sobota, 2 sierpnia 2014

Sukienki, sukienki ;)

Hej ;)

Od dziecka wolałam ubierać się w spodnie, jednak kobieta zmienną jest i dopiero długi czas później zaczęłam ubierać się w sukienki i zaznaczać swoje kształty, ukryte dotąd pod bluzami. Okres miłości do sukienek minął, zaczęła się era spodni i trwała dość długo, jednak poprzednie lato było przełomem, w którym znowu zaczęłam się przekonywać do sukienek. Teraz już nie wyobrażam sobie lata bez sukienki, a moimi typami chciałam się podzielić z Wami.

Na pierwszy rzut idą sukienki proste, takie które lubię najbardziej:





Maxi:





Z motywem kwiatowym:




I na koniec różne:





Dokładne opisy i ceny, pod nazwami.



Wpadła Wam któraś w oko?
Czy macie w ogóle odmienny gust? ;)


25 komentarzy :

  1. 1 jest bodka:) i duzo innych tez, fjnie ze dodałaś linki do strony z zakupami, często cos mi sie podoba a nie ma szans przeszukac calego internetu za jedna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatowa nr 3 jest śliczna i jeszcze kilka innych wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maxi !! Wszystkie chętnie bym przygarnęła ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, dużo tych sukienek! ja własnie miałam tak samo, zawsze z chłopakami hahahhaha :) a gdy przyszedł przełom kupowałam same spódnice. chciałam kupować sukienki, ale zawsze jak jakąś dopadłam w domu okazywała się totalną klapą i nigdzie w nich nie wyszłam... pare dni temu myślałam nad kupnem jakiejś, ale kompletnie nie wiem jaką wybrać, dlatego byłabym wdzięczna za jakąkolwiek podpowiedz, polecić coś na lato, bo są jeszcze ciepłe dni, a nie chcę się znowu zrazić... :/ z Twoich podoba mi się najbardziej ta: http://www.sheinside.com/Black-Sleeveless-Flower-Pattern-Ruffle-Dress-p-165148-cat-1727.html tylko zeby miała nieco większy dekold

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam taki przełom w tym roku ;p może dlatego że w Anglii w tym roku jest wyjątkowo ciepłe lato :)


    Zapraszam do mnie na wyprzedaż szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sukienki! Wszystkie co pokazałaś podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy podobny gust ja również lubię proste sukienki, spodobała mi się pierwsza piątka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienki najchętniej noszę latem, piękne propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taka jak trojeczka maxi tylko chabrowa :-) pokazywalam na blogu... niestety maxi nie jest - raczej 3/4 :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są świetne i nie wiem która bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zazwyczaj w okresie letnim prawie codziennie noszę tylko sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie z pierwszego rzutu są prześliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Większość z nich mi się podoba, szczególnie te rozkloszowane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te z motywem kwiatowym prezentują się świetnie, szczególnie na wczasy :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe, uwielbiam sukienki!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się nr 5 z pierwszego kolażu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piąteczka z pierwszego obrazka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 4 i 6 z ostatniego zdjęcia chyba najbardziej mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.