tak/ http://swiat-lyll.blogspot.com
    4. Odpowiedź na pytanie:
    Dawno temu pewna istotka o imieniu Kamila trafiła do magicznej krainy zwanej sklepem internetowym. Kraina ta miała jakże magiczną nazwę: Skarby Syberii. I choć Syberia kojarzyła się osóbce raczej z wielkim zimnem, gdzie od samej nazwy dostaje gęsiej skórki, zaciekawiło ją słowo "Skarby". Gdy zaczęła przeglądać to co znajdywało się w owej krainie oczy aż jej się świeciły na te wszystkie wspaniałości. Te naturalne, pięknie pachnące, często bosko wyglądające skarby, o jakich marzy niemal każda istotka o upodobaniach K.. I te opinie - jedno cudo, drugie cudo, a ten kolejny to już chyba cud wszechświata. Jednym słowem wpadła do nieskończonej dziury cudowności niczym Alicja do Krainy Czarów. Kamila w Krainie Skarbów Syberii :) Istotka nie wiedziała co wybrać, tyle tam było wspaniałości i wszystko tak kusiło, a fundusze tak malutkie. Zrezygnowana opuściła jaskinię skarbów i po pewnym czasie trafiła do innej krainy. Znalazła tam okazję na zrealizowanie swoich malutkich marzeń. Tylko czy jej się uda? Oto jest pytanie. Niczym u Szekspira: uda się wygrać albo nie uda.

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Lubię Skarby Syberii jako :Anita B.
    2. Obserwuję jako: tak Anita B.
    3. Udostępniłam informację: tak https://www.facebook.com/anita.barbara.37/posts/234005916798062
    4. Odpowiedź na pytanie: Sama Syberia to element mojego dzieciństwa, a właściwie opowieści o niej. Dziadek, który był wojennym zesłańcem, często raczył mnie przekazami o dalekiej krainie. Nie były one optymistyczne. Raczej przerażające i przytłaczające, ogromem połaci bezkresnego pustkowia, trudnym klimatem, wojenną rzeczywistością... Ale współcześnie Skarby Syberii to już inna bajka :) Odczarowanie dawnych demonów. Sama przyjemność po prostu. Wyłuskanie z dzikiej, bogatej przyrodniczo krainy wszystkiego co najlepsze. Co buduje, a nie niszczy. Piękne włosy, cerę, paznokcie...A do tego pachnie, wygładza, pielęgnuje. Natura, która uprzyjemnia człowiekowi życie i daje z siebie to co najlepsze. Zamknięta poręcznych opakowaniach i gotowa do sprawienia przyjemności. Z tym mi się kojarzą Skarby Syberii. To trochę tak, jakby historia zatoczyła koło i dopisała przyjemny epilog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Lubię Skarby Syberii jako Milena Mn
    2. Obserwuję jako: tak Milena M
    3. Udostępniłam informację: nie + link
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się z renomowaną marką, która w swoim asortymencie ma kosmetyki naturalne, ze składnikami zaczerpniętymi z dalekich zakątków świata.

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Lubię Skarby Syberii jako rudaa12.blogspot.com
    2. Obserwuję jako: Rudaaa12
    3. Udostępniłam informację: nie
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii, kojarzą mi się z rosyjskimi skarbami, o których marzy każda kobieta ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Lubię Skarby Syberii jako: Moje Kosmetyki Mój Świat
    2. Obserwuję jako: tak Mar ta
    3. Udostępniłam informację: tak baner www.mojekosmetykimojswiat.blogspot.com
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się z czymś unikatowym i trudno dostępnym. Kosmetyki te kojarzą mi się z bardzo dobrym składem, który jest właśnie odległym Skarbem Syberii. Dzięki tym kosmetykom możemy poznać Syberię z tej pięknej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Lubię Skarby Syberii jako Jolanta Fiołek:
    2. Obserwuję jako: tak, krejzolek44
    3. Udostępniłam informację: tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=329507763877634&id=100004552390081
    4. Odpowiedź na pytanie: Nie będę opowiadała o Syberii i dalekich krajach, nigdy tam nie byłam ale jedno wiem na pewno. Skarby Syberii kojarzą mi się z najlepszą pod słońcem obsługą klienta! Oprócz tego genialny fanpage, na którego codziennie wchodzę i mimo, że nie komentuję to z radością czytam wszystkie posty i wypowiedzi fanek. Wysyłka natychmiastowa! Raz zamawiałam u nich i już nie mogę się doczekać następnego zamówienie. Takie słówko do obsługi: Nie wiem jak to robicie (mam nadzieję, że się nie rozdwajacie) ale robicie to zajebiście! Tak trzymać :) Pozdrawiam Wierna Fanka Skarbomianiaczka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Lubię Skarby Syberii jako :Jeanne Chan
    2. Obserwuję jako: tak Blood Angel
    3. Udostępniłam informację: tak https://www.facebook.com/jeanne.chan.37/posts/801157546561269
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się z cudownie pachnącymi kosmetykami,zwłaszcza z rosyjskimi,częstymi promocjami,czytelną stroną gdzie można znaleźć wiele cudów, dobrą obsługą i przyjazną atmosferą.

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Lubię Skarby Syberii jako : Klaudia S
    2. Obserwuję jako: nie
    3. Udostępniłam informację: nie
    4. Odpowiedź na pytanie: Nie będę wymyślać jakichś niespotykanych historyjek tylko powiem z czym kojarzy mi się sklep ,,Skarby Syberii". Otóż kojarzy mi się z zapachem witamin dla ciała i włosów od Natury Siberica oraz zapachem balsamu marokańskiego Planeta Organica. Było to moje pierwsze zamówienie i pamiętam wszystko dokładnie. Kurier drugiego dnia już miał dla mnie paczkę, a więc zabrałam się do rozpakowania skarbów. Ogólnie cały ten proces dla mnie wydawał się magią...paczka dotarła w ekspresowym tempie. A gdy ją otworzyłam moim oczom ukazały się produkty w pięknych opakowaniach. I choć spray z witaminami nie do końca przypadł moim włosom do gustu, zużyłam go na twarz. Mogłabym go nabywać tylko po to aby czuć ten zapach! Matko boska...gdyby ktoś wymyślił takie perfumy, albo jeżeli już takie istnieją to proszę mi dać znać! Jestem totalnie zauroczona tym zapachem, jest to najpiękniejsza nuta zapachowa jaką znam. Właśnie ona tak bardzo kojarzy mi się z Syberią, jej dobrociami - ziołami oraz owocami. Jeżeli chodzi o zapach balsamu marokańskiego to wcale na początku nie przypadł mi do gustu. Nawet pomyślałam, że jest za mocny. Nie lubiłam orientalnych zapachów. Jednak go pokochałam i to na zabój. Piękny, jak dla mnie nawet "seksowny" zapach. Coś wspaniałego. Wiem, że to może być głupota bo jak odpakowywanie i wąchanie kosmetyków może być magiczną chwilą...ale jednak jest! Gdy tylko poczuje te zapachy (nadal używam tych kosmetyków), to przypomina mi się ta na pozór zwyczajna chwila, która zmieniła całe podejście do mojej naturalnej pielęgnacji. To dla mnie jest esencja skarbów Syberii.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Lubię Skarby Syberii jako (imię i pierwsza litera nazwiska): Anna Frąckowiak
    2. Obserwuję jako: tak Anna Frąckowiak
    3. Udostępniłam informację: nie
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się z oryginalnymi kosmetykami zza wschodniej granicy.

    OdpowiedzUsuń
  23. nominowałam Cię do Liebster Blog Award!
    http://the-fit-princess.blogspot.com/2014/06/liebster-blog-award.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Lubię Skarby Syberii jako Bozena Wo
    2. Obserwuję jako: bozena w
    3. Udostępniłam informację: nie
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się z magicznymi roślinami, które świecą w nocy poruszając się łagodnie pod dotykiem spadających płatków śniegu. A kiedy wiedźma zbiera je pod osłoną nocy szepczą w jakimś zapomnianym języku tajne przepisy na mikstury, które tylko ona może wykonać w swoim wielkim kotle w chatce głęboko w tajdze. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Lubię Skarby Syberii jako Elżbieta T
    2. Obserwuję jako: Elżbieta Trocewicz
    3. Udostępniłam informację: tak link https://www.facebook.com/elzbieta.trocewicz/posts/507493506044158
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się z nieskażoną naturą, bogactwem zasobów mineralnych, zielonymi lasami i świeżym, zdrowym powietrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Lubię Skarby Syberii jako: Włosowelove blog (Dorota S.)
    2. Obserwuję jako: fightthedull
    3. Udostępniłam informację: tak baner na http://wlosowelove.blogspot.com/
    4. Odpowiedź na pytanie:
    Skarby Syberii to dla mnie uginające się pod pomarańczowo-czerwonymi kuleczkami kolczaste gałązki rokitnika. Ociekające odżywczym mumio śkały, a w rumowiskach porosty o szczególnych właściwościach. To krystalicznie czyste potoki, dmuchawce i psotne łopianowe "rzepy". To kawał przestrzeni, gdzie nie brakuja natury i gdzie można w dowolnym kierunki iść wiele dni i nie spotkać drugiego człowieka. Skarbami syberii są rośliny i zwierzęta tam żyjące: majestatyczne łosie, psotne słowiki, rozmaite srebrne rybki w jeziorach. To szumiące lasy, kwitnące łąki, i wysokie śniegi i zmamarznięte wody. To zioła i kwiaty, dziko żyjące pszczoły. To wszyscy ci mali bohaterowie, którzy rozwinęli w walce z trudną pogodą niesamowite właściwości. I my z tych właściwości możemy dzięki kosmetykom korzystać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Lubię Skarby Syberii jako : Iza Z.
    2. Obserwuję jako: alizall z.
    3. Udostępniłam informację: nie
    4. Odpowiedź na pytanie:
    Z czym kojarzą mi się Skarby Syberii, na pewno z krainą tonącą w śniegu bieli. Zupełnie innym zakątkiem świata, o takiej podróży marzy nie tylko małolata. Dzika fauna i flora, w której na pewno nie znajdziemy potwora. Czeka nas sporo kosmetycznych inspiracji, które zadowolą kobietę każdej nacji. Tajemnicze receptury, naturalne składniki ach te ich kosmetyczne triki. Jednak Syberia to nie tylko kraina, Znajdzie się i sklep taki, w którym to można poznać tamtejsze kosmetyczne smaki. Pielęgnacja włosów, ciała, twarzy i dla najmłodszych ! Odżywki balsamy śnią się ludziom po nocach, bo przecież mijające lata to nie mały dla kobiet postrach. Także kilka wiosen na karku już mam, a do ich produktów wciąż wzdycham. Marzą mi się piękne gęste długie włosy, a do tego gładkie i jędrne ciało. Miałam co prawda ich balsam ALEPPO ale kosmetyków ze Skarby Syberii ciągle mi mało !

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Lubię Skarby Syberii jako (imię i pierwsza litera nazwiska): Agata Ce
    2. Obserwuję jako: Pink Lipstick
    3. Udostępniłam informację: nie
    4. Odpowiedź na pytanie: Mnie Skarby Syberii kojarzą się z rosyjskimi kosmetykami i świetną, solidną firmą rozprowadzającą je! Która ponadto prowadzi świetnie swój fanpage na Fb, gdzie jest zawsze miła atmosfera i pełno radości :)

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Lubię Skarby Syberii jako (imię i pierwsza litera nazwiska):Bernadeta B.
    2. Obserwuję jako: tak Benia besia
    3. Udostępniłam informację: tak https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/717851221609040
    4. Odpowiedź na pytanie:Skarby Syberii to póki co dla mnie tajemnica, którą mam nadzieję z Twoim udziałem zgłębić. Kojarzą mi się z prawdziwą delicją w dziedzinie pielęgnacji ciała i włosów. Jak sama nazwa wskazuje to prawdziwe skarby, na dodatek z natury, z odległych krain wiecznie pokrytych śniegiem i lodem, trochę baśniowych, gdzie nieskażone fauna i flora żyją swoim życiem, które nakreślają pory roku.

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Lubię Skarby Syberii jako Klaudia Kowalczyk
    2. Obserwuję jako: tak Klaudia kowalczyk
    3. Udostępniłam informację: tak http://apetycznykasek.blogspot.com
    4. Odpowiedź na pytanie:Mi się kojarzą z nieodkrytymi miejscami tamtego świta,nieodkrytymi dobrami

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Lubię Skarby Syberii jako Agnieszka B.
    2. Obserwuję jako: tak bruneteczka01
    3. Udostępniłam informację: tak https://www.facebook.com/bruneteczka/posts/828014473888908
    4. Odpowiedź na pytanie:

    Skarby Syberii nie są mi bliżej znane,
    a szkoda bo są przeze mnie bardzo pożądane.
    Kojarzą mi się z pięknem i bogactwem rosyjskiego kraju,
    położonego u stóp Uralu.
    Z zimnem i mrozem mrożącym kości,
    tak miło witających swoich gości.
    Jeszcze jedno skojarzenie-to sklep
    spełniający dziewczyn marzenie.
    Bogato wyposażony sklep sprawia,
    że każdej kobiecie świat zbawia.
    Może i moje spełni życzenie
    bo voucher to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Lubię Skarby Syberii jako (imię i pierwsza litera nazwiska): Klaudia L.
    2. Obserwuję jako: tak/ Asiangirl
    3. Udostępniłam informację: nie
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberi napewno kojarzą mi się z jakimiś dobroczynnimi wytworami tamtejszej natury. Podejrzewam, że przez wzgląd na temperaturę kobiety używają kosmetyków głównie odżywczych i nawilżających.

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Lubię Skarby Syberii jako: Basia W.
    2. Obserwuję jako: TAK/ Basia Wisińska
    3. Udostępniłam informację: Nie :(
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii najbardziej kojarzą mi się z naturalnym pięknem, łagodnym zapachem, urzekającą rozkoszą :)

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Lubię Skarby Syberii jako: Karolina Yuki W.
    2. Obserwuję jako: tak / Yuki.
    3. Udostępniłam informację: tak - amore-cosmetici.blogspot.com
    4. Odpowiedź na pytanie: Cóż, Skarby Syberii dziwnym trafem kojarzą mi się ze złotem i luksusem, dobrami naturalnymi oraz bogactwem całej tamtejszej flory. Oczywiście na myśl nasuwają mi się również piękne białe wilki chadzające po puszystych, iskrzących połaciach śniegu okraszonych promieniami słońca.

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Lubię Skarby Syberii jako Karolina Rogala
    2. Obserwuję jako: tak, nieidealniezidealnizowana
    3. Udostępniłam informację: tak, http://nieidealniezidealnizowana.blogspot.com/
    4. Odpowiedź na pytanie:
    A ja puszczę swoje wodze fantazji. Syberia na ogół kojarzy się przede wszystkim z miejscem, gdzie trzeba walczyć o przetrwanie. Tamtejszy klimat sprawia, że wszelkie rośliny
    muszą być silne, pełne składników odżywczych aby przetrwać.
    Wiadomo – człowiek wszystko chce wykorzystać, tak też jest z Włodziem, producentem Skarbów Syberii.
    Chodzi sobie Włodek z koszykiem po swojej Syberii…
    Zbiera zioła, rośliny, owoce… Wyciska, przeciera, uciera,
    kroi… Dodaje trochę wody i swoich magicznych dodatków.
    Pakuje je do opisanych dokładnie słoiczków, opakowań, tubek.
    Robi to codziennie, więc ma bardzo dużo tych Skarbów.
    Pewnego dnia wpada na pomysł, żeby podzielić się tymi Skarbami z innymi. Zakłada swój internetowy sklep – Skarby Syberii. Jego produkty cieszą się popularnością, bo kto by nie chciał być ECO, używać naturalnych kosmetyków bez kilogramów chemicznych substancji?
    Siedzi Włodzio i się cieszy, że coraz więcej ludzi korzysta razem z nim z natury. Cieszy się, że dzięki nim kobiety mogą o siebie zadbać, że chcą wyglądać zdrowo.
    Wysyła codziennie coraz więcej paczek, bo ma wiele wielbicielek. Dzieli się swoimi Skarbami Syberii.

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Lubię Skarby Syberii jako : Katarzyna K
    2. Obserwuję jako: tak - jako rraaveenn
    3. Udostępniłam informację: tak + link: https://www.facebook.com/katarzyna.kruk.589/posts/260233197497093
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się z naturą w takiej najczystszej nieskażonej postaci - pure nature! A także z Rosją - którą uwielbiam pod względem kultury, ludzi, gościnności :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Lubię Skarby Syberii jako : Anna K
    2. Obserwuję jako: POLARIS
    3. Udostępniłam informację: https://www.facebook.com/anna.klichowska.7/posts/684588434929355
    4. Odpowiedź na pytanie:

    Skarby Syberii...
    Kojarzą mi się z naturalnością,
    prostotą i wyjątkowością.
    Bogactwem szczęścia i radości,
    które kobiety otrzymują w pełnej okazałości.
    Są jak szczęście w opakowaniu zamknięte,
    Magią i niezawodnością muśnięte.
    Przypominają mi dziecięce zabawy,
    Poszukiwania skarbów, nieznane wyprawy.
    To także trudy i znoje, które przetrwaliśmy,
    Dlatego Skarbami Syberii je nazwaliśmy!
    Na myśl tajemnicze receptury przywołują,
    Do spełniania swych marzeń nawołują !
    Kojarzą się z tym co w życiu najlepsze,
    Najdoskonalsze, najtrwalsze i najpiękniejsze!
    Z harmonią, która wprowadza w życiu ład,
    Bo tego każdy człowiek na świecie jest wart!
    Dlatego Skarby Syberii chciałabym zdobyć,
    By i z siebie piękno, radość wydobyć !
    Wiem, że na to całe życie czekałam,
    Bo Skarby Syberii w swym domu zawsze mieć chciałam!
    A teraz jest taka okazja, więc jej nie zmarnuje,
    Dlatego dla Was tutaj tak rymuje !
    I chociaż bez ładu i składu ten wiersz napisałam,
    To dlatego, że w Skarbach Syberii się zakochałam !

    E-mail : anka32a@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Lubię Skarby Syberii jako Balbina O
    2. Obserwuję jako: Balbina Ogryzek
    3. Udostępniłam informację: nie
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się przede wszystkim z zimą. Z daleką kraina okrytą grubą warstwą białego kożucha. Wszystko jest tam czystsze i zdrowsze - powietrze, woda, ziemia. Potoki są zimne i szybkie. Dużo drzew iglastych, pachnących lasem. Renifery, niedźwiedzie i wilki. Dzikość, trochę zapomnienia, dziwne wyobrażenia. Skarby Syberii są świeże, wartościowe i czyste. Mają składniki z różnych dziko rosnących ziół. Takie obrazy nasuwają mi słowa 'Skarby Syberii'.

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Lubię Skarby Syberii jako: Agata F
    2. Obserwuję jako: Ag90
    3. Udostępniłam informację: Tak, baner na blogu (link: http://thin-hair.blogspot.com/ )
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się ze wszelkimi dobrociami, bogactwami jakie dała sama Matka Natura na rosyjskiej ziemi, do której można dojechać pociągiem transsyberyjskim - przed oczami mam zarówno jezioro Bajkał, tajgi i tundry, jak i także zamieszkujące tam niezwykłe zwierzęta, jak np. tygrys syberyjski :)

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Lubię Skarby Syberii jako : Patrycja G
    2. Obserwuję jako: tak Patrycja G
    3. Udostępniłam informację: tak, https://www.facebook.com/patrycja.gut.9
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się z ratunkiem dla ciała! Zapewniają idealną, naturalną opiekę dla ciała, ale także psychicznej świadomości.

    OdpowiedzUsuń
  41. 1 lubię Skarby Syberii na FB jako: Kamila Ż.
    2 obserwuję jako: Kamila Żuławińska
    3 udostępniłam informację - nie
    4 Skarby Syberii to wiklinowy kosz pełen dzikich, polnych kwiatów, ziół i owoców - jagód, malin. To upojny zapach, to piękne kolory, to wreszcie zawarta w tym wszystkim wiedza.

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. Lubię Skarby Syberii jako Agata N
    2. Obserwuję jako: tak, Agata N
    3. Udostępniłam informację: nie
    4. Odpowiedź na pytanie: z jakąś piękną słoneczną krainą, w której leżę pod palmą, dostaję drinka od przystojnego barmana, a wokół mnie biega kilka specjalistek od upiększania twarzy i ciała. po kilku godzinach tam czuję się jakbym dopiero się urodziła, trochę jak w niebie - to na pewno lepsze niż jakiekolwiek spotkania blogerek. w końcu wychodzę z prezentami (w postaci efektów), jakich oczekuje każda kobieta. to niesamowite, ale większość moich spotkań z skarbami syberii naprawdę sprawia, że czuję się jak wyżej ; )))

    OdpowiedzUsuń
  43. 1. Lubię Skarby Syberii jako : Myheartis Mysoul
    2. Obserwuję jako: myheartismysoul.blogspot.com
    3. Udostępniłam informację: tak
    4. Odpowiedź na pytanie: Kojarzą mi się z czymś o czym marzę, a mieć nie mogę. Z krainą o której słyszałam, którą widziałam, a w której nigdy nie byłam i nie będę. Są dla mnie naparstkiem tego czego mogę już nigdy nie poznać, to cała syberia w miniaturce - moja własna przygoda i podróż.

    OdpowiedzUsuń
  44. 1. Lubię Skarby Syberii jako Sylwia N.
    2. Obserwuję jako: Martuś S.
    3. Udostępniłam informację: nie
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się z pięknym odległym krajem o ciekawej historii ze wspaniałą przyrodą. Skarby Syberii kojarzą mi się także z pięknymi, zadbanymi kobietami. Rosjanki, które miałam okazję poznać albo widzieć w telewizji, są zawsze zadbane, wypielęgnowane i perfekcyjnie umalowane. Od niedawna Skarby Syberii kojarzą mi się z kosmetykami. Kosmetykami, które są nowoczesne i tradycyjne zarazem. Korzystają ze starych, przekazywanych z pokolenia na pokolenie receptur na zachowanie urody, czerpią z natury to co najlepsze, z powodzeniem wykorzystują składniki organiczne. Ale Skarby Syberii są wzbogacone także o innowacyjne kompleksy roślinne, proteiny organiczne i unikalne składniki aktywne. Skarby Syberii to luksus i tajemnica piękna naszych wschodnich sąsiadek, dostępne dla każdej kobiety. Skarby Syberii to odpowiedź na zróżnicowane potrzeby skóry z każdym wieku.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wzór zgłoszenia:
    1. Lubię Skarby Syberii jako Kinu Kimster
    2. Obserwuję jako: tak, jako kinu kmster
    3. Udostępniłam informację: tak,https://www.facebook.com/kinu.kmster
    4. Skarby Syberii kojarzą mi się z orientalnymi kosmetykami, opartymi na składnikach czerpanych z natury, o cudnych zapachach. Kojarzą mi się z wielką przyjemnością, którą kobieta czerpie z ich stosowania przy wieczornej kąpieli. Kojarzą się również z zadbaną cerą, lśniącymi włosami i miękką odżywioną skórą. Kojarzą mi się z pięknem kobiet!

    OdpowiedzUsuń
  46. 1. Lubię Skarby Syberii jako: Izabela Dróżdż
    2. Obserwuję jako: tak Izabela Dróżdż
    3. Udostępniłam informację: tak baner www.izusiaizusija.blogspot.com
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się z luksusem i spa! A każda z nas czasami ma ochotę na zrelaksowanie się w spa, a najbardziej nas - myślę, że cieszy domowe spa z przyjaciółkami, filmem i świetnymi kosmetykami takimi jak Skarby Syberii :)

    OdpowiedzUsuń
  47. 1. Lubię Skarby Syberii jako: Katie Andry
    2. Obserwuję jako: tak Kasia Andry
    3. Udostępniłam informację: tak FB https://www.facebook.com/katie.andry/posts/10203308067595240
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się ze świetnymi kosmetykami, które sa bezpieczne, naturalne, pieknie pachną i są najlepsze jakościowo dając nieporównywalny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  48. 1. Lubię Skarby Syberii jako Paulina Kujawska
    2. Obserwuję jako: paula a
    3. Odpowiedź na pytanie: Pierwszą moją myślą, z którą kojarzą się Skarby Syberii jest naturalna pielęgnacja.. Za niewielkie pieniądze, praktycznie każda z nas może pozwolić sobie na odrobinę luxusu, odprężyć się podczas domowego spa i przy okazji pozbyć się różnych problemów, z jakimi borykają się nasza cera, włosy bądź skóra.. Delikatne składy kosmetyków są idealne dla mojej wrażliwej cery, dzięki nim wyleczyłam się z różnych "niechcianek" na mojej buzi :) Bardzo miła obsługa i szybka dostawa to także ważny punkt zakupów internetowych. Skarby Syberii to mój ulubiony sklep z rosyjskimi produktami, do którego co jakiś czas wracam, a teraz także z nadzieją, że będę mogła zrobić kolejne zakupy korzystując z wygranego u Blanki voucher'a :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    kosmetyczneszalenstwo7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  49. 1. Lubię Skarby Syberii jako (imię i pierwsza litera nazwiska): Paulina Sz
    2. Obserwuję jako: paul75i1
    3. Udostępniłam informację: nie
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się z syberyjskimi skarbami natury. Mimo,że klimat jest tam surowy to natura obfituje w bogactwa, godne Bogów. To przede wszystkim wyciągi z rzadkich roślin i bogactwo prosto z mroźnych,pięknych tajg. Bo Syberia to nie tylko śnieg ,ale też prawdziwa skarbnica urodowych bogactw występujących na nieskażonch przez człowieka syberyjskich terenach.:)

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Lubię Skarby Syberii jako: Mrs.Rose
    2. Obserwuję jako: tak jako Mrs.Rose
    3. Udostępniłam informację: tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1508861976009505&id=1416860991876271
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się z Rosją, z naturą, z domowymi recepturami, z naturalnym bogactwem Syberii zawartym w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  51. 1. Lubię Skarby Syberii jako Mariola W.
    2. Obserwuję jako: Mariola
    3. Udostępniłam informację: nie
    4. Odpowiedź na pytanie: Sybiera to zagłębie magii. Szaman, postać wciąż popularna, łączy świat ziemski i boski, kontaktując się z duchami zmarłych przodków by pomóc leczyć ludzi. Szamanizm jednak to przede wszystkim styl życia. To umiłowanie natury, a wręcz zespolenie się z nią w jedno. To odejście od cywilizacji po to, by wsłuchać się w swój wewnętrzny głos. To pokora i skromność życia. To czysty altruizm i chęć niesienia pomocy. Skarby Syberii są nieprzebrane...

    OdpowiedzUsuń
  52. 1. Lubię Skarby Syberii jako: Patrycja Pieguska
    2. Obserwuję jako: Patrycja Pieguska
    3. Udostępniłam informację na blogu:
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby - ach uwielbiam wszelkie skarby, dobrze na mnie oddziałują:D. Są czymś wyjątkowym, co skrzętnie przechowuję w komodzie i zaglądam, czy aby na pewno jeszcze tam są;). Sama Syberia kojarzy mi się z zesłańcami i zimnem, zatem nieszczególnie. Natomniast Skarby Syberii, zdecydowanie ocieplają ten wizerunek:). Przede wszystkim kojarzą mi się z nieco egzotycznym asortymentem (już sobie wyobrażam te kompozycje roślin z górzystej krainy, zamknięte w tubkach i słoiczkach) i fantastyczną obsługą! Zwłaszcza z niesamowitym, wymarzonym wręcz podejściem do klienta - zdarzyło mi się, złożyć zamówienie w Skarbach Syberii. Po czasie (sporym od otrzymania przesyłki), napisałam zapytanie, "co się stało, że nie mam zamówionego produktu?" Reakcja pracownika sklepu była zaskasująca (pozytywnie!), nie dość, że przesłano mi brakujący kosmetyk, przeproszono za sytuację, to jeszcze dostałam voucher na kwotę tego brakującego w paczce produktu... Zdecydowanie rozpieszczono mnie - obsługa na najwyższym poziomie...:) I teraz zamierzam o tym głośno mówić, bo zakupy w Skarbach Syberii, to zero ryzyka - czysta przyjemność i zadowolonie!
    Reasumując Skarby Syberi to wyjątkowe komponenty, stworzone z dzikiej, nieznanej przyrody i wyjątkowi ludzie - razem rozpieszczają moje zmysły, ciało, umysł, poprawiają samopoczucie i wiarę w ludzi:).

    dziękuję za świetną zabawę i pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udostępniłam na blogu, tak: http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

      Usuń
  53. 1. Lubię Skarby Syberii: Tak, jako Ewa M.
    2. Obserwuję: Tak, jako Emeerald
    3. Udostępniłam informację: Tak, https://www.facebook.com/WildMintFlower/posts/759721350738739
    4. Odpowiedź na pytanie: http://zapodaj.net/images/e38dff0d90c22.jpg

    OdpowiedzUsuń
  54. 1. Lubię Skarby Syberii jako Maria K
    2. Obserwuję jako: 56manka
    3. Udostępniłam informację: nie
    4. Odpowiedź na pytanie:
    Skarby Syberii kojarzą mi się z rzeczy i skarbów odkrywaniem,
    z wielkim, świata na bajkowe kolory i nastrój ciepły kolorowaniem.
    Z piękną lampą Alladyna która czarodziejską moc w sobie miała,
    z Kopciuszkiem który mimo łachmanów, księcia sobą oczarowała!
    Skarby Syberii kojarzą mi się z czymś niewielkim co robi olbrzymie wrażenie,
    co odrobinką siebie, może spełnić nawet najskrytsze marzenie .
    Z napięciem, utęsknieniem i wielką nadzieją na obłowienie siebie,
    po czym zdobywając już skarby, w ich natłoku czuć się jak w niebie.

    Skarby Syberii kojarzą mi się z światełkiem w tunelu, który podczas upadku daje siłę by powstać, by wziąć się za siebie i co ważne nie poddawać się, gdy do celu już niewiele drogi pozostało. Skarby Syberii to jakby zalążek dobrodziejstwa jakie czeka na nas w życiu jeżeli tylko chcemy, pragniemy i mamy marzenia. Tak więc Skarby Syberii kojarzą mi się z malowniczą wyobraźnią, z ciekawymi historyjkami snutymi w naszej głowie, w które tak mocno wierzymy że stać mogą się rzeczywistością. aHHH ... KOCHAM TEN STAN . Skarby Syberii kojarzą mi się z niespodzianką, która poucza, pociesza i sprawia wiele radości. To jakby otrzymać zwykły kamień, który dzięki naszej wyobraźni staje się magiczny, mający wielką moc .... Mający moc naszych marzeń .

    Skarby Syberii kojarzą mi się z krainą dobrodziejstwa, gdzie każda nowa rzecz bardziej ciekawi od poprzedniej i która w moich rękach nabiera wyjątkowości, staje się drogocenna dla mnie, staje się moim skarbem . 56manka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. 1. Lubię Skarby Syberii jako : Monika K
    2. Obserwuję jako: MoOonka
    3. Udostępniłam informację: https://www.facebook.com/monika.ka.5876/posts/1429588553986754
    4. Odpowiedź na pytanie:

    Skarby Syberii kojarzą mi się z poszukiwaniem piękna, nie tylko wewnętrznego ale także zewnętrznego. No, bo wchodząc do sklepu skarbysyberii.pl czuję się jak poszukiwaczka skarbów - bez mapy, ale z pomocnymi wskazówkami czego aktualnie potrzebuje moje ciało do uzyskania prawdziwego szczęścia! Czytając opisy produktów czuję się jakbym odkrywała nieznane mi dotąd możliwości polepszenia wyglądu swojej skóry! A gdy już znajduję ten upragniony kosmetyk to wiem, że to mój SKARB SYBERII i to właśnie z takimi poszukiwaniami piękna mi się kojarzy, piękna, którego moje ciało potrzebuje nie tylko od święta, ale i na co dzień:)

    E-mail: moniaaa777@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. 1. Lubię Skarby Syberii jako Ewelina M.
    2. Obserwuję jako: tak
    3. Udostępniłam informację: tak + http://theresaursulasjewelry.blogspot.com/ boczny pasek
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się z kompleksową pielęgnacją skóry suchej i zniszczonej. Delikatny, naturalny skład kosmetyków, głębokie nawilżenie, właściwości rozgrzewające i ciepły zapach świąt Bożego Narodzenia :)
    theresaursulasjewelry@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. 1. Lubię Skarby Syberii jako mariola m.
    2. Obserwuję jako: tak mariola mazur
    3. Udostępniłam informację:nie
    4. Odpowiedź na pytanie:Skarby Syberii. Moje skojarzenia dotyczą głównie miejsca- dziewiczego nieskalanego przez człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  59. 1. Lubię Skarby Syberii jako Justyna W (Mysiakowa)
    2. Obserwuję jako: tak Justyna Wisniewska
    3. Udostępniłam informację: nie
    4. Odpowiedź na pytanie: Z czym mi się kojarzą ? pierwsza myśl - rosyjskie kosmetyki ale jak dalej o tym pomyślę to przed paczadełkami mam widok pulchnej babci, z czerwoną chustą w kwiaty na plecach z długim blond warkoczem i zaciętą miną, a co ta babcia robi? plecze warkoczyka wnuczce i opowiada jej o pielęgnacji włosów a na na starej szafie w kuchni stoją u niej słoiczki - skojarzenie babciny dżem - pychotka! i tu się mylimy - mamy tam dobrodziejstwa natury które zawsze nam pomogę, bo przecież jak by to babcia powiedziała 'naturalność najważniejsza i pamiętaj moje dziecko potęga twki w naturze i nawet w mroznej Syberii, z którą można nas kojarzyć znajdziesz ukojenie.''

    OdpowiedzUsuń
  60. 1. Lubię Skarby Syberii jako (imię i pierwsza litera nazwiska): Tiffany Blue
    2. Obserwuję jako: Tiffany Blue
    3. Udostępniłam informację: tak https://www.facebook.com/tiffanyblueline/posts/723638947693183
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się z naturalnymi składnikami, skrywanymi pod mroźnymi zaspami śniegu. Kojarzą mi się z korzonkami i suszonymi ziołami, które pielęgnowane i uprawiane w czystych lasach czerpią z ziemi i słońca to co najlepsze. A dzięki wprawnym dłoniom, które wiedzą jak je zbierać, łączyć i przygotować w odżywczą miksturę, możemy cieszyć się nimi cały rok. Kojarzą mi się z wiedzą, ludową mądrością i czystą mocą natury ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. 1. Lubię Skarby Syberii jako : Łukasz Janickii
    2. Obserwuję jako: tak lucas janicky
    3. Udostępniłam informację: tak https://www.facebook.com/lucasjanicky/posts/1521578368063055
    4. Odpowiedź na pytanie:
    Skarby Syberii kojarzą mi się z odległą stroną świata, z miejscami niedotkniętymi ręką człowieka, którymi można cieszyć się w samotności. Skarby Syberii to miejsce, które wyciskają łzy wzruszenia oraz są pełne magii. To miejsce, w którym można znaleźć wiele darów natury, które mają dobroczynny wpływ na nasze ciało. To miejsce do którego zawsze chce się wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  62. 1. Lubię Skarby Syberii jako (imię i pierwsza litera nazwiska): Monika Z.
    2. Obserwuję jako: tak, nika88
    3. Udostępniłam informację: tak, baner w pasku bocznym mojego bloga - klik
    4. Odpowiedź na pytanie:
    Kosmetyki rosyjskie są mi odrobinkę znane, opowiem po krótce…
    O Skarbach Syberii dowiedziałam się oczywiście ze znajomych mi blogów,
    Szybko w moim domu znalazły się pierwsze kosmetyki zza wschodniej granicy,
    Miałam szampony, maski i balsamy do ciała,
    Etykietom się uważnie przyglądałam, czytałam składy i analizowałam,
    Tylko o jednym nie pomyślałam…
    Czy czasem moda na rosyjskie kosmetyki nie uderzy mi za nadto do głowy,
    Z rozwagą kosmetyki testuję, wiem, że nie wszystko co polecane jest i przez moją skórę tolerowane.
    NigdY w ciemno nie kupuję, na blogach recenzje podczytuję.

    Światowo zrobiło się w mojej łazience (dzięki Skarbom Syberii oczywiście).
    Wyjątkowe składniki poznałam, m.in. rokitnik pokochałam,
    I właśnie z dobroczynnymi składnikami kojarzą mi się Skarby Syberii,
    A to neroli albo cerd syberyjski czy neem,
    To tylko kropla w morzu wspaniałych ekstraktów, prawdziwych skarbów!

    Babcia Agafii jeszcze mi się ze Skarbami kojarzy,
    Lecznicze zioła w kosmetykach funduje,
    A jeszcze o glinkach naturalnych zapomniałam, błękitną miałam,
    Nawet pasty do zębów rosyjskie wypróbowałam, bez fluoru, polecam!
    Kończąc już moje rozważania podsumuję jednym zdaniem,
    Interesujące kosmetyki, dobre składniki, skarby prosto do Twojej łazienki to określania, które przychodzą mi na myśl słysząc hasło SKARBY SYBERII, które niewątpliwie kojarzy mi się z internetowym sklepem o bogatym asortymencie, gdzie każdy znajdzie coś dobrego dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  63. 1. Lubię Skarby Syberii jako Honia K.
    2. Obserwuję jako: skahio
    3. Udostępniłam informację: nie
    4, Z czym kojarzą mi się Skarby Syberii?
    Syberia była grą przygodową na komputer, od której zaczęła się moja wielka pasja przygodówek. Moje pierwsze skojarzenie odnosi się właśnie do niej. Skarbami w niej była historia, sterylna perfekcja, tajemnica i rodzinna solidarność. I takie mam też wyobrażenie o najcenniejszych elementach tego regionu. Nienaganny konserwatyzm i przywiązanie do tradycji znajdują odbicie w bezkompromisowym umiłowaniu natury. Produkty z tej części świata wydają się być nieskażone ułomnościami cywilizacji. To taki synonim sprawdzonych, zapisanych w zeszycie babcinych przepisów na syrop przeciwkaszlowy, opartych wyłącznie o plony z ogródka. Skarby Syberii przypominają mi właśnie takie ponadczasowe mikstury.

    OdpowiedzUsuń
  64. Lubię Skarby Syberii jako Edyta H
    Obserwuję jako Edyta H.
    Udostępniłam informację: banner http://allthesnuff.blogspot.com
    Z czym kojarzy mi się Syberia?
    Bezsprzecznie z wierszem naszego rodzimego poety - Adama Mickiewicza. Co prawda nie mówi on o Syberii, ale... nie wiedzieć czemu słysząc to dźwięczne słowo "Syberia" w mej popapranej wyobraźni maluje się obraz tejże krainy w szacie innej niż - standardowa - zimowa. Tylko posłuchaj, spróbuj sobie wyobrazić i poczuć:
    Wpłynąłem na suchego przestwór oceanu.
    Wóz nurza się w zieloność i jak łódka brodzi
    Śród fali łąk szumiących, śród kwiatów powodzi,
    Omijam koralowe ostrowy burzanu.
    Już mrok zapada, nigdzie drogi ni kurhanu;
    Patrzę w niebo, gwiazd szukam, przewodniczek łodzi;
    Tam z dala błyszczy obłok - tam jutrzenka wschodzi;
    To błyszczy Dniestr, to weszła lampa Akermanu.
    Stójmy! - jak cicho! - słyszę ciągnące żurawie,
    Których by nie dościgły źrenice sokoła;
    Słyszę, kędy się motyl kołysa na trawie,
    Kędy wąż śliską piersią dotyka się zioła.
    W takiej ciszy - tak ucho natężam ciekawie,
    Że słyszałbym głos z Litwy. - Jedźmy, nikt nie woła.

    Dla mnie, typowego ścisłowca - majstersztyk. Nie lubię poezji, a tu ta perła wbiła się w moją świadomość. Co prawda nie opisuje on uroków typowo syberyjskich, ale... Idealnie obrazuje piękno, które jest największym Skarbem ludzkości. Bo piękno jest pojęciem względnym, skarb także. Spójrzmy jednak na Syberię innym okiem, nie spowitą okowami lodu: nie znajduję słów na opisanie tego w tak idealny sposób, jak zrobił to Mickiewicz. Przeczytaj więc ten wiersz jeszcze raz, dodając na końcu frazę: "Skarb zobaczyłem, on za mną zatęsknił i do siebie sprowadził"

    OdpowiedzUsuń
  65. 1. Lubię Skarby Syberii jako : Katarzyna S.
    2. Obserwuję jako: LadySawia
    3. Udostępniłam informację: nie
    4. Odpowiedź na pytanie: kojarzą mi się z serią książek "Akademia Wampirów" z powodu głównego bohatera - Dimitra, który jest z Syberii :)

    OdpowiedzUsuń
  66. 1. Lubię Skarby Syberii jako Karolina Plata
    2. Obserwuję jako: Misiunia
    3. Udostępniłam informację: TAK misiunia.blogspot.com
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się magią zamkniętą w tubkach i słoiczkach. Magią zapachu, która posiada moc poprawiania humoru nawet w najbardziej ponure dni i pozwala lepiej znieść ciężkie poranki. Magią pielęgnacji, dzięki której w naszej malutkiej łazience możemy się poczuć niczym w spa podczas wspaniałych zabiegów. I na koniec magią luksusu, która sprawia, że czujemy się jak księżniczki w oblanym złocie pałacem lub gwiazdy Hollywood w ekskluzywnej willi z basenem (wedle preferencji). Krótko mówiąc Skarby Syberii mają niezwykłą moc, która potrafi odczarować szarą rzeczywistość i spełnić nasze marzenia o luksusowej pielęgnacji, którą dzięki Skarbom Syberii mamy na wyciągnięcie ręki.

    OdpowiedzUsuń
  67. 1. Lubię Skarby Syberii jako (imię i pierwsza litera nazwiska): pazurkiumyszy.blogspot.com
    2. Obserwuję jako: tak Adrianna Karpowicz
    3. Udostępniłam informację: nie
    4. Odpowiedź na pytanie: Może to nietypowe skojarzenie, ale mnie ewidentnie kojarzą się z wakacjami. Słońce, plaża, wygrzewanie się na słońcu ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. 1. Lubie Skarby Syberii jako Katarzyna Si.
    2. Obserwuje jako Katarzyna Singh
    3. Udostepnilam informacje: nie
    4. Skarby Syberii- coz, mi sie kojarza bardzo nietypowo. Z opowiesciami mojej babci - Sybiraczki, np tej o zagubionej igle, najzwyklejszej igle do szycia) . Igle, ktora wsrod zeslanców byla na wagę złota, bo kto pakując dobytek do 1 walizki i mając na to godzine- mial głowę do zabierania całego przybornika do szycia, ale jedna igiełka gdzies tam się znalazła. No i pech- babcia, wówczas 9-10 letnia dziewczynka upusciła tę igłe na klepisko lepianki w której mieszkali, o tyle niefortunnie ze "podłoga" byla wyłożona warstwą słomy dla ocieplenia. Zaczęło sie wiec - dosłownie- szukanie igły w stogu siana, przekładanie słomka po słomce - zajeło to dobrych kilka godzin ale wreszcie...znalazła się. Skarbami były też jagody które pojawiały się latem, gdy snieg topniał, a w okresie wielkiego głodu jajka, wykradane z wronich gniazd. Skarbem była porcja chininy dla chorej na malarie siostry (ludowe metody leczenia to np. "wystraszenie" choroby przez rozbicie gara z żarzacymi sie szczapkami nad glową chorego). Skarbem było kilka ziaren zboża wyniesionych w kieszeni z kołchozu, tylko kilka ziaren bo przy wyjsciu pracownicy byli sprawdzani. Wiele takich historii opowiadała moja babcia- ale ogolnie przekaz taki, w tym kraju ekstremalnie trudnych warunków do życia skarbem może byc praktycznie wszystko

    OdpowiedzUsuń
  69. 1. Lubię Skarby Syberii jako (imię i pierwsza litera nazwiska): Monnie B.
    2. Obserwuję jako: Monnie
    3. Udostępniłam informację: tak www.monnie.pl
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się z czymś nieodkrytym, nieznanym, ale bardzo pożądanym. Skarbem, który gdzieś tam jest, ale nikt nie może go odnaleźć :)

    OdpowiedzUsuń

  70. 1. Lubię Skarby Syberii jako XTestowane
    2. Obserwuję jako: tak Testerka produktów
    3. Udostępniłam informację: tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1451062028475951&id=1448517458730408
    4. Odpowiedź na pytanie: Skarby Syberii kojarzą mi się z wyjątkowymi i niepowtarzalnymi kosmetykami, jednak jeszcze przeze mnie niestety nieodkrytymi :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Odpowiedzi
    1. Jeszcze ich nie ma...sama na nie czekam,miały być jakiś czas temu.

      Usuń
    2. Dziewczyny spokojnie, wyniki będą na dniach, czekam jeszcze na informację od sponsora nagród. :)

      Usuń
    3. okej :) ja jestem spokojna :))

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.