EVELINE Nail Salon żel do usuwania skórek

Podstawowym produktem przed pomalowaniem paznokci jest u mnie zawsze żel do usuwania skórek. Kilka już żeli wypróbowałam, ale jeszcze nie znalazłam swojego ulubieńca. Czy ten okazał się hitem czy może kitem? Zapraszam na recenzję. ;)

EVELINE żel do usuwania skórek


Profesjonalny preparat o błyskawicznym działaniu. Profesjonalny preparat, który szybko, łatwo i skutecznie usuwa suche, zgrubiałe i przerośnięte skórki wokół paznokci, bez ryzyka powstania uszkodzeń. Zapobiega zadzieraniu, pękaniu i narastaniu skórek na płytkę paznokciową. Zawiera olej z awokado, który pielęgnuje, wygładza i intensywnie nawilża.






SKŁAD: Aqua/Water, Glycerin, Potassium Hydroxide, Carbomer, Potassium Sorbate, Cl 77891, Persea Gratissima (Avocado) Oil.


Pojemność: 12 ml
Cena: ok. 10 zł
Dostępność: drogerie


Skórki wokół paznokci są moim odwiecznym problemem, mimo regularnego usuwania bardzo szybko odrastają z powrotem, dodatkowo w sezonie grzewczym dłonie są narażone na zmienne temperatury co również nie wpływa korzystnie na ich stan. Praca przy komputerze również nie wpywa dobrze na stan dłoni, dlatego krem do rąk idzie w ilościach hurtowych. 

Żel nakładam na pół minuty jak zaleca producent, czasem wystarczy i krótszy czas, jednak nigdy nie przedłużam czasu trzymania żelu, żeby nie podrażnić skóry. 30 sekund wystarczy, żeby zmiękczyć i odsunąć skórki, nigdy ich nie wycinam, bo wydaje mi się, że szybciej narastają. Preparat dobrze spełnia swoją rolę, skórki są niewidoczne, a paznokcie wyglądają ładnie, niesetety ma jedną znaczącą wadę, jest mało wydajny, wystarczył mi na jakieś 5-6 aplikacji, chociaż z drugiej strony przy jego niskiej cenie nie jest w sumie tak źle. 


Znacie żel Eveline?
Co polecacie do usuwania skórek?


25 komentarzy:

  1. Ja ostatnio nie mam problemy ze skórkami więc taki żel jest mi zbędny.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam i bardzo lubie:) kosmetyki eveline od zawsze wzbudzały u mnie zachwyt

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się na niego skuszę :) ja również nie wycinam skórek tylko je odsuwam, dzięki temu nie mam problemów z ich narastaniem, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie usuwałam skórek, ale może w końcu warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go, ale jeszcze nie używałam bo się bałam ;) teraz użyję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam Sally Hansen jest bardzo wydajny, ale dość drogi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam coś podobnego Sally Hansen, i spisuje się świetnie, a też wiecznie miałam problem ze skórkami :) Eveline nigdy nie miałam okazji wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba się na niego skuszę, bo skórki doprowadzają mnie już do szału...

    OdpowiedzUsuń
  9. ja korzystam z podobnego produktu od Sally Hansen - ten kosztuje około 20 zł ale jest za to dużo bardziej wydajny i równie dobrze działa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sally Hansen! Skórki usuwa idealnie! 15-30 sekund to pójda ja potrafię trzymać nawet i 5 minut ale podrażnień i tak nie ma. No i jest wydajny...

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajny, nie widziałam go jeszcze. Muszę się rozejrzeć, gdyż też zawsze używam żeli do usuwania skórek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do wydajności to tu się nie mogę zgodzić. Dla mnie ten preparat do skórek jest mega wydajny. Używam go regularnie od grudnia i mam jeszcze ponad połowę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem tego preparatu do usuwania skórek, ale jeszcze nigdzie go nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę sprawdzić :) Też mam duży problem ze skórkami.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie uzywałam jeszcze takie produktu, chyba nie koniecznie mi potrzeba

    OdpowiedzUsuń
  16. stosowałam ten produkt i sprawdził się świetnie :)
    http://cocosami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio nie mam jakichś wielkich problemów ze skórkami, więc nie potrzebuję go :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używam OPI i Sally Hansen - i jestem zadowolona. tego twojego nie próbowałam. Teraz staram sie odsuwać skorki tylko ręcznikiem, przy wybieraniu- tak żeby je jak najrzadziej wycinać

    OdpowiedzUsuń
  19. też mam żel do usuwania skórek z Eveline, ale chyba mam starszą wersję, która jest bardzo wydaja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ooooo to coś dla mnie :D czyli coś co działa na te okropne skórki!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Uzywam tego typu produktu jednak z AVON który nawet daje rade.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tego jeszcze akurat nie miałam ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger