EVELINE Color Edition nr 916

Dzisiaj w ramach niedzielnego relaksu będzie więcej do obejrzenia niż poczytania. ;) Chciałam Wam pokazać lakier, który spodobał mi się od pierwszego ujrzenia. A zatem zapraszam na prezentację. 














Na zdjęciach możecie zobaczyć jak lakier wygląda na 3 dzień od nałożenia, widać tylko lekko odrost, ale nie ma odprysków ani pościeranych końcówek, jak to czasem bywa z lakierami starte końcówki są już na następny dzień. Summa summarum u mnie trzymał się bez problemu 6 dni, później już zmyłam, bo mi się znudził, ale myślę, że do tygodnia spokojnie by wytrzymał. Lakier nakładałam raz z topem, raz bez i mogę powiedzieć, że top przedłuża jego trwałość o jakiś dzień więc bez szału. 

Aparat tym razem miał szczęście, bo w miarę dobrze udało mu się uchwycić kolor lakieru, jest to taka rozbielona morela/łosoś, generalnie kolor jest bardzo ładny jak widać na zdjęciach, jednak to również rzecz gustu, mi się bardzo podoba. 

Lakier kryje idealnie po 2 warstwach, jedna jak dla mnie to za mało, dość szybko schnie, jednak ja zazwyczaj posiłkuję się wysuszaczem, bo szkoda mi czasu na czekanie aż lakier wyschnie. 

Pojemność lakieru to 12 ml, a koszt ok 8-9 zł. Ja na pewno skuszę się na inne jego odcienie, bo z taką trwałością, za taką cenę naprawdę warto. 


Podoba się Wam czy wolicie inne odcienie? ;)

28 komentarzy:

  1. piekny kolorek fajny delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go mam :-) lubie takie kolory na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kolory uwielbiam na lato ;) Nie mam zbyt dobrych doswiadczen z lakierami Eveline. Zbyt słabo sie trzymają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestawienie bardzo ładnie się prezentuje na Twoich paznokciach;*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest ten kolor. Ogólnie bardzo lubię takie łososiowe i pomarańczowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lakier z eveline bardzo ładnie się prezentuje, a co do lovely to mam kilka z tej serii i uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolor i zdobienie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie kolorki i świetnie wygląda z tym złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobra jakość jak za taką cenę :) A takie kolorki uuuwielbiam! Ale to dopiero jak wiosna się nam zacznie na całego to się za takie zabiorę ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobną brzoskwinkę z Barry M :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wolę jednak mniej jaskrawe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne połączenie :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładniutki :) Ja mam nr 920 i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. takie piaskowe złoto obowiązkowo powinno dołączyć do mojej kolekcji, wygląda cudnie,

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolor, mam podobny z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ten złoty lakier, jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger