wtorek, 2 września 2014

Kosmetyczna gazetka Biedronki 'Odkryj w sobie piękno' część 2

Hej ;)

Praca dezorganizuje mój dotychczasowy plan dnia więc posty będą się pojawiały nieregularnie. Jednak zawsze coś tam postaram się opublikować. ;) Dzisiaj krótki post o gazetce kosmetycznej z Biedronki. W poprzedniej części oprócz wód C- Thru nie znalazłam nic ciekawego, chociaż z nimi to też nie taka prosta sprawa, bo w dzień obowiązywania gazetki po południu zastałam już tylko tester jednej wody więc rozeszły się jak ciepłe bułeczki. ;)












Z tej gazetki zainteresowały mnie muffiny do kąpieli, na pewno zaopatrzę się w kilka sztuk. Spróbuję też pewnie sławnego płynu micelarnego z Garniera. Ciekawią mnie też tabletki musujące do stóp i szampon Syoss.


A Was co zainteresowało? 
Czy nic nie znalazłyście dla siebie?


23 komentarze :

  1. To ja może kupie perfumy z Adidasa i ciekawią mnie te muffiny do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba polecę po kolejne opakowanie micela z Garniera :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie mogę iść do Biedronki, bo zbankrutuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o trzeba koniecznie wypróbować muffinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszłabym po mój ukochany micel z garniera (3w1), ale pewnie nie będzie mi się chciało fatygować, bo daleko mam do Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, micelek Garniera sobie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta część gazetki duzo lepsza od poprzedniej :) Zastanawiam się nad micelem z Garniera bo akurat mój z Loreal się kończy. A gdybym miala wanne skusiłabym się na te muffinki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie kupuję, zużywam zapasy, które są zdecydowanie za duże.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sobie kupię dezodorant z adidasa ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusi nas ta Biedronka. Jak na razie mówię NIE, bo mam zapasy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak się cieszę, że w Super Pharm kupiłam ten tusz do rzęs za 9,99 zł!
    Będę polować na micel z Biedronki i Garniera, kolagenowe płatki i tabletki musujące do rąk oraz te do stóp. Dużo lepsze oferty niż z poprzedniej gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Drugi post jaki widzę o tej gazetce musi być chyba hitem?:):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam dziś w Biedronce ale jakoś nic nie wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfumę z Adidasa i kule do kapieli kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie ma peelingu z garniera :( Kurczę, ciekawa oferta, ale w połowę rzeczy już się zaopatrzyłam przed przeprowadzką. A szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  16. skuszę się na micel z Garniera;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.