COLOUR ALIKE Światło proszę!

Hej ;)
Dawno nie było żadnego lakierowego postu więc postanowiłam nadrobić i dzisiaj przedstawiam Wam mojego ulubieńca z Colour Alike - Światło proszę. Ogólnie podoba mi się sporo holosiów od CA, jednak nie wszystkie wyglądają dobrze na moich paznokciach, za to ten szczególnie mi się podoba jest delikatny i subtelny, a zarazem ma w sobie to coś. Kupiłam go już jakiś czas temu i często gości na moich paznokciach.


Lakiery z oryginalnej kolekcji Colour Alike nadadzą Twoim paznokciom niepowtarzalny połysk. Starannie dobrana receptura pozwala utrzymać długotrwały efekt, a precyzyjny, wyprofilowany pędzelek zapewnia dokładne i równomierne nałożenie lakieru. Lakier dostosowuje się do delikatnej struktury płytki paznokcia,łatwo się nakłada i szybko schnie.












A na koniec bonus, lakier po 6 dniach noszenia:


Pojemność: 8 ml
Cena: 10,49 zł
Dostępność: drogerie internetowe

Już jakiś czas temu kilka holosiów zasiliło moją kolekcję, jednym z nich był cudowny holoś Światło proszę. Kolor to piaskowy beż z holograficznym efektem, zdjęcia są robione przy oknie w świetle dziennym więc wyszedł dość jasno, jednak lakier ma swoje różne oblicza, w świetle dziennym to subtelny piaskowy beż, jednak wieczorem przy lampie mieni się mnóstwem kolorowych drobinek, efekt jest naprawdę fajny, jednak nie zdołałam go uchwycić na zdjęciach.
Z aplikacją nie ma większych problemów, lakier wysycha dość szybko, z użyciem wysuszacza szybciej, jednak mam wrażenie, że wysuszać osłabia jego trwałość, sam lakier bez bazy jak możecie zobaczyć na zdjęciach trzyma się bez zarzutu nawet 6 dni, jednak z wysuszaczem trzymał się 3 dni i po tym czasie zaczął odchodzić płatami. Nie mniej jednak sam lakier jest bardzo trwały na moich paznokciach. 


Jak Wam się podoba? ;)

26 komentarzy:

  1. Podoba mi się bardzo kolorek ,takiego lakieru jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor śliczny, ale ja jednak wolę ciemniejsze lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakuje mi jeszcze jednej warstwy dla intensyfikowania koloru :) Plus za trwałość. Nie miałam jeszcze tych lakierów;)

    OdpowiedzUsuń
  5. co za nazwa! ha ha ha ale podoba mi się, jest w nim coś fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie przepadam za takimi kolorami :(.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tych lakierów. Kolor śliczny :) Trwałość wręcz zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. po 6 dniach noszenia lakier wygląda tak samo jak pierwszego dnia, rewelacja! piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też dołożyłabym jeszcze jedną warstwę, ale mimo wszystko mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor ładny, chociaż nie przepadam za takimi odcieniami. :) Trwałość jak najbardziej na plus! :)
    zapraszam na mój blog: http://swiaturody159.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki fajny kolorek :) taki niemlaże uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nazwa rewelacyjna :)
    Podobają mi się takie holosie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny nie nachalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten lakier! Pasuje do wszystkiego, jest neutralny ale nie nudny no i świetnie wygląda pod zdobieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor sam w sobie dość przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. odcień tego lakieru jest zupełnie inny niż wszystkie ;)
    Bardzo mi się spodobał i jaka oryginalna nazwa hehe : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolorek, taki bliżej nieopisany, ale fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor ładnie się prezentuję, takiego nie miałam jeszcze w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo niespotykany kolorek :) fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kolorek i mega trwałość !

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba wszystkie ich lakiery holograficzne mi się podobają :) A sześciodniowa trwałość to rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger