niedziela, 8 lutego 2015

Styczniowe pustaki

Przyszedł czas na lekko spóźnione styczniowe zużycia, w tym miesiącu poszło mi naprawdę dobrze. Zauważyłam, że ciężko jest przełamać się i nie otwierać nowych kosmetyków, ale staram się. Dzisiaj zapraszam na garść pustaków. ;)



Rokitnikowy Kompleks do Włosów Zniszczonych
Recenzja: KLIK
Kupię ponownie


The Body Shop masło do ciała
Recenzja: KLIK
Nie wiem czy kupię ponownie


Dr Organic Organiczny Szampon do Włosów Olej Kokosowy Virgin
Recenzja: KLIK
Kupię ponownie


Embryolisse Laboratoires, Lait - Creme Concentre krem nawilżająco - odżywczy - krem podobno uchodzi za jeden z lepszych kremów nawilżających, hmm ja jestem totalnie na nie, krem może wydawać się nawilżający, ale jest zapychający, w składzie kremu na początku widnieje parafina, która mnie załatwiła na cacy. Więcej do kremu nie wrócę i nikomu nie polecam, tą tubkę zużyłam do golenia nóg.
Nie kupię ponownie 


Playboy VIP mgiełka do ciała - mgiełka ma bardzo ładny zapach i jak na mgiełkę dość długo utrzymuje się na skórze. Z ciekawości spróbuję na pewno inne wersje zapachowe. 
Kupię ponownie 


Oriflame Elcat woda toaletowa - na pachnącej stronie w katalogu bardzo mi się podobała, jak już powąchałam kiedy dostałam to jakoś mniej mi się podobał. Dodatkowo bardzo krótko się utrzymuje.
Nie kupię ponownie 


BIOXSINE ziołowy szampon przeciw wypadaniu włosów - szampon polubiłam od pierwszego umycia włosów, idealnie je oczyszcza nie przesuszając ich przy okazji. Co do zahamowania wypadania włosów dość ciężko mi powiedzieć, bo szampon jest tylko chwilę na włosach i wątpię czy byłby w stanie zahamować wypadanie włosów, ale z tej firmy kuszą mnie bardzo ampułki do wcierania. 
Kupię ponownie


Garnier płyn micelarny 3 w 1 - polecany przez wiele osób płyn do demakijażu, jednak czy zdobył moje serce? Chyba nie, owszem jest dobry, ale jak dla mnie działa bardzo podobnie jak biedronkowy micel, a kosztuje dwa razy więcej.
Nie wiem czy kupię ponownie 


Rimmel Lasting Finish 25h Foundation
Recenzja: KLIK
Kupię ponownie 


Dove Original antyperspirant w kulce - lubię dezodoranty z Dove, zazwyczaj mnie nie zawodzą, a dodatkowo faktycznie łagodzi podrażnienia. 
Kupię ponownie 


Biały Jeleń hipoalergiczny płyn micelarny - płyn jest do skóry wrażliwej i faktycznie nie podrażnia ani nie szczypie w oczy. Moim zdaniem firma Biały Jeleń jest bardzo niedoceniana, płyn jest świetny, dobrze radzi sobie z makijażem i jest nawet dość wydajny. 
Kupię ponownie 


 Dove Youthful Vitality odżywka do włosów
Recenzja: KLIK
Kupię ponownie 


SESA pielęgnacyjny olejek do włosów
Recenzja: KLIK
Kupię ponownie 


PRRETI odświeżające płatki cytrynowe - skusił mnie chyba tylko ich wygląd, bo poza tym, że ładnie wyglądały to hmm ... działania raczej brak, wolę zainwestować w tonik niż w takie płatki.
Nie kupię ponownie 



BIOETIKA Crema di Essenza maska nawilżająca do włosów

Recenzja: KLIK
Kupię ponownie 



EKOA sól do kąpieli
Recenzja: KLIK
Kupię ponownie 


Mrs. Potter's intensywna odżywka odbudowa i nawilżanie - czy taka intensywna to nie wiem, używałam lepszych odżywek, ta według mnie jest raczej przeciętna, lekko zmiękcza włosy i wygładza, ale również potrafi zbić włosy w nieestetyczne strąki.
Nie kupię ponownie 


CHI Argan Oil serum do włosów - używałam czerwonej wersji, która była genialna, a ta nie ustępuje jej w działaniu, a dodatkowo cudownie pachnie, uwielbiam  jej zapach, mogłabym wcierać nie tylko we włosy, ale również w ciało jakbym znalazła balsam o takim zapachu. Szkoda tylko, że tak słabo w dostępnością.
Kupię ponownie 



Miałyście coś z tych produktów?
A może polecacie jakieś ich zamienniki?

25 komentarzy :

  1. Odżywki Mrs Potters używam do mycia włosów i bardzo ją lubie,mam ochotę na ten szampon Dr Organic tylko nie wiem czy na wersje arganową czy aloesową

    OdpowiedzUsuń
  2. Suchy szampon z Schaumy lubiłam, a podkład z Rimella właśnie sobie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam to masło z TBS i micel Białego Jelenia - z żadnym się nie polubiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uważam, że biedronkowy micel jest świetny, tani i w moim przypadku nie podrażnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja wręcz przeciwnie masła z TBS uwielbiam!! zaciekawił mnie tenb szampin z DOVE

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam niedawno płyn Garnier, ciekawe czy u mnie się sprawdzi, bo jeszcze go nie używałam. Zezłościł mnie na dzień dobry, bo nie wiem czy mam jakieś felerne opakowanie czy wszystkie są takie nieszczelne, ale trochę wylało mi się go w reklamówce podczas transportu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Olbrzymie denko, gratulacje ! Ja uwielbiam pasła TBS i micel z Garniera. Muszę wypróbować ten podkład, bo już któraś osoba go polubiła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Micel Garniera właśnie używam i jest swietny. Zdecydowanie lepszy niż Sensibio

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam niczego, ale Dove też uwielbiam tyle że używam w spray'u :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię serię Playboya Play It Spicy ;) jak tylko skończę płyn z Vichy, to muszę w końcu wypróbować ten osławiony micel z Garniera :D:

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie zakupiłam ten podkład Rimmel, ciekawa jestem jak sprawdzi się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zużycia.. Nie miałam nic z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam jeszcze wersji CHI Argan Oil do włosów, ale mam ochotę jej spróbować. :) A ten kompleks z Natura Siberica już dawno chodzi mi po głowie, ale martwią mnie silikony, bo one sklejają moje włosy w strąki. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam takie płatki, tylko o zapachu kiwi. Widziałam efekt ale tylko przez godzinę :/

    OdpowiedzUsuń
  15. z Twojego denka miałam krem Embroylisse i płyn Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie e miałam żadnego ze zdenkowanych przez ciebie kosmetyków. Ale spora gromadka ci się na zbierała.

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie sesa też się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię markę Dr Organic. Bardzo przyjazne składy, tylko cena ciut za wysoka...

    OdpowiedzUsuń
  19. postarałaś się świetne denko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze napalam się na TBS ale musze sobie ich odmawiac ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Szampon z olejem kokosowym mnie zaciekawił :-).

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.