Pat&Rub rozgrzewający balsam do rąk

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu, który znalazł się w ShinyBoxie i moim zdaniem zasłużył na oddzielną recenzję. Jest to mój pierwszy kosmetyk z Pat&Rub, ale teraz wiem, że na pewno nie ostatni, a mowa o:

Pat&Rub rozgrzewający balsam do rąk 


Rozgrzewający Balsam do Rąk to prawdziwa bomba dobroczynnych substancji pielęgnujących. Doskonały Balsam dla bardzo zmęczonych i suchych dłoni. Odnawia, nawilża, zmiękcza, rozjaśnia, koi, uelastycznia skórę dłoni i wzmacnia paznokcie. Świetnie się wchłania.

Składniki, zawarte w rozgrzewającym balsamie do rąk, minimalizują negatywny wpływ detergentów i innych czynników podrażniających i wysuszających skórę.

Znakomity balsam na każdą pogodę, a szczególnie na chłodne i mroźne dni. Olejki imbirowy, goździkowy i cynamonowy pobudzają mikrokrążenie i rozgrzewają. A jak przyjemnie pachną! 

Balsam do rąk zawiera naturalne filtry UV.




Skład: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Decyl Cocoate, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Hydrogenated Olive Oil, Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, Glycerin, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Cetearyl Glucoside, Dehydroacetic Acid,Benzyl Alcohol, Sodium Hyaluronate, Sodium Phytate, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, D-Panthenol, Allantoin,Cymbopogon Citratus Herb Oil, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Parfum, Cinnamonum Ceylanicum Bark Oil, Salvia Officinalis (Sage) Oil, Eugenia Caryophyllata Bud Oil, Eugenol, Isoeugenol, Limonene, Linalool, Cinnamal, Citral, Geraniol, Benzyl Benzoate


Pojemność: 100 ml
Cena: 39 zł
Dostępność: KLIK


Krem urzeka zapachem, dosłownie, mogę się nad nim rozpływać, a najlepsze jest to, że mężczyznom również się podoba i krem jest mi po cichu podkradany. ;) Zapach jest lekko korzenny, delikatnie czuć cynamon i goździki, jak dla mnie połączenie idealne, chociaż nie jestem fanką samego zapachu cynamonu, ale takie połączenie mi odpowiada, jednak wiadomo, że zapach jest kwestią indywidualną.

Balsam ma lekką konsystencję, ale jednocześnie bardzo treściwą, dość szybko się również wchłania, pozostawiając na dłoniach bardzo delikatną powłoczkę. Efekt nawilżenia jest namacalny, dłonie są nawilżone i gładkie w dotyku. Warstwa ochronna, o której wspominałam wcześniej ma za zadanie chronić nasze dłonie przed zimnem, sprawiać by nie pękały i nie stawały się suche w czasie zimowym i tutaj balsam idealnie spełnia swoje zadanie. Na pewno nie jest to efekt rozgrzewający jak zapewnia producent, chyba. że tylko ja go nie czuję.

Skład jak możecie zobaczyć jest naturalny, moc olei i ekstraktów, a przede wszystkim brak wszędobylskiej parafiny. Opakowanie również na plus, bo nie musimy męczyć się ze ślizgającym się opakowaniem i dzięki niemu możemy zużyć produkt do samego końca. 


Podsumowując. balsam polecam na okres zimowy i jesienny, zarówno zapach i działanie w pełni mnie satysfakcjonują, u mnie sprawdził się idealnie, jednak ja nie mam dużych problemów z przesuszoną skórą dłoni, dla osób z bardzo suchą skórą może być niewystarczający. Jestem bardzo ciekawa innych wersji balsamów z Pat&Rub. 

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten balsam. Kocham mocno pachnące kosmetyki, a ten dodatkowo bardzo fajnie działa. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go polubiłam, ale aktualnie używam kremu z Phenome, bo w tym jednak zapach nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba będę musiała go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. żałuję, ze go nie znalazłam w SHinyBoxie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go, ale chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przetestowałabym :) Dawno nie miałam do czynienia z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  7. przydałby mi się taki balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie ciekawi otulająca seria. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak bardzo mnie kuszą te balsamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też go bardzo polubiłam i podobnie jak Ty nie zaobserwowałam efektu rozgrzewającego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie miałam nic jeszcze z Pat&Rub :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Plus za naturalny skład.Takie balsamy często się przydają na mroźne dni-gdy dłonie są zmarznięte i niemalże ich nie czuć;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda ze te kremy są drogie bo sama na jakiś bym się skusila.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak trafie kiedyś na promocje produktów tej firmy to się skuszę i coś kupię...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy kosmetyk :)

    http://coco-bebe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger