niedziela, 15 marca 2015

Wishlista na wiosnę

Hej ;)

Jak Wam mija niedziela? ;) Na dzisiaj przygotowałam luźny post z inspiracjami/wishlistą, jednak jest to zaledwie wierzchołek góry lodowej mojej wishlisty i pozycje, które w najbliższym czasie planuje zakupić. Gotowe? To zapraszam. ;)

Po pierwsze pędzle! Mam już swój mały zbiór, jednak ciągle go kompletuję, zazwyczaj kiedy kupuję pędzle w zestawach wybieram kilka spośród nich, niestety w przypadku takiej ilości przeważnie tak się dzieje. 



Torebki. Została mi jedna porządna torba i czas na zakup kolejnych, mam czarną więc będę celowała w coś jaśnieszego na wiosnę. A urocza torba z sówką z zamiarem kupna swojej córce. ;) Przyznacie, że jest urocza? ;)


Nowa gąbeczka do podkładu, obecne są już trochę sfatygowane. Szczoteczka do oczyszczania twarzy od dłuższego czasu za mną chodzi i w końcu pewnie się skuszę. Paleta korektorów, chociaż w sumie nie jestem do niej przekonana, bo na co mi tyle odcieni, ale mogłaby być fajna do konturowania twarzy. I akcesoria do włosów, z racji tego, że masowo je gubię to później muszę kupować hurtem. ;)


Plus lampa do hybryd i gadżety do paznokci. ;)


Wszystkie produkty ze zdjęć znajdzicie tutaj: KLIK

Coś Wam wpadło w oko?
Potrzebujecie czegoś z mojej listy?

22 komentarze :

  1. Pędzle to mój priorytet,ostatnio myślę czy nie kupić sobie zestawu od Zoevy,ale cena jest dosyć wysoka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa lista. Gąbeczki do podkładu kształtem przypominają te z Oriflame :) Moja koleżanka je uwielbia, podbno sa tak delikatne jak orginalny Beauty Blender, a można je dostać juz od 10 zł (w promocji).

    PS Proszę, usuń te sniezynki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle również bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. również planuję zakup pędzli i fajnej torebki w jakimś jasnym kolorze, może postawię na jakiś pastel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę rozszerzyć swój ubogi zbiór pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj muszę teź zrobić taká wish listę :-). Zainspirowałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja myślę nad gąbeczką do podkładu. Znalazłam dobry podkład na imprezy, który jednak nie współpracuje z pędzlem a z gąbką owszem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. szczoteczka to twarzy tez mi sie marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W pędzle to i ja chcę zainwestować ;)
    I w sumie tyle mojej listy póki co ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. torebkę też bym sobie z chęcią nową kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka-sowa wpadła mi w oko :) Słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja muszę stanowczo kupić jakiś ciekawy zestaw pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do pędzli się przyłączam. A za torebką przejdź się do Parfois, mają teraz piękne kolorowe torebki. A niektóre z nich są naprawdę pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pędzle też są na mojej wish liście.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bym sobie jakieś pędzle nowe sprawiła. Mam nadzieję odwiedzić stoisko Maestro na targach kosmetycznych, tam zawsze są mega rabaty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilka rzeczy bym Ci podebrała. Szczoteczkę do oczyszczania twarzy na przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym chętnie kupiła szczoteczkę do oczyszczania, już tak chodzi za mną od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebek nigdy dosyć ;p
    A tak jak wiele dziewczyn wyżej muszę upolować kilka pędzli do kolekcji. Wiele mi brakuje, bo dopiero niedawno zaczęłam bardziej się nimi "interesować" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna wishlista, ja muszę kupić ze 2 pary letnich butów, bo po porządkach okazało się, że nie mam żadnych :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.