Colour Alike Kamlot i Lovely Rio

Dzisiaj zapraszam na paznokciowy post, zazwyczaj maluję paznokcie na jednolite kolory, w zdobieniach nie jestem mocna więc nawet nie próbuję, jednak czasem zdarza mi się urozmaicić prosty manicure czy to paznokciem w innym kolorze czy właśnie tak jak dzisiaj glitterowymi końcówkami. Nie jestem profesjonalistką więc nie bądźcie zbyt surowe. ;)












Użyłam:


Kamlot z Colour Alike pokazywałam Wam już tutaj:  KLIK, a Lovely Rio mam pierwszy raz na paznokciach. 

Oba lakiery schnął dość szybko, Lovely z racji na strukturę nawet bardzo szybko. Całość potraktowałam jeszcze topem, ponieważ nie lubię zaczepiać paznokciami o cokolwiek. Z topem całość utrzymała się 4 dni później lekko zaczęły ścierać się końcówki, a pierwszy odprysk zauważyłam dopiero 5 dnia więc nieźle. Podoba mi się takie połączenie i myślę, że spróbuję co nieco pokombinować w kwestii zdobienia.



A Wam jak się podoba?


17 komentarzy:

  1. Podoba mi się. Fajnie się razem komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne połączenie :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię wszystko, co się świeci. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ładnie. Ozdobnie i delikatnie zarazem.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie śliczne są! :) jak zahoduję swoje ogryzki to chyba też pomyślę o takim wzorku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bradzo mi się podoba! Aż sama pokombinuję z takimi glitterowymi końcami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło super! Sama bym tak chciała!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne połączenie :) Top jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie świetne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, doceniam tym bardziej, że sama nigdy takich cudów na paznokciach nie miewam. Co mi nie przeszkadza być wielką fanką Colour Alike, a to ze względu na ich wybitne talenty słowotwórcze. Dowodem tegoż jest moja ulubiona - Bałucka Panienka ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger