INDIA Cosmetics maska do włosów z olejem z konopi

Dzisiaj kolejny produkt z olejem z konopi, tym razem powiem Wam kilka słów o masce do włosów. Czy się sprawdziła? Zapraszam na post. ;)

INDIA Cosmetics maska do włosów z olejem z konopi




Maska do włosów z olejem z konopi INDIA powstała z myślą o szybkiej i efektywnej regeneracji zniszczonych włosów. Lecznicze właściwości głównego składnika gwarantują intensywną odbudowę i dostarczenie w idealnych proporcjach składników odżywczych. Kuracja zapobiega rozdwajaniu się włosów i zapewnia przywrócenie naturalnego blasku.
  • Olej z konopi - intensywnie odżywia włosy i sprawia, że łatwiej się rozczesują, działa łagodząco na podrażnioną skórę głowy;
  • D-panthenol - nawilża włókno włosowe, gwarantuje połysk włosów, zmniejsza tendencję do rozdwajania się końcówek;
  • Kolagen - utrzymuje prawidłowe nawilżenie, poprawia strukturę oraz objętość włosów, poprawia naturalne układanie się włosów.







Pojemność: 200 ml 
Cena: 19,90 zł
Dostępność: KLIK


Maski byłam najbardziej ciekawa z całej trójki. Wymagania co do masek do włosów mam całkiem spore, bo moje włosy są dość kapryśne, a to za mało dociążone, a to za bardzo oklapnięte, a to za mało objętości. Jak widzicie nie mam z nimi łatwo, dlatego poszukiwania maski idealnej trwają. 

Jeżeli chodzi o skład to znowu tytułowy olej z konopi mamy dopiero w połowie składu, jednak nie ma co za wiele wymagać, ważne, że w ogóle jest w składzie, bo kiedyś trafiłam na produkt, który mimo, że miał składnik w nazwie, nie miał go w składzie, ciekawe. 

Przechodząc do kwestii działania mogę powiedzieć, że maska spisała się na moich włosach poprawnie, ponieważ nie odnotowałam efektu 'wow', ale też nie powodowała przyklapu ani nie przyśpieszała przetłuszczania włosów. Włosy po użyciu maski były nawilżone i wygładzone, ale także lepiej się rozczesywały.

Podsumowując, maska działa jak dobra odżywka do włosów, ułatwia rozczesywanie włosów i wygładza je, jednak nic poza tym. 




10 komentarzy:

  1. nie miałam jej jeszcze.. ostatnio żadne maski nie robią na mnie efektu wow, nie wiem co się dzieję :) tę bym z czystej ciekawości mogła przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Otrzymałam ją na spotkaniu i jeszcze stoi sobie nie otworzona ;) Jednak pewnie nie długo bo jestem strasznie ciekawa jak się sprawdzi u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę czekała na Twoją opinię, bo jestem bardzo ciekawa tej maski :)

      Usuń
  3. Nie znam kosmetyku, ale skoro działa jak inne, a nie daje nic ponadto, to chyba sobie daruję jej zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem bardzo jakby zareagowały na nią moje włosy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam , najważniejsze, że nie zaszkodziła..

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic z tej firmy, ale mimo wszystko że WOW nie był oto chętnie bym sprawdziła jakby spisała się na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chetnie sprawdze :)
    z kad pomysł na załozenie bloga? Super blog kochana <3:*http://weronikaijejprzygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger