Dove Youthful Vitality jak sprawdziły się na moich włosach?

Wcześniej jakoś nigdy mnie nie ciągnęło do kosmetyków Dove, zazwyczaj były to tylko antyperspiranty i sporadycznie żele pod prysznic. Jednak przekonałam się, że czasem warto pokusić się o coś czego nie jesteśmy pewne. Dzisiaj zapraszam na recenzję serii Youthful Vitality Dove.


Z wiekiem włosy tracą sprężystość. Stają się cieńsze, suche, matowe i są mniej podatne na układanie.
Linia Youthful Vitality odpowiada potrzebom włosom dojrzałym i zapewnia im odpowiednią pielęgnację dzięki czemu stają się bardziej odżywione i błyszczące.
Kosmetyki z tej serii są niezwykle lekkie i nie posiadają silikonów.
Ich zaawansowana formuła pomaga głęboko odżywić włosy, jednocześnie zapewniając im efekt lekkości i puszystości.
To sprawia, że włosy odzyskują swój naturalny blask, stają się lekkie i zyskują podwójną objętość.
W skład serii Dove Youthful Vitality wchodzą: szampon, odżywka i krem BB który pielęgnuje i ułatwia układanie fryzury.


Krem BB do włosów dojrzałych Dove Youthful Vitality wzbogacony o antyoksydanty i filtr UV to lekka kuracja do włosów bez spłukiwania. Ten wielofunkcyjny kosmetyk w jednym kroku odżywia, chroni przed łamliwością i pomaga układać włosy. Pozostawia je błyszczące i miękkie. 

Cechy i zalety:
- Łatwy w użyciu krem do włosów bez spłukiwania 
- Multifunkcyjny kosmetyk: odżywia, chroni przed łamliwością i pomaga układać włosy 
- Pozostawia włosy błyszczące i miękkie 
- Wraz z szamponem i odżywką uzupełnia składniki odżywcze

Sposób użycia: Nałóż 4-5 porcji na wilgotne lub suche włosy, unikając ich nasady. Nie spłukuj. W wypadku kontaktu z oczami, przemyj je dokładnie. 





Cena: 21 zł
Pojemność: 125 ml



Szampon Dove Youthful Vitality przeznaczony jest dla włosów dojrzałych. Wraz z wiekiem włosy tracą składniki odżywcze, stają się bardziej cienkie, suche, mniej gęste co sprawia, że stają trudne do ułożenia i bardziej podatne na zniszczenia. 
Szampon delikatnie myje włosy i dodaje im objętości. 
Cechy i zalety: 
- Lekka formuła deliaktnie oczyszcza włosy 
- Przywraca włosom objętość i puszystość 
Sposób użycia: Nanieś szampon na mokre włosy, spień i następnie spłucz. W razie kontaktu z oczami natychmiast przepłucz je wodą.









Pojemność: 250 ml
Cena: 19.90 zł


Odżywka Dove Youthful Vitality przeznaczona jest dla włosów dojrzałych. Wraz z wiekiem włosy tracą składniki odżywcze, staja się bardziej cienkie, suche, mniej gęste co sprawia, że stają trudne do ułożenia i bardziej podatne na zniszczenia. Odżywka głęboko odżywia, wygładza i nadaje miękkości włosm, aby stały się łatwiejsze do ułożenia. 
Cechy i zalety: 
- Włosy stają się pełne objętości, miękkie i błyszczące 
- Lekka formuła 
- Głęboko odżywia uzupełniając utracone składniki odżywcze 
Sposób użycia: Po umyciu włosów szamponem Dove Youthful Vitality nanieś odżywkę na mokre włosy od połowy ich długości omijając ich nasadę, następnie dokładnie spłucz. W razie kontaktu z oczami natychmiast przepłucz je wodą.








Pojemność: 250 ml
Cena: 19.90 zł


Produkty stosowałam jako cały zestaw, pojedynczo i parami, jednak najlepiej spisują się każdy oddzielnie, ewentualnie szampon + odżywka lub szampon + krem BB. Wszystkie trzy nałożone na włosy za jednym myciem powodują przyklap i obciążenie włosów. Jednak nie mówię, że nie sprawdzi się te trio na włosach np. kręconych czy grubych, moje są cienkie i delikatne, dlatego bardzo łatwo o ich obciążenie, 

Skupię się teraz na poszczególnych produktach, a zacznę od szamponu. Produkt ma dość gęstą konsystencję jak na szampon, dlatego nie trzeba go dużo, żeby umyć nawet długie włosy. Dobrze oczyszcza włosy, po myciu są aż "skrzypiące", jednak ja zawsze dla zasady nakładam odżywkę po myciu i nie rozczesuje mokrych włosów, ale w przypadku tego szamponu użycie odżywki jest konieczne, ponieważ włosy są szorstkie i splątane (próbowałam raz nie używać odżywki i więcej tego nie zrobię). Po oczyszczeniu włosów szamponem i nałożeniu mokre włosy sprawiają wrażenie miękkich i nie są podatne na plątanie się. Zapach szamponu jak i zresztą wszystkich produktów jest jak najbardziej na plus, delikatny i nienachalny, ale długo wyczuwalny na włosach. Opakowania również ładnie prezentują się w łazience, wiem, że nie to jest ważne, ale jestem wzrokowcem więc dla mnie i to jest istotne. 

Odżywka nałożona tylko na długość dodaje włosom objętości. Ma gęstą konsystencję, która nie obciąża moich cienkich i delikatnych włosów, jednak jeżeli nałożę ją na całość to mam przyklap murowany i nici z objętości. Ze względu na obecność olejku kokosowego w składzie, na pewno nie będzie pasowała do wszystkich typów włosów. Odżywka jest bardzo wydajna, ponieważ wystarczy naprawdę mała ilość, żeby pokryć nią włosy. Jeżeli chodzi o działanie to spełnia swoją rolę wygładza i zmiękcza włosy, nadaje im również lekkiej objętości u nasady.


Jeżeli chodzi o krem BB z całej serii Youthful Vitality to właśnie tego kosmetyku byłam najbardziej ciekawa. Do tej pory miałam do czynienia z tego typu kremami przeznaczonymi do twarzy, krem BB do włosów to dla mnie coś nowego, ale czy tak naprawdę niezbędnego? Moim zdaniem krem poza tym, że spełnia zadanie odżywki to również chroni włosy przed wpływem wysokiej temperatury. Niewątpliwym plusem jest opakowanie z pompką, uwielbiam tego typu opakowania i według mnie powinny być w większości kosmetyków. Konsystencja jest już rzadsza niż w przypadku szamponu i odżywki, jednak nadal nie spływa z włosów i wchłania się bardzo szybko. Krem można używać na suche i na wilgotne włosy, ja preferuję ten drugi sposób. Włosy po użyciu kremu BB wyglądają ładnie, są wygładzone i ujarzmione, dodatkowo krem dodaje im trochę blasku,


Podsumowując, co prawda seria Dove Youthful Vitality jest przeznaczona do włosów dojrzałych i pewnie przez to jest w stanie obciążyć moje włosy, jak również powoduje szybsze przetłuszczanie się włosów. Jednak ja jestem zadowolona z działania jak i zapachu produktów. Uważam jednak, że mają szansę sprawdzić się na dojrzałych włosach tak jak zaleca producent, a jeżeli chodzi o "młodsze" włosy to tylko w przypadku ich codziennego mycia jak w moim przypadku, w innym razie mogą być za treściwe.





15 komentarzy:

  1. Ja miałam ostatnio suchy szampon z Dove i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już dawno nie miałam kosmetyków dove

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja testuje własnie odżywkę Dove do włosów suchych z tej serii, miałam wcześniej inne szampony, odzywki, maski Dove i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ten sam efekt przy używaniu wszystkich trzech razem - przyklap, a włosy spuszone i tępe :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze kupić swojej mamci do wypróbowania☺ a jak z wydajnością kremu BB?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta seria z pewnością nie dla moich włosów, bo ma składniki których moje falki nie lubią

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie kusi niebieska seria no i ta z olejkami też ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię produkty do włosów z Dove, jakiś czas temu miałam świetną dwufazową odżywkę bez spłukiwania, taką w żółtej buteleczce i działała na prawdę dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sama nie wiem co o tych kosmetykach myśleć,opinie są skrajne i różne
    u mnie olejek kokosowy się sprawdza na włosach

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ochotę kupić te specyfiki, ale chyba zdecyduje się na tą serie moisture :D czy jakoś tak :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś tak przyzwyczaiłam się do kosmetyków naturalnych, że jak widzę tę całą listę chemii w składach Dove, to nie mam ochoty ich próbować. Jedyny wyjątek z tej serii to odżywka z olejkami, wygląda ciekawie i może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie Dove, akurat niedawno wygrałam ich ksometyki do włosów, testuję odzywkę, szampon i olejek macadamia, na razie jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie miałam też z Dove całą serię z olejkiem arganowym, oczywiście moje włosy po użyciu wszystkich specyfików były tak oklapnięte i szybko przetłuszczające się, że używałam ich pojedynczo, za dużo mają silikonów...

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie jakoś średnio sprawdzają się produkty DOVE do włosów :) Ale dobrze ze tobie przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedys probowalam szamponow i odzywek z dove i byly beznadziejne.. Ponoc sie zmienily. Szata graficzna bardzo ciekaw:) fajnie ze sie produkty sie sprawdzily:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger