wtorek, 18 listopada 2014

Przedświąteczne rozdanie! ;)

Kochane dawno nie było żadnego rozdania, a chciałam Wam wynagrodzić moją dość rzadką obecność na swoim blogu jak i na Waszych. Do wygrania jest zestaw w poniższego zdjęcia, mam nadzieję, że Wam się podoba. ;)

A zatem nie przedłużając zapraszam niżej. ;)


Do wygrania jest zestaw składający się z:
1. Balea jagodowy szampon
2. Balea żel pod prysznic Mango Tango 
3. Balea szampon do włosów Wiśnia i Jaśmin
4. Jelid chusteczki zmywające lakier do paznokci
5. Oriflame cukrowy peeling do ciała Mleko i Miód
6. Bielenda Vanity zestaw do precyzyjnej depilacji
7. Body Club musujące tabletki do kąpieli stóp
8. Yves Rocher truskawkowy żel pod prysznic
9. Colour Alike Jeżyce
10. Colour Alike Diskorelaks
11. The Body Shop Colour Crush nr 520
12. Yankee Candle woski: 
*Wild Passion Fruit
*Season of Peace
*Snow in Love
*Vanilla Frosting
*Loves Me, Loves Me Not


Regulamin:
1. Organizatorem rozdania jest autorka bloga http://swiat-blanki.blogspot.com/
2. Sponsorem nagrody jest autorka bloga http://swiat-blanki.blogspot.com/
3. Rozdanie trwa od 18.11.2014 do 15.12.2014 godz. 23:59
4. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 5 dni od zakończenia rozdania.
5. Wysyłka nagrody tylko na terenie Polski.
6. Do rozdania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami)


Zasady (obowiązkowe):
1.Publicznie obserwować blog Świat Blanki

Dodatkowo:
2. Polubić fanpage Świat Blanki: KLIK - 2 losy
3. Udostępnić informację o rozdaniu (post/baner na blogu, facebook) - 3 losy





Zapraszam Was do udziału i życzę powodzenia! ;))



56 komentarzy :

  1. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nagrody, biorę udział! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim konkursie sie nie zgłosić, to zgroza! Zapisałam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłosiłam się, świetne rozdanie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudeńka ;)
    Zgłoszenie wysłane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super byłoby wygrać, taki prezent na urodziny 19.12 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna nagroda :) zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłoszenie poszło :) Biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo atrakcyjne nagrody ;)
    Biorę udział i życzę powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłosiłam się i ja. Bardzo fajne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłoszona :) świetne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysłane:) Powodzenia wszystkim !!

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam do konkursu u siebie :)
    http://teczowykitek.blogspot.com/2014/12/swiateczne-rozdanie-sponsorowane.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Formularz wypełniony i wysłany, teraz czekam z niecierpliwością na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. biorę udział! :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej!
    Jako nowa czytelniczka pomyślałam, że zgłoszę się do Twojego konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z miłą chęcią powalczę o extra nagrody ,
    Życzę powodenia wszystkim oraz zapraszam do mnie na rozdanie

    <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zmieniłam nazwę bloga z http://transfuzjawyobrazen.blogspot.com/ na http://alicjamagdalena.blogspot.com/, więc wysłałam zgłoszenie drugi raz. Przepraszam za kłopoty, rozumiem jak będzie nieważny głos. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Many young people are suffering from poor eating habits, these days.
    These can develop muscle strength as well as hand-eye coordination.
    Therefore, once they start the Hello Kitty coloring game, and they get to color
    all those images where the cute face of the little
    kitten appears, they are, no doubt, much more willing to play with the colors than if they had been forced to color a dull page from a coloring book.


    Here is my blog :: gta money hacks (http://onlinepc.ql.lt/)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.