sobota, 2 sierpnia 2014

Zadenkowane w lipcu

Hej ;)

W tym miesiącu denko dopisało, produktów jest więcej niż na pierwszym zdjęciu, bo kilka się gdzieś zaplątało i nie załapało do zdjęcia. Jestem zadowolona, że tyle pustych opakowań zaliczyło kosz, a Was zapraszam na krótki opis poszczególnych kosmetyków. ;)


CosmoSPA płat kolagenowy na usta
Recenzja: KLIK
Nie kupię ponownie


EKOA peeling żurawinowa odbudowa
Recenzja: KLIK
Kupię ponownie



Joanna Sun&Fun żel pod prysznic
Recenzja: KLIK
Kupię ponownie


EKOA
Próbki: peeling cytryna, peeling żurawina, balsam kwiaty; z tych wszystkich najbardziej spodobał mi się balsam kwiatowy, ma delikatny i przyjemny zapach, żurawinka też jest fajna, a cytryna kwaśna, ale jak dla mnie za bardzo toaletowa. 


Savon Noir czarne mydło
Recenzja: KLIK
Kupię ponownie


Pure Collagen
Recenzja: KLIK
Kupię ponownie


Dove invisible dry antyperspirant - w sumie nie jest zły, pachnie bardzo delikatnie, jednak jeżeli chodzi o ochronę to wolę sprawdzoną Rexonę. 
Nie wiem czy kupię ponownie


Joanna Sun&Fun szampon z odżywką 2w1
Recenzja: KLIK
Kupię ponownie


Apis żel pod prysznic arbuzowy - jestem oczarowana arbuzową serią, żel pachnie na tyle ładnie, że dziwnym zbiegiem okoliczności ubywał w zastraszającym tempie kiedy mąż wychodził z łazienki. ;) 
Kupię ponownie


Adidas get ready! antyperspirant - zawiodłam się na Adidasie, pachnie bardzo słodko, a ochrony prawie żadnej. Nie, nie.
Nie kupię ponownie


Yves Rocher Jardins de Monde kawowy żel pod prysznic - mój ulubieniec żelowy, przy każdych zakupach muszę go wrzucić do koszyka. przepiękny zapach kawy i dobre działanie.
Kupię ponownie


Pianotwory - kupiłam co prawda dla córki, ale wiecie jak one ładnie i mocno pachną, w dodatku nie zostaje po nich osłonka tylko rozpuszczają się same. Fajna sprawa. Nie wiem gdzie można je kupić, bo kupiłam w Biedronce i już ich nie ma, ale może jeszcze gdzieś znajdę.
Kupię ponownie


Olej macadamia - co prawda nawet dobrze spisywał się na włosach, jednak musiałam trochę wylać, bo data ważności już przekroczona, a stał trochę zapomniany. Jednak w ogólnym rozrachunku lepiej spisuje się u mnie olej arganowy.
Nie wiem czy kupię ponownie


Luksja Golden Desire płyn do kąpieli - uwielbiam płyny do kąpieli tej firmy, co jeden zapach to lepszy, za każdym razem mam problem ,żeby się zdecydować.
Kupię ponownie


Original Source żel pod prysznic Lemon&Tea Tree -  lubię żele OS za zapachy, jednak tutaj nastąpiło wielkie rozczarowanie, żel pachnie jak odświeżać do toalet i właśnie dlatego unikam cytrynowych zapachów. 
Nie kupię ponownie



Ingrid Ideal Face podkład -  o nim będzie oddzielna recenzja, jednak mogę Wam powiedzieć, że to całkiem dobry podkład za niewielkie pieniądze, warty uwagi.
Kupię ponownie



Bilans to 10 kosmetyków, które się sprawdziły i 3 które się nie sprawdziły, więc nie jest źle. ;)

24 komentarze :

  1. Ładne denko. Brawo.
    Ja też uwielbiam żel kawowy YR.

    OdpowiedzUsuń
  2. też mnie cieszy gdy udaje mi się uporać z pustymi butelkami, dla mnie najgorsze są takie prawie na dnie ale nie do końca zużyte produkty, szkoda wyrzucić bo coś tam jeszcze jest a jednak kosmetyk się już przejadł skórze i nie wiadomo co z takim fantem zrobić

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore denko, kosmetyki są mi znane ale nie używałam żadnego.
    Życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne denko, też wykończyłam w tym miesiącu szampon z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooooo bardzo chętnie poczytam o tym podkładzie bo będę się rozglądała za jakimś nowym do szkoły. sun & fun z Joanny zbiera same dobre opinie, kurcze kusi kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak skończę mój szampon z pantene to zapewne skuszę się na pierwszy szampon z Joanny w moim życiu xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Pianotwory fajna sprawa :) Ja również się polubiłam z tym podkładem Ingrid :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Antyperspirantów Dove to ja nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo fajnych różności widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam na oku te pianotwory, ale powstrzymałam się, ponieważ latem praktycznie nie korzystam z kąpieli w wannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam juz wiele pozytywnego na temat czarnego mydła. Muszę kiedyś sama je wypróbować. Pozdrawiam https://nennka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super denko!! YR żele są fenomenalne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam nic z tych produktów;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie pianotwory w Biedrze jeszcze ostatnio były :D Ale nie skuszę się ponownie, bo z radości używania bym chyba wykorzystała wszystkie na jedną kąpiel :D
    Muszę za to wypróbować te letnie kosmetyki Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie dove jest za słabe

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten podkład jest fajny? O to juz nie boje sie go użyć : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Na te płyny Luksji mam uczulenie ;/ wrr a ten zestaw sun & fun planuję kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na moich włosach olej makadamia spisuje się świetnie. Dezodorant Dove lubię, ale nie na upały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podkłady z Ingrid z tej serii są nie dla mnie, bardzo ich nie lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pianotwory są świetne :) Mam je jeszcze, bo rzadko kąpie się w wannie. Częściej myję się pod prysznicem. Chyba można je kupić tylko w Biedronce niestety:/

    OdpowiedzUsuń
  21. Spore denko :) Zainteresował mnie Apis, słyszałam już o tej firmie, ale nie miałam żadnego produktu, czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  22. o patrz, a u mnei ten antyperspirant od adidasa spisał się świetnie! Jak na razie to jedyny który porządnie u mnie działa

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie nic co pokazałaś ja sama nie używałam ale zaciekawiłaś mnie kilkoma produktami :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.