wtorek, 1 lipca 2014

Lato w kosmetyczce - biedronkowa gazetka

Hej ;)

Na FB pokazywałam już gazetkę kosmetyczną z Biedronki, jednak spora część z Was nie jest ze mną na fb, poza tym w wyszukiwaniach widziałam sporo zapytań o gazetkę z Biedronki, dlatego zapraszam, już jest. ;)

Gazetka obowiązuje od 03.07. do 16.07.2014.

Ja na pewno skuszę się na suche szampony Batiste i płym micelarny. Warta uwagi może być też szczotka na wzór TT. Ja posiadam oryginalną TT i Dtangler i jestem z nich zadowolona, jeżeli u Was się nie sprawdzi to na pewno pies z długą sierścią się ucieszy, moje uwielbiają czesanie tego typu szczotką (oczywiście mają własną - nie wymieniamy się :D )

Jak sam tytuł gazetki sugeruje możemy się spodziewać również drugiej części gazetki, może będzie lepsza, bo w tej oprócz szamponów i owej szczotki nie ma dla mnie nic ciekawego, ale może Was coś zainteresowało? ;)











36 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Biedronka idzie z duchem czasu ;))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze się zastanawiam nad wariantami ;)

      Usuń
  3. Znając mnie na pewno skuszę się na jakiś lakier do paznokci, szczotkę oraz suchy szampon :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. o jak dobrze :d chciałam sobie sprawdzić ofertę a strona nie działa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie się skuszę na Batiste i płyn micelarny (fajnie, że zrobili różne wersje!) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O, może w końcu wypróbuję te suche szampony :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na te Batiste się skuszę :D Ta szczotka może być fajna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obstawiam że w kolejnej będą peelingi i balsamy itp :D

      Usuń
    2. Ciekawa jestem jak bardzo różni się od TT. Bardzo możliwe, chociaż nie potrzebuję ani jednego ani drugiego. ;)

      Usuń
  8. Zapewne Batiste zniknie w mig ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja przejdę się pewnie jeszcze w środę wieczorem, w czwartek mogą być już zmacane.

      Usuń
  9. Co sądzisz o Argan profesional ? Tez skuszę się na Batiste i moze szczotke a płyn miceralny mam zakupiony już na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy ich nie widziałam nigdzie więc nie mam pojęcia, ale jak zajdę to zerknę na składy. ;)

      Usuń
  10. ) jejku ale super oferta! :)
    Miałam na razie nic nie kupować i skrupulatnie denkować wszystkie swoje kosmetyki, ale może warto zastanowić się nad suchym szamponem batiste (nigdy ich nie miałam) oraz nad lakierem do paznokci. "Podróbka" TT również mnie zaciekawiła tak samo jak i nowoczesny design szczoteczki do zębów :)
    ooo nie! Jestem zakupoholiczką? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorówka z biedry się rwozwija :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Klasycznie polecę po Batiste :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Biedronka zaskakuje mnie coraz bardziej! Pomyślę jeszcze na co się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie poza Batiste i ewentualnie płatkami kosmetycznymi to nic mnie nie interesuje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Po batiste polecę na pewno. Mam tylko nadzieję że będą w mojej Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo batiste jest już moje. :D
    A używał już ktoś tych pudrów do włosów? Ja o nich słyszałam i chciałabym wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Obym zdążyła dorwać Batiste :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat jak mi kasa się skończyła oni robia takie coś pff ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. oo, ja również zaopatrzę się w batiste ;) w środę lecę na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chetnie zobaczę kolorówkę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. jeśli będę w biedronce pewnie na coś się skuszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. biedronka ma najfajniejsze promocje moim zdaniem... :)
    dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Po Batiste na bank się zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Podróbkę TT z checią bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Po micelka się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hm... Jakby Biedronka wprowadziła rosyjskie kosmetyki do swojej pielęgnacji, to moje zdziwienie osiągnęłoby apogeum :p

    OdpowiedzUsuń
  27. Jutro będę w Biedronce to się rozglądnę po tych kosmetycznych nowościach, ale Batiste raczej nie kupię, bo mam w zapasie kilka butelek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zwykle to samo, jak pojawiają się fajne rzeczy w biedrze, to nie mam szans do niej iść. Akurat jutro wyjeżdżam i gazetka się już dawno skończy, zanim wrócę :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile super rzeczy!! Będę się musiała wybrać do jakiejś, bo niestety moja najbliższa akurat w remoncie ;/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.